Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKom op dan !

Kom op dan !

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gvd alweer die kut cafee's gaan dicht maarjah vrienin wou al naar huis gullukig geen drugz Gebruiker maaaaarjah ik nu dus naatuurlijk weer vervele niemand meer wakkker ? :openmouth: :confused:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#2
srry mensen als dit weer forum vervuiling is maar ik gebruik weer es af en toe wat speed maar het valt weer ens goed Ofjah goed ik ben nog niet moe :( wat eik wel de bedoeling was ga niet weer as vorige week 2 flesse wijn zuipe om te slape ng iemand wakker om wat te praten grtzzzz
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zal niet meer lullen goeden nacht alle reeee s pect
p
psijkadellikLid
01-01-2024, 00:00
#4
eureka

JA ik ben wakker be l ff op zoek naar sociaal kontakt:tongueout:
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#5
stelletje eenzaten :grin: :P
p
psijkadellikLid
01-01-2024, 00:00
#6
pff

neemde gij dna nooit savos iet is lekker eh :tongueout: kpeis van el eh,alleen gata ok-ok ze wa psy trance paar ole wa pep en een paar jointjes das echt den hemel salvia kan ook m dan ligde plat zoals ki knu;p en ok geen bier dirnke :tongueout:

anyway waar hdde we het over?
aja eenzaten
soms ja ma kga dikwijls weg me mn lief en mate feesjes bouwen eheh
ma ik kandaar van genietre savonds tryist out zouek zo zegge
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#7
jeps ook wakke rmaar chill hem wel strx op chille muziek lekker half slapen..:)
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#8
k**nkrt, ik moet 7 uut op, en ben nu nog wakker, ik kan beter in een keer doorgaan denk ik.....
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
GEZOCHT
Beroepsjunk zoekt gesprekspartner (m/v) om gevoelens mee te delen. Minimaal 18, maximaal 45 jaar en moet niet schroomen om nachtenlang te pepkleppen. Zoek ik jou?
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pfff en nu is het maar kut :( :P FOk :P
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doorsnuiveuh! :beer:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#12
Delirium zei:
Doorsnuiveuh! :beer:
Klik om te vergroten...

nee eerst netjes de afkick.. vnaaf pas weer..:).. verdeel de afkick liever dan 1x keiharde afkick.. ik chill hem wel opzich..:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."