Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat drijft jullie om door te gaan op speed?

Wat drijft jullie om door te gaan op speed?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iedereen kent deze mensen in z'n omgeving wel.

Ze trekken door en maken in de ochtend zonder geslapen te hebben plannen wat ze de rest van de dag gaan doen.

In de trein na een feest kijken ze je starend met grote doppen aan alsof ze net zijn opgestaan om er lekker tegenaan te gaan.

Zo af en toe snoof ik weleens sleutelpuntjes op feesten om lekker 'soepel' en 'aanwezig' te worden. Vooral het scherpe zicht digg ik echt.

Maar, zo'n puntje zakt relatief snel weg en dan weer een opkikkertje natuurlijk. Aan het einde de nacht zat ik dan, na soms maar 7 punten op een heel feest verveeld in m'n huiskamer zonder eetlust en slaap. De soms hoge dosissen MDMA stonden iig garant voor kunnen pitten en lekker eten bij thuiskomst, lekker douchen en me koffer in.

Met speed was dit anders, ik kon niet slapen, maar was wel vermoeid, de high was al over en je blijft als een dooie mus voor je uitstaren tot begin v/d middag.

Na zo'n tranentrekkende uitwerking, waar je bijna pinda's gaat pellen om de verveling te dempen vraag ik me af wat mensen nou drijft om dit weekend na weekend te doen en sterker nog, hoe hou je zoiets zonder tegenzin vol? :confused:

Speedfreaks die er grammen doorheen jagen zijn geen uitzondering, maar ik vraag me af waarom zo iemand dan niet gek wordt van de leegte naderhand? Van downers kan ik het me vanwege de relaxedheid nog wel voorstellen.
s
snelheidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tsja je went er aan, het meest relaxte is als je nog gaat afteren..
tegen die tijd als je alleen bent is het alweer redelijk uit je lichaam, en kan je proberen te eten/slapen.
zoniet ga je toch stofzuigen, muziek aan, beetje dansen hier, bellen daar, chatten jointjes roken..
Gewoon iets vinden om te doen, proberen te eten, anders nog een tikkie en doorgaan, ergens een terrasje pakken ofzo:grin::grin: die avond erop val je toch wel weer in slaap.
Het beste kan je gewoon bezig blijven, kom je vanzelf in grappige situaties omdat je er toch niks meer van snapt!! :grin:

Het allerbeste is natuurlijk samen met iemand doorgaan!! :smoke:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
mee eens^
en lekker genieten van de speedeuforie, en ja, de dag erna soms nog ff alles opmaken en dan je afkick tegemoet gaan( alsje daar last van hebt) ik wel na ong 1 gram per nacht en 2 dagen, gewoon lekker spacen, en als je al wat speed op hebt,, dan verveel je je egt niet, dan kan je overal mee bezig zijn want alles is leuk en verveeld niet, dat is het chille van speed,. maar na 1 gram bij mij (soms meer soms minder) houd de plezier wel weer op,, dan is het alleen genieten van de euforie en wachten tot je afkick voorbij is:wink: acjah,, het houd je bezig, maar voor mij ook een tijdje niet meer!!
op naar de psychedelica!!!!
:wave:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hecht zo ontzettend aan mijn slaap, dat ik me echt het fijne van speed niet voor kan stellen
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
kiekert zei:
Ik hecht zo ontzettend aan mijn slaap, dat ik me echt het fijne van speed niet voor kan stellen
Klik om te vergroten...

nou,., toevallig ik ook, ik heb mn slaap egt hard nodig maar als je pep ophebt dan wil/kan je niet slapen,. en als je gewoon lekker doorsnatzt dan vind je tog wel alles leuk en fijn,, dus.. je vermaakt je egt wel or :wink:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed is een van mijn favoriete drugs en ik gebruik het als volgt. Wanneer ik speed wil gebruiken bij het uitgaan probeer ik ongeveer 8 voor dat ik wil gaan slapen een bommetje te nemen. Dan kan ik tijdens het feesten van het effect te genieten en wanneer ik thuis kom meestal gewoon slapen. Waarschijnlijk werkt dit niet bij iedereen omdat ik nooit veel speed in 1 keer gebruik omdat ik mij van weinig al goed voel, denk van 50 tot 150 mg. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het liefst duik ik gewoon mijn bedje in na een nachtje pep, doorhalen en dus brak zijn. Soms moet ik alleen nog wel even doorgaan...
Ik meld me namelijk niet graag ziek van werk nadat ik pep heb gebruikt. Ik zeg altijd maar: "'s nachts een held, dan overdag ook een held." Ik zou pas een echte held zijn als ik het dan zonder pep op doe, maar helaas kan ik dat niet altijd en moet ik nog wat lijntjes nemen om mijn werk goed te kunnen doen. Dat drijft mij dus om nog even door te gaan, maar het is niet favoriet!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
De liefde voor wijsheid en het streven naar perfectie.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
En natuurlijk ook de behaalde resultaten waaronder onlangs de spontante transformatie tot niet-roker.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Het liefst duik ik gewoon mijn bedje in na een nachtje pep, doorhalen en dus brak zijn. Soms moet ik alleen nog wel even doorgaan...
Ik meld me namelijk niet graag ziek van werk nadat ik pep heb gebruikt. Ik zeg altijd maar: "'s nachts een held, dan overdag ook een held." Ik zou pas een echte held zijn als ik het dan zonder pep op doe, maar helaas kan ik dat niet altijd en moet ik nog wat lijntjes nemen om mijn werk goed te kunnen doen. Dat drijft mij dus om nog even door te gaan, maar het is niet favoriet!
Klik om te vergroten...

mee eens,, ik vind ook dat als je het zelf zover hebt gebracht dat je brak moet werken of naar school.. dan doe je dat maar zonder gezijk!!.. maar alleen is pep idd zo dat je bijna wel moet snuiven,, maargoed,, het beste gewoon alsje de dagen erna geen verplichtingen hebt enzo,, lekker uitbrakken en gezond leven voor de rest van de week :rock:
d
dennisk4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De liefde voor het produceren van house muziek en het streven naar perfectie.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
thunderdome live 96' cassette :rock:
d
dennisk4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok dan,
dat was volgens mij nog op de maasvlakte in rotterdam.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
dennisk4 zei:
Ok dan,
dat was volgens mij nog op de maasvlakte in rotterdam.
Klik om te vergroten...

fec-expo center leeuwarden 20.04.1996 dance or die!
bass d & king matthew
3 steps ahead
neophyte
delirium
:hearteyes:
blijft relaxed om naar te luisteren :rock: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."