Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"GOEienacht ik heb zojuist een halfgrammetje speed gedaan,gevolgd door een heerlijk pilletje XTC of vier ên og een paar trekskes salvia nu voel ik mij actief,koud,warm,loom heb er een half uur over gedaan om pc te vinden en aan te krijgen en verscheidene kere paswoord trug moeten opvragen maar dat is het minst het vanmijn zorgen wantt ik heb last van mijn kake ze sta ma na ene kant en ik kan nie het bewege zeer lasig om te drine,roke etc he krijg ik dit los btW en wat isdit isdit door het mengen fzo? wat vinden jullie,speed mengen met andere drug of niet?"
"eureka JA ik ben wakker be l ff op zoek naar sociaal kontakt"
"pff neemde gij dna nooit savos iet is lekker eh kpeis van el eh,alleen gata ok-ok ze wa psy trance paar ole wa pep en een paar jointjes das echt den hemel salvia kan ook m dan ligde plat zoals ki knu;p en ok geen bier dirnke anyway waar hdde we het over? aja eenzaten soms ja ma kga dikwijls weg me mn lief en mate feesjes bouwen eheh ma ik kandaar van genietre savonds tryist out zouek zo zegge"
"ik doe nu al een jaar of 2 wiet met vrienden,als ik 's avonds alleen ben,etc maar nu vraag ik me af hoelang het 'stoned zijn' eigenlijk duurt want als m'n ouders gaan werken ben ik een hele dag vrij om te gaan en staan waar ik wil maar dan smoor ik in feite nooit wiet omdat ik schrik heb dat het ng niet is uitgewerkt en dat ze het merken,dus myn vraag: hoelang heeft wiet zijn effect want ik heb er feitelijk ng nooit op gelet ga meestal 1-3uurtjes na m'n j'ke slapen en als ik met vrienden weg ben en 's avond bij vrienden blijf smore we de hele dag/nacht door dus dan is het nooit uitgewerkt,mss een rare of verwarrende post maar ik hoop toch een degelijk antwoord te krijgen"
"dus na pakweg 3-4uur ben ik zo goed als nuchter?"