Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethamfetamine vs amfetamine

Methamfetamine vs amfetamine

26 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#1
koekiemonster zei:
en vroeger snoven jullie ook geen pure amphetamine,
Klik om te vergroten...


pure amphetamine niet, maar 80% kristal was toen de gangbare hoeveelheid overal liet ik me wijsmaken. Ga hier niet in discussie, maar als je daar regelmatig meer dan een gram van opsnuift op een weekend ben je gewoon ver heen...

Van het chemisch proces weet ik niet veel af, maar schraapte vaak wat van die grote witte blokken van meer dan een kg zo uit de ijskasten, zou dat geen 100% geweest zijn dan? weet het eigenlijk niet.. naar verluidt werd het toen met 1/5 of 1/4 vermengd. Dan heb je 75% of 80% toch?

maar ik heb nooit iets verkocht of zo hoor
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#2
koekiemonster zei:
Fat Freddy's cat zei:
berbe zei:
Vroeger was het een stuk zeldzamer, nu haal je het op elke hoek van de straat.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


weet je wel waar je het over hebt?? in de jaren '80 snoof bijna iedereen speed, toen was hier nog bijna geen xtc en coke te vinden in de dorpen in Vlaanderen.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt ook helemaal gelijk. Het is wel troep, maar dat is elke drug en je bent na 1x heus niet verslaafd. Ik heb Yaba (zoals meth in Thailand heet een keer gedaan, was zeer vet, maar nu hoef ik niet ineens meer
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kaoutar zei:
Ik vind Meth veel te gevaarlijk om te proberen :tongueout:
Klik om te vergroten...
QFT!!
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind Meth veel te gevaarlijk om te proberen :tongueout:
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#6
idd té gevaarlijk

laten we gwn hopen dat pep als pep verkocht word en meth als meth
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na het lezen van het topic van die arme 16-jarige jongen aan de pep moet ik zeggen dat ik toch niet echt overtuigd ben van het feit dat meth nou echt zó erg is. Met filmpjes over de schadelijke effecten van meth kun je mij ook niet echt overtuigen aangezien de drug vooral in probleem is in de vs en de meth-demoniseer-lobby daar zal de objectiviteit vast niet ten positieve beinvloeden.
- Begrijp me goed. Niet dat ik aan de meth zou willen, ik vind namelijk dat pep al (veel) te lang duurt. -

Maar kan iemand mij nou echt een duidelijke uitleg, met feiten, geven over waarom meth nou echt zon schadelijke drug zou zijn tov van pep?

Zo zie ik het in ieder geval: Het werkt bij dezelfde dosering sterker, en de halfwaardetijd is langer, dus je krijgt als het ware gewoon een grafiekje van de sterkte van de effecten van pep, maar dan uitgerekt over een 3x zo lange tijd.
Om dan te zeggen dat het nou echt zo veel erger is lijkt me dan toch dom, het is net als zeggen dat wodka erger is dan bier, of dat blowen tegenwoordig verslavender is dan vroeger, omdat er meer werkzame stoffen in de wiet van nu zitten.
Je moet gewoon (veel) minder nemen. En het duurt dan wel langer dan pep zou duren, maar als je in 3 dagen steeds weer pep bij zou nemen (wat sommigen ook doen) heb je toch een beetje hetzelfde effect?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."