Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstemmen

stemmen

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
tyson zei:
ja stoppen met pep.... inderdaad. maar this sterker dan mezelf om ineens te stoppen . :cry: maar als iemand weet ter vervanging tot ik volledig ben afgekickt zouw ok al een hulpmiddel zijn.maar toch heb ik er moeilijk mee om te zeggen dat ik een junk ben.vreselijk.
Klik om te vergroten...

wie toegeeft is 50% op de goede weg.

nu nog inzien dat je zonder pep echt veel meer energie krijgt.

dat duurt 2 weekjes dus niet slap zijn.

:mrgreen:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik langdurig aan de pep heb gezeten, heb ik ook wel eens stemmetjes in mijn hoofd of andere geluidshallucinaties. Dit komt echter dan alleen als ik al een paar dagen wakker ben en daar ben ik me dan van bewust. Na een nacht goed slapen, is het meestal wel weer weg.

Tyler heeft in zijn jongere jaren wel echt een speedpsychose gehad, hoorde ook stemmen, dacht dat dat ook echt de werkelijkheid was en is toen een tijdje opgenomen in een instelling......

Als jij ook last hebt van stemmen, terwijl je al weer bijgeslapen hebt, dan raad ik je echt aan om direct te stoppen voor een hele lange periode!!!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
luister naar Marla !!!!

beter advies krijg je nooit meer !!!



:hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
luister naar Marla !!!!

beter advies krijg je nooit meer !!!



:hearteyes:
Klik om te vergroten...
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
lysergine25 zei:
luister naar Marla !!!!

beter advies krijg je nooit meer !!!



:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
tyson zei:
Maar gelooft iemand ook dat het iets te maken heeft met geestelijk..... dat het ok demonen kunnen zijn de stemmen :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik ben zelf van mening dat demonen alleen in fabels voorkomen en niet in het echt bestaan, maar ik respecteer ieders eigen opvattingen over dat soort dingen.

Als we jouw stemmen vanuit de medische tak gaan bekijken, kan dit ook op een beginnend stadium van schizofrenie of op een (speed)psychose duiden! Bij tinnitus hoort men over het algemeen GEEN stemmen, op deze site vond ik nog wat goede en interessante informatie over tinnitus: http://www.tinnitus.nl/content/view/12/29/

Hier nog wat informatie over schizofrenie en psychoses:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie

http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychose

Laat de speed echt even een poosje linksliggen! Hoor je daarna nog steeds stemmen, dan is het zeker raadzaam om naar je huisarts of een psychiater te gaan. Die kunnen dan verder vaststellen wat je eventueel mankeert.......
Succes!
t
tysonLid
01-01-2024, 00:00
#7
hallo ik ben vandaag na huis dokter geweest.en heb gezegt dat ik wil stoppen en vroeg een hulpmiddel voor afkick.ben zelf ne gebruiker van 13 jaren lang.en de dokter negeerde mij gewoon.wat kan ik nu ng doen.ben een meisje ten einde raad.maar albijal.zou je niet zeggen dat ik e drugsgebruiker ben .. wie kan mij raad geven wat ik ng kan doen maar aub niet mij late opnemen.vele grtjes
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lijkt me sterk dat ie niks geeft.
Aan de andere kant,benzo's zijn ook verslavend.
Zonder medicijne stoppen is nog beter,maar met is het iets makkelijker om te stoppen mischien.

Alle kracht en moed bij een schrapen om uit jezelf te stoppen,en ja dat lijkt onmogelijk maar dat is het niet :wink: .
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Probeer wat guarana met het afkicken. ik heb er heel veel baat bij gehad. Ook zweer ik tegenwoordig bij L-Tryptofaan(smartshop) het geeft je je serotonine niveau een boost en voel je je niet zo moe en meer gelukkig...


Veel succes, ik weet hoe speed aan je kan trekken...

X
t
tysonLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja maar ik wordt enorm ziek als ik stop.ni te doen.ma ik doe men best.en kwil men job niet verliezen.
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Je bent hoogstens een paar weken lusteloos, beter toch dan rest van je leven opgenomen moeten worden in een kliniek, een psychose lijkt me iig geen pretje.
En hoezo zou je baan verliezen? rare baas heb jij dan, die je ontslaat als geen pep meer gebruikt.
t
tysonLid
01-01-2024, 00:00
#12
ha ha gij men baas wit ni da ik pep gebruik.maar bedoel door ziek zen da ik ni kan gan werke en geloof me denk wel dat ik ne akkick tegemoet ga.ma om da ik al zolang gebruik.ik ben da gewent.
t
tysonLid
01-01-2024, 00:00
#13
en debij als ge in Belgie praat over pep of drugs en gebruikt dan moet je niet op veel stuen rekenen van je baas of collegas.En mag je er zeker van zijn dat 9 kansen op 10 wordt ontslagen.grtjes[/list]
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hij ontslaat je wel als ie weet dat je onder zijn tijd speed hebt zitten snuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."