Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik zoek er

ik zoek er

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
r
rappe benenLid
01-01-2024, 00:00
#1
help
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Allé gij zijt verdoemt om in belgie te wonen hè
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ach ja kom gewoon naar utrecht of amsterdam en vragen even achter het centraal station :wink:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
Allé gij zijt verdoemt om in belgie te wonen hè
Klik om te vergroten...
Anders zou hij het niet vragen nee.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon even vragen achter het station inderdaad, het codewoord is "anale sex". Niet schrikken nou, ze weten dat je iets anders bedoeld. Komt goed!
P
PannekoeketrutLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat een kuttopic

/ellesdee
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lake zei:
Gewoon even vragen achter het station inderdaad, het codewoord is "anale sex". Niet schrikken nou, ze weten dat je iets anders bedoeld. Komt goed!
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kutbelgen ook. Ge moet nie vragen hoe kut het is, ik moet de hele dag met van die eikels omgaan, én ik ben er zelf één.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuifdoos zei:
Kutbelgen ook. Ge moet nie vragen hoe kut het is, ik moet de hele dag met van die eikels omgaan, én ik ben er zelf één.
Klik om te vergroten...

NOU NOU, een beetje zelfrespect mag wel hoor!

:hearteyes: :wave:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben een tijdje weggeweest........................maar veel gezelliger is het er ook niet op geworden helaas. Waar zitten de "oudjes "van vroeger allemaal??? :confused:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#12
NOU NOU, een beetje zelfrespect mag wel hoor!
Klik om te vergroten...

ja idd :) :beer:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#13
geen pep in belgie???? :confused:
en dan ng van gent ! komaan zo hard to find is het ook niet he :)
gewoon zoeken en vragen,kijk naar mensen die in jouw ogen wel
pep zoude kunnen gebruiken of verkopen en vraag eens rond. In de overpoort vindt je wel gemakkelijk pep, maar pas op ! je bent rap int zak gezet he. Achja als ik kon zou ik je helpen maar hou me niet (meer) bezig met die troep.

:stoned: :wave:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#14
't was maar om te lachen hoor, maar serieus. Altijd als er hier ene om drugs ligt te vragen is het een Belg. En er is echt geen schaarste in België. Voor geen enkele drug. nuja meth misschien. iemand? xD

disregard. met al dat serieusgeneem wordt ik hier straks nog geband
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#15
IMO is er in belgië niet veel schaarste, met als uitzondering psychedelica als 2cb, dob, dmt enzovoort... als je daar achter vraagt kijken ze je meestal aan alsof het allemaal dikke zever is dat je aan het vertellen bent

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."