#1
koekiemonster zei:en vroeger snoven jullie ook geen pure amphetamine,
pure amphetamine niet, maar 80% kristal was toen de gangbare hoeveelheid overal liet ik me wijsmaken. Ga hier niet in discussie, maar als je daar regelmatig meer dan een gram van opsnuift op een weekend ben je gewoon ver heen...
Van het chemisch proces weet ik niet veel af, maar schraapte vaak wat van die grote witte blokken van meer dan een kg zo uit de ijskasten, zou dat geen 100% geweest zijn dan? weet het eigenlijk niet.. naar verluidt werd het toen met 1/5 of 1/4 vermengd. Dan heb je 75% of 80% toch?
maar ik heb nooit iets verkocht of zo hoor