Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstinteling/drukkend gevoel.

tinteling/drukkend gevoel.

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon een van de effecten van speed.
a
avalonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik nooit speed dan in de blok, de vorige periodes ging alles goed, maar nu kreeg ik na drie dagen gebruik (ongeveer 3 a 4 kleine lijntjes per dag) na een lijn een tintelend/drukkend gevoel in mn hoofd. Gisteren had ik vooral een druk tussen mn ogen toen ik ging slapen, dus ik dacht dat het kwam van het effect op het neusslijmvlies.

Vandaag besloot ik dan om een bommetjes te nemen, nu de eerste volledig opgekomen is, is dat gevoel in mn hoofd er weer.

Kan dit aan de speed zelf liggen?
Moet ik me hierover zorgen maken? (is nl. niet erg lastig, gewoon raar, blokken gaat nog altijd even goed :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb tijdens speed gebruik constant tintelingen, en dat vind ik net het zaligste gevoel van speed :).
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
De tintelingen zijn inderdaad het fijnste, maar dat drukkende gevoel valt op dat moment helaas moeilijk weg te niffen. :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gevoel dat jij beschrijft doet mij aan mijn hyperventilatie denken.
Krijg ik ook een drukken/tintelen in mijn hoofd tot zelfs het gevoel van beginnen zweven en onwerkelijk worden. Ik lijdt aan chronische hyperventilatie en geloof me pep maakt dit echt STUKKEN erger.

Misschien ervaar je ook het zuurstof teveel in je hoofd???
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb dat drukkende gevoel als ik kwaad ben of me heel erg druk maak om iets en als ik aardig gesnoven heb
dus misschien is het hoge bloeddruk of gewoon aangespannen spieren?
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is zowiezo het geval hoge bloeddruk... dat heb je zelfs van cannabis roken al.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doodkapje zei:
hoge bloeddruk... dat heb je zelfs van cannabis roken al.
Klik om te vergroten...

tintelingen kan je van heel veel dingen krijgen, maar cannabis staat er om bekend bloeddrukverlagend te zijn en wordt hiervoor zelfs als medicatie voorgeschreven bij o.a. de ziekte van parker als ik me niet vergis
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik rook het ongeveer 1.5 jaar dagelijks puur en geloof me mijn bloeddruk is met 2 omhoog sindsdien. en als ik echt ontzettend veel blow krijg ik ook ontzettende druk in mijn slapen en zijkant van men hoofd... wiet heeft wel een kalmerend effect maar verlaagt de bloeddruk zeker niet.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Herken ik wel, hoort d'r bij denk ik. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."