Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNatte pep/pasta

Natte pep/pasta

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh oke :).
En dan nog een vraag..

Als ik hem uit de vriezer haal en dan laat liggen een dag om beetje te gebruiken enzo,en is het dan het beste om hem daarna weer terug in de vriezer te doen zodat het langer houdbaar blijft ?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
als da veel is zou ik da er nie te veel uithalen en terug insteken..haal er dan wa uit voor te gebruiken en de hoop terug de vriezert in... :wave: :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aja slim :) .
Heb ik gedaan.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
nutsss zei:
Niet helemaal mee eens... De werking is wel degelijk anders.

Als je amfetamines slikt dan begint het na een half uur tot een uur langzaamaan te werken en krijg je een ander soort 'rush' dan wanneer je het snuift.
Klik om te vergroten...

Het ging over natte speed in een bommetje of droge speed in een bommetje. :wink:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vraag ik me ook af, lijkt me dat als je natte pasta gelijk in een capsule doet en doorslikt.. dat je maximaal rendement hebt zeg maar. Lijkt me dan inderdaad niet verstandig om die capsule dan te bewaren ( mee naar een feest? ) omdat het er makkelijk uit gaat vreten volgens mij en er tussendoor komt sowieso.

Poederpep ( gedroogd ), lijkt me iets minder werken omdat al veel verdampt is ( waaronder een gedeelte van de amfetamine ).

Ga het eens proberen!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Phreakingout zei:
Vraag ik me ook af, lijkt me dat als je natte pasta gelijk in een capsule doet en doorslikt.. dat je maximaal rendement hebt zeg maar. Lijkt me dan inderdaad niet verstandig om die capsule dan te bewaren ( mee naar een feest? ) omdat het er makkelijk uit gaat vreten volgens mij en er tussendoor komt sowieso.

Poederpep ( gedroogd ), lijkt me iets minder werken omdat al veel verdampt is ( waaronder een gedeelte van de amfetamine ).

Ga het eens proberen!
Klik om te vergroten...

Dan heb je inderdaad maximaal rendement alleen heb je de gebruikte vloeistof er wel bij in je maag. Als je zo'n cap bewaard dan smelt de vloeistof in je speed door de cap heen. Cap's zijn gemaakt om kapot te gaan als het in aanraking komt met vloeistof, zo gaan ze immers open / kapot in je maag. Droge speed kun je er rustig in bewaren.

Er gaat inderdaad een beetje amfetamine verloren bij de verdamping. Dus als je je hele stash als natte kledder in caps doet en die gebruikt dan heb je uiteindelijk iets meer amfetamine gehad als dat je de amfetamine eerst laat drogen en daarna in caps doet.
Toch zal één cap met droge speed meer amfetamine bevatten als natte, het word immers niet vloeibaar gemaakt met amfetamine.

Toch is de hoeveelheid die verloren gaat bij het verdampen best te overzien in mijn ogen, je zult het waarschijnlijk niet eens merken!
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weer wat geleerd.. :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mmmmm geduld is een schone deugd...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi,

Als dit nog pasta is en je doet het in een vloeitje (Bommetje).
Werkt ie dan nog gewoon goed of moet het eerst onder een lamp nog ?

|
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#10
neej dan kun je de pasta zelf gelijk gebruiken, je hoeft het niet in je neus te doen en daarom fijntehakken. Weet niet of het sneller werkt gedroogd of het niet uitmaakt :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee hoor, werkt prima! Pas alleen wel op dat de pep niet te nat is en je vloeitje scheurt.. Voorzichtig dichtknopen en snel doorslikken dus! Even een paar minuten op een pasje hakken en laten liggen kan ook, dan is het ook wel droog genoeg. :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Brandon zei:
neej dan kun je de pasta zelf gelijk gebruiken, je hoeft het niet in je neus te doen en daarom fijntehakken. Weet niet of het sneller werkt gedroogd of het niet uitmaakt :)
Klik om te vergroten...

In je maag word het zowizo kledder nat van je maagzuur. Voor de werking maakt het geen verschil.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oke :) .
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet helemaal mee eens... De werking is wel degelijk anders.

Als je amfetamines slikt dan begint het na een half uur tot een uur langzaamaan te werken en krijg je een ander soort 'rush' dan wanneer je het snuift.

Het werkt ook langer en gelijkmatiger. Wat je ook kan doen is een bommetje slikken en meteen ook een klein lijntje erbij snuiven. Dan heb je toch die directe energie/euforie en hou je heel lang een goed gevoel en het is erg langdurig aanwezig.

Nadeel van slikken en zeker van de natte pasta is dat je moeilijk kan doseren. Neem je teveel dan merk je dat pas na een uur en dan is het echt niet meer terug te draaien! (maar wel prettig :mrgreen: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."