Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"'K had vandaag examen geschiedenis en had minder gesnoven vergeleken met gisteren omdat ik gister een paar 'iets te grote lijnen' heb genomen volges mij.. Ik zat daar te shake jonge op die stoel.. Kon nie eens mn aandacht erbij houden omdat ik gvd veelste véél energie had leek het wel.. Had gister examen nederlands.. Heb op een gegeven moment serieus iets van 8 keer een bepaalde zin moeten lezen voordat ik pas doorhad wat er eigenlijk stond :P .. Not really funny though..... Heb wel een klacht ingediend op de LAKS site.. Misschien moet ik eerder eens een klacht bij mezelf indienen.. tjongejonge.. Magoed uuuh.. Wat ik zegge wil, als je er eenmaal aan begonnen bent tijdens je examenperiode.. kun je er ook maar meteen mee door blijven gaan, want je zult het wel merken wanneer je een dag niets gehad heb en dan weer moet leren.. Dan steek je al helemaal niets meer op omdat je gewoonweg te brak bent.. Maar ik weet niet hoe dat zit joh met 10 à 20 mg, das niets.. Volges mij hoef jij je er niet zo druk over te maken.. Enuh.. nog veel succes drmee."
"Nee, khou niet zo van bier.. Nou dit doe ik nu al 5 dagen en ze kunnen 't niet vinden, en niet zien aan mij dus geen reden voor zorgen lijkt me zo.. En k sta er eigenlijk niet echt optimaal voor ofzo.. maar k kijk er gewoon positief tegenaan!: Tuurlijk ga ik het halen .. (...) Als het niet genoeg is om het verschil zelf te merken.. waar praten we dan nog over.. Snuif die lijn gewoon weg, lekker man :P"
"donderop waspoeder?:P zou zonde zijn om de was mee te wassen.."
"Pep joah.. ben ant leren, heb examens over 2 weken.. haha heb nog wel even te gaan hier blokke blokke blokke"
"Je kunt toch naar de wc gaan?.. Als je het id hebt dat 't uitwerkt.. neem je daar een snuif"
"Khad ja een vraagje of het erg is als je 2 soorten speed door mekaar mengt.. Want dat heb ik gisteraamd even gedaan ent ligt nu nog in de diepvries. maar kan dat eigenlijk wel?? K heb eem fototjes gemaakt je kunt wel zien, die ene is geler.. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Dadagg"
"jaah da kan wel kloppe maar ik heb ze afzonderlijk al uitgeprobeerd en ze waren allebei wel goed duss dat lijkt me opzich geen probleem.."