Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de symptomen zijn heel bekend voor mij.maar ik heb dan ook adhd.van speed word ik ook veel rustiger zelfs zo erg dat ik er soms van in slaap val.behalve wanneer ik echt veel gebruik dan krijg ik hetzelfde effect dat iemand anders ook zou krijgen."
"een lijn van een cm of 4 is voldoende.je kan daarna altijd nog een beetje bijnemen.maar niet teveel ineens,paranoia sluipt er snel in dan."
"2c-b lijkt in werking wel vrij veel te verschillen van persoon tot persoon.2 weken geleden had ik voor de eerste keer dat goedje gebruikt.20mg had mij totaal van men sokken geblazen,terwijl ik toch best veel ervaring heb met lsd en paddo's.de trip duurde ook vrij lang toch zeker 8u,terwijl het na 5u volledig zou moeten uitgewerkt zijn.van slapen was er ook geen spraken.de 24u erna voelde ik mij toch ook nog vrij wazig. maar toch zeker voor herhaling vatbaar."