Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoppen

stoppen

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
x
xxxtriptjexxxLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey hey hey !!!!!! :stoned: :wave:

ik ben nu 3 maand gestopt met speed en heb het echt moeilijk om mijn zenuwen onder controle te houden , ik kom rap agressief en kvoel me echt slecht door alles dat er gebeurd in mijn leven zoals inbraak in mijn huis alle bedreigingen enz... ik heb nu ook nergens een plaats om naartoe te gaan en mis mijn speedjes VERSCHRIKKELIJK !!! ik zoek al 1 maand constand achter speed en kvind er nergens , dus eigelijk ben ik gestopt ook omdat ik er niet vind ... maar het is zo lastig en kan er echt met niemand over praten ...

nu wou ik gewoon eens weten of er mensen zijn die (ooit) gestopt zijn met speed en hoe je die tijd beleeft (hebt) ...


en anders als er mensen mij kunnen helpen met iets ... just let me know :stoned: :smoke: :wave: :mrgreen: :wink: :grin: :wave: :wave: :wave:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#2
dubbele post ?
x
xxxtriptjexxxLid
01-01-2024, 00:00
#3
?
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ervan af blijven :wave:

:openmouth: :openmouth: jaja super advies :openmouth: :openmouth:
:stoned: :grin: :stoned:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou.. Ik kan je alvast vertellen, stoppen met langdurig speedgebruik.. De naweeen duren minstens zo lang als de tijd dat je gebruikt hebt.
Stel, je hebt 5 jaar lang gebruikt, dan mag je blij zijn als je 5 jaar na het stoppen weer een beetje de oude begint te worden.
Zeker als je een psychotisch karakter hebt en veel ellende hebt gehad.

Succes.. :rockband:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, meestal de week na speedgebruik kan ik gewoon aan niets anders denken. Als ik het toch volhoud, na ongeveer 7 weken hoor je me niets anders zeggen dat ik zin in PEP heb :( .
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
mja, weetje pep is beetje als roken, bedoel, en het is niet superduur, komt zelfs waarschijnlijk goedkoper uit als roken, bv ik rook niet :tongueout: ( roken is slecht ), en enige echte schadelijke is na lange jaren pep snuiven, je neus beetje beschadigd is, big deal, met het geld dat je uitspaart op roken of antidressiva, koop je toch gwn een nieuwe :mrgreen:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lana zei:
Nou.. Ik kan je alvast vertellen, stoppen met langdurig speedgebruik.. De naweeen duren minstens zo lang als de tijd dat je gebruikt hebt.
Stel, je hebt 5 jaar lang gebruikt, dan mag je blij zijn als je 5 jaar na het stoppen weer een beetje de oude begint te worden.
Zeker als je een psychotisch karakter hebt en veel ellende hebt gehad.

Succes.. :rockband:
Klik om te vergroten...
heb ik persoonlijk helemaal geen last van kan het ook zo een tijdje laten staan.. ben helemaal niet psychotisch aangelegd. Is mischien ook het grote verschil in waarin ik het gebruik. Gebruik het als oppepper, trek geen nachten achterelkaar door en slaap redelijk (6 uur ongeveer normaal 6.5/7 heb niet zoveel slaap nodig :grin: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."