#1
hehe, ik geloof je als je dat zegt
Ik doe het voorlopig toch maar niet, maar is het niet erg slecht voor je 'stelsel' daar beneden.
Ik doe het voorlopig toch maar niet, maar is het niet erg slecht voor je 'stelsel' daar beneden.
