'K had vandaag examen geschiedenis en had minder gesnoven vergeleken met gisteren omdat ik gister een paar 'iets te grote lijnen' heb genomen volges mij..
Ik zat daar te shake jonge op die stoel..
Kon nie eens mn aandacht erbij houden omdat ik gvd veelste véél energie had leek het wel..
Had gister examen nederlands..
Heb op een gegeven moment serieus iets van 8 keer een bepaalde zin moeten lezen voordat ik pas doorhad wat er eigenlijk stond :P ..
Not really funny though.....
Heb wel een klacht ingediend op de LAKS site..
Misschien moet ik eerder eens een klacht bij mezelf indienen..
tjongejonge..
Magoed uuuh..
Wat ik zegge wil, als je er eenmaal aan begonnen bent tijdens je examenperiode..
kun je er ook maar meteen mee door blijven gaan, want je zult het wel merken wanneer je een dag niets gehad heb en dan weer moet leren..
Dan steek je al helemaal niets meer op omdat je gewoonweg te brak bent..
Maar ik weet niet hoe dat zit joh met 10 Ã 20 mg, das niets..
Volges mij hoef jij je er niet zo druk over te maken..
Enuh.. nog veel succes drmee.
