Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het is gemakkelijker gezegt dan gedaan....ma toch heb ik anders gevoel of geweten daar rond.Ma kan het begrijpen.zou het dan ook nie kunnen zijn met de geestelijke wereld ofzo"
"Hallo ik ben nieuw op deze forum.En neem dagelijks speed en heb stemmen in mijn hoofd.Maar ik denk dat het niet van speed is.En mijn vriend beweert van wel?Ben einderaad ben al dokters enzo geweest heeft er ng iemand ervaring mee?"
"ja oke duidelijk"
"ok erg voor uw vriend maar ik stop ermee.alvast bedankt."
"Hallo wat is eigelijk tinnitus?heb er al 4jaar last van en tzijn 4 verschillende stemmen 2vrouwen stem en2 mannen stemmen.ben ok al 2j gestopt geweest met speed.en this er niet opverbetert.ietjes ofwat gemindert ma ze late mij niet met rust.om gek van te worden.ik wil wel echt er van verlost worden?grtjes"
"heb het gevonden wat tinnitus wilt zeggen.sta met grote ogen te kijken.wnt heb mijn vader verloren met zelfmoord te danken aan oorsuizingen waardat hij ok gek van werd.En zo moest hij leren leven is dat niet erg!!!"
"ja mensen ben e meisje wel met veel sterkte.ma toch dank u wel voor reactie.help..."
"Maar gelooft iemand ook dat het iets te maken heeft met geestelijk..... dat het ok demonen kunnen zijn de stemmen"
"ja stoppen met pep.... inderdaad. maar this sterker dan mezelf om ineens te stoppen . maar als iemand weet ter vervanging tot ik volledig ben afgekickt zouw ok al een hulpmiddel zijn.maar toch heb ik er moeilijk mee om te zeggen dat ik een junk ben.vreselijk."
"hallo ik ben vandaag na huis dokter geweest.en heb gezegt dat ik wil stoppen en vroeg een hulpmiddel voor afkick.ben zelf ne gebruiker van 13 jaren lang.en de dokter negeerde mij gewoon.wat kan ik nu ng doen.ben een meisje ten einde raad.maar albijal.zou je niet zeggen dat ik e drugsgebruiker ben .. wie kan mij raad geven wat ik ng kan doen maar aub niet mij late opnemen.vele grtjes"