Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnog een vraagje

nog een vraagje

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo
ik heb nog een vraagje , als je neustussenschotje echt weg is kun je dat dan aan iemand zien ?? byv dat de neus in gezakt is ofzo en als tie weg is heeft dat dan ook duidelijke gevolgen ? behalve dat je minder goed kan ruiken ?
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zie direct aan iemand's neus of hij/zij (ooit) gesnoven heeft.
en ja, je neus kan volledig invallen.
En heeft ook meer gevolgen dan alleen niet meer ruiken, wat niet ligt aan het feit dat je neustussenschot weg is, maar dat er andere beschadigingen zijn.
Voortdurende hoofdpijn, chronische sinusitus, chronische bronchitis, andere ontstekingen aan luchtwegen en oren, en pijn aan de neus, zijn enkele andere gevolgen.
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
neus, maag ,of tanden naar de klote

oja ik wou ook graag weten wat beter is snuiven of slikken .want als mijn neus echt naar de klote is is het dan een beter idee om speed in drinken te doen of gaan mijn tanden daar naar de klote van en bommetjes is dat erg slecht voor je maag ??? bedankt
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
maar hoelang duurt het gemiddelt dat je botje compleet weg is en dan word je neus helemaal plat ??
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: neus, maag ,of tanden naar de klote

*cocacola* zei:
oja ik wou ook graag weten wat beter is snuiven of slikken .want als mijn neus echt naar de klote is is het dan een beter idee om speed in drinken te doen of gaan mijn tanden daar naar de klote van en bommetjes is dat erg slecht voor je maag ??? bedankt
Klik om te vergroten...

Het beste is wanneer je het helemaal niet gebruikt. :wink:

Als je het maar af en toe gebruikt zou ik het als ik jou was gewoon via de neus doen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
*cocacola* zei:
maar hoelang duurt het gemiddelt dat je botje compleet weg is en dan word je neus helemaal plat ??
Klik om te vergroten...
Ligt aan de hoeveelheid natuurlijk, kan in een paar jaar. Ik denk dat je wel merkt als er een gaatje begint te ontstaan, dus helemaal wegvreten lijkt me stug
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja is evengoed erg slecht voor je tanden en voor je maag.
speed is gewoon heel slecht voor je lichaam.
@ExceptionalInsight, kan ook in minder dan een paar jaar.
Heb zelf ook een doorboord neustussenschot, en da's op een veel kortere periode ontstaan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
xcrement zei:
ja is evengoed erg slecht voor je tanden en voor je maag.
speed is gewoon heel slecht voor je lichaam.
@ExceptionalInsight, kan ook in minder dan een paar jaar.
Heb zelf ook een doorboord neustussenschot, en da's op een veel kortere periode ontstaan.
Klik om te vergroten...
Oke, ik had het verhaal van een man gezien die 5 jaar lang elke dag een gram coke nam en een redelijk gat had zitten :)
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb zelf ook een doorboord neustussenschot,

maar heb je daar last van ?? en kun je dat aan jou zien ??
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
*cocacola* zei:
Heb zelf ook een doorboord neustussenschot,

maar heb je daar last van ?? en kun je dat aan jou zien ??
Klik om te vergroten...

Zou je niet beter ff stoppen dan? Bah lijkt me echt vies. :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
*cocacola* zei:
Heb zelf ook een doorboord neustussenschot,

maar heb je daar last van ?? en kun je dat aan jou zien ??
Klik om te vergroten...
Lijkt me niet toch? Daar maken ze van die kunststof doppen voor.

Saivy zei:
Zou je niet beter ff stoppen dan? Bah lijkt me echt vies. :(
Klik om te vergroten...
Dan heb je één dik-ke piercing gek!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
xcrement zei:
ik zie direct aan iemand's neus of hij/zij (ooit) gesnoven heeft.
en ja, je neus kan volledig invallen.
En heeft ook meer gevolgen dan alleen niet meer ruiken, wat niet ligt aan het feit dat je neustussenschot weg is, maar dat er andere beschadigingen zijn.
Voortdurende hoofdpijn, chronische sinusitus, chronische bronchitis, andere ontstekingen aan luchtwegen en oren, en pijn aan de neus, zijn enkele andere gevolgen.
Klik om te vergroten...

serieus ?? hoe zie je dat :P dus je loop over straat of komt op een verjaardag en ziet oh die heeft gesnoven en die ??

Humor :grin:

Japi-10 zei:
Zouden die capsules van smartshop niet het beste zijn voor speed ?
Die worden toch redelijk simpel afgebroken of niet ?
Klik om te vergroten...

De speed komt als nog in je lichaam dus is gewoon slecht. Zelfde idee als een bommetje een capsule. Maarja wel beter dan snuiven denk ik. Alleen zal je dan van binnen in je lichaam andere problemen krijgen in plaats van een doorboord tussenneusschotje.

:)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zouden die capsules van smartshop niet het beste zijn voor speed ?
Die worden toch redelijk simpel afgebroken of niet ?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat versta jij onder straks? Times flies when ur on drugs.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
xcrement zei:
ja is evengoed erg slecht voor je tanden en voor je maag.
speed is gewoon heel slecht voor je lichaam.
@ExceptionalInsight, kan ook in minder dan een paar jaar.
Heb zelf ook een doorboord neustussenschot, en da's op een veel kortere periode ontstaan.
Klik om te vergroten...

Alle drugs zijn gewoon slecht voor je lichaam. Maar zolang je er verantwoord mee omgaat en het bij af en toe gebruiken houd zal je de schade aan je lichaam beperken :)

Maar als je echt merkt dat sommige dingen veranderen aan de lichaam lijkt me dat toch een rede om is na te gaan denken of het niet tijd is om te stoppen :wink:. Het lijkt me van een jaar af en toe speed of andere snuifmiddelen dat je geen doorboord neustussenschot krijgt ??

Conslusie drugs zijn slecht maar alcohol, nicotine, slecht eten en weinig sporten etc. ook dus ja :P

Toch gebruik ik liever nu drugs dan op lateren leeftijd. Ook al kan je er dan misschien verantwoordelijker mee omgaan het is ook makkelijk om dan te kopen en verslaafd te raken. Nu ben je jong is wel slechter voor je lichaam maar test het liever nu en hou er straks mee op dan andersom.

:)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
Wat versta jij onder straks? Times flies when ur on drugs.
Klik om te vergroten...

Ik wil na de zomervakantie beginnen met minderen en dan vanaf 2008 alleen af en toe iets nemen. Af en toe XTC, GHB, Sos. en wiet wel gewoon vaker :smoke:

En met af en toe bedoel ik eigenlijk eens per 2 / maanden. Ik wil eigenlijk vanaf september eerst beginnen met een weekend per maand iets te nemen. En dan afbouwen naar eens per 2/3 maanden :)
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
maar als je 1 gram soms iets meer soms iets minder per week snuift en ook gewoon wat dagen ertussen dat je niet gebruikt ongeveer 2 jaar zou het dan al kunnen dat mijn neusbotje is aangetast ??

en ik had nog een vraag :
waar blijft al die speed die je gesnoven hebt??? na een paar uur kun je wel als je ff goed roggelt er paar klonten uit krijgen maar de rest dan ?? waar blijft dat en michien stom hoor maar als je neusbot kapot gaat is het dan ook mogelijk dat er verpulverde stukjes bot in je spuug zitte? want ik ben doodsbenauwd dat ik dat heb en is het beter dat je na dat je gebruikt hebt je neus snuit of juist niet ivb met die neusslijmvliezen

michien rare vragen maar ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen

moniek
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
*cocacola* zei:
maar als je 1 gram soms iets meer soms iets minder per week snuift en ook gewoon wat dagen ertussen dat je niet gebruikt ongeveer 2 jaar zou het dan al kunnen dat mijn neusbotje is aangetast ??

en ik had nog een vraag :
waar blijft al die speed die je gesnoven hebt??? na een paar uur kun je wel als je ff goed roggelt er paar klonten uit krijgen maar de rest dan ?? waar blijft dat en michien stom hoor maar als je neusbot kapot gaat is het dan ook mogelijk dat er verpulverde stukjes bot in je spuug zitte? want ik ben doodsbenauwd dat ik dat heb en is het beter dat je na dat je gebruikt hebt je neus snuit of juist niet ivb met die neusslijmvliezen

michien rare vragen maar ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen

moniek
Klik om te vergroten...

Van zoveel snuiven en zon lange tijd lijkt het me bijna zeker dat je neusbotjes daarvan beschadigd.

De speed word opgenomen in je bloed en de restjes komen ervan zelf uit.

Op de andere vraag kan ik geen antwoord geven ben geen dokter.

:)
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ja??? ik wist niet dat dat zo snel kon gaan!! en zoveel is dat tog ook weer niet ? maar goed
bedankt
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
*cocacola* zei:
ja??? ik wist niet dat dat zo snel kon gaan!! en zoveel is dat tog ook weer niet ? maar goed
bedankt
Klik om te vergroten...

Niet veel is ruim 104 gram hoor :P dat zijn heel veel lijnen :wink: plus dan nog al het andere wat je gesnoven heb :wink:

Lijkt mij dat je neus daar flink van naar de klote gaan. Ik zou advies aan een dokter vragen ik ben dat niet, dus misschien zit ik ernaast maar weet bijna zeker dat ik wel gelijk heb.

:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."