Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer speed!~!

Eerste keer speed!~!

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
Hey mensen ik wil een keer speed gebruiken..

Hoeveel raden jullie me aan om bij de eerste keer te nemen?
F
FriskoLid
een goeie lijn gewoon...
kan niet veel misgaan met eenbeetjeoverdoseren met speed...
hoogstens in volle vaart gaan :stoned: :grin:
D
DrientjeLid
Je bent volgens mij al een ervaren coke gebruiker dus ik zou gewoon met een flinke sleutelpunt beginnen...

X
D
DrientjeLid
Ik vind, als ik moet kiezen, pep relaxter dan coke, maar ieder zijn ding he?
g
gerbeennLid
Drientje zei:
Je bent volgens mij al een ervaren coke gebruiker dus ik zou gewoon met een flinke sleutelpunt beginnen...

X
Klik om te vergroten...

ja ik snuif aardig veel sos maar pep sdurf ik niet
g
gerbeennLid
ik heb pep nog nooit gedaan maar ik hoor iedereeen zeggen dat je dan niet kan slapen enzo en niet kan eten.. ik kan met coke eten & slapen maar . maar niet als ik er helleeemaal strak van sta
L
LauuLid
van pep raak je inderdaad je eetlust kwijt...en slapen dat lukt idd een tijd niet...maarja je hebt wel een leuke ervaring
F
FriskoLid
gerbeenn zei:
ik heb pep nog nooit gedaan maar ik hoor iedereeen zeggen dat je dan niet kan slapen enzo en niet kan eten.. ik kan met coke eten & slapen maar . maar niet als ik er helleeemaal strak van sta
Klik om te vergroten...
dan heb je toch brakke coke als je het mij vraagt...van goeie coke ben je ook laaaaaang wakker en eten is ook al helemaal uitgesloten :wave:
D
DrientjeLid
Frisko zei:
dan heb je toch brakke coke als je het mij vraagt...van goeie coke ben je ook laaaaaang wakker en eten is ook al helemaal uitgesloten :wave:
Klik om te vergroten...

Nou ja je kan bij hoge uitzondering wanneer je je echt te kut voelt proberen om er wat cornflakes in te proppen, of een boterham die je in de soep kan dopen, maar over het algemeen klopt dit wel ja...

X
g
gerbeennLid
Frisko zei:
gerbeenn zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik doe me ogen altijd dicht en val dan na 15-20 mins in slaap heb nu net een pony in een keer leeg gegooit bij vriend en ga zo naar huis maar ik weet nog niet of ik speed ga nakke wil meer informatie :wave:
E
Exceptional InsightLid
Ja eh, leg gewoon een paar lijntjes, je voelt wel aan wanneer het genoeg is.
m
morph123Lid
een lijn van een cm of 4 is voldoende.je kan daarna altijd nog een beetje bijnemen.maar niet teveel ineens,paranoia sluipt er snel in dan.
F
Funky MonkeyLid
centimeter of 4 breed bedoel je dan neem ik aan? :beer:
d
de GTLid
Nick de Neger zei:
centimeter of 4 breed bedoel je dan neem ik aan? :beer:
Klik om te vergroten...

weet jij zeker dat jij in lijntjes werkt ipv bergen op schaal van 1:angry:xx ?

nu en dan snuif je de pyrineeen weg, als je wat harder gaat ga je aan de alpen? :wave:
F
Funky MonkeyLid
Ik zat meer te denken aan de chinese muur! :mrgreen:

lol! You think I wazz zeriuezzz? :beer:
p
psychopsychedelicLid
whaha neem gewoon een dikke lijn, wat ik ervaar is hoe meer je neemt hoe chiller het word, ik zelf ga dan het liefst het nachtje door,, mrjah :wave:
T
TaatLid
Gewoon een lijntje van 5-7 cm leggen..
Wegwerken en kijken hoe je je voelt na 10 minuten..
Je gevoel geeft dan heus wel aan of je meer wilt ofniet..

En tsja de brakke gevolgen kun je zeker beperken, je eetlust verdwijnt idd, maar als je gewoon wat probeert te eten scheelt dat een hoop met de kater..
Als je nog wilt slapen zul je je lijn smiddags of vroeg in de avond moeten nemen..Alhoewel met de 1e keer speed slapen toch vrij lastig is, maar daar verzin je dan wel iets anders voor, geloof me :beer:
A
AddickLid
Eerste keer speed had ik teveel genomen,vooral de eerste keren is het heel snel para heb ik het idee.
Van een halve gram werd ik toen al gek die nacht.

En naarmate ik meer gebruikte werd de para minder en kon ik ook langer door zonder para te worden.Alsof ik moest trainen op het nachten door kunnen gaan :wave:
j
jcutterLid
Snuif een lijntje, pak een kladblok+pen en luister hier naar:
http://www.youtube.com/watch?v=QDV4E9ld ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=rCjbphQH2iE
g
gerbeennLid
Hmm ik doe gewoon 2 lijntjes van 2 centimeter breed dan zie ik wel verder ik plan het volgende week of over 2 weken een keer te doen,,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."