Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar moet goede speed bij jullie aan voldoen

waar moet goede speed bij jullie aan voldoen

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo mensen, ik ben beneiuwd naar wat jullie goede speed noemen, ik heb inmiddels wat topics hier gelezen vooral over het verschil van wit,rose en gele was leuk...

ik ben helemaal geen noob op dit gebied om het zacht uit te drukken en wat ik altijd zo grappig vind/vond dat is dat mesnen bijv een voorkeur hadden om rose te krijgen ...

terwijl rose idd niet een goede afwijkingsproces heeft gehad en het moet kei hard branden ...wat eigenlijk niets meer zegt dan dat het zwavelzuur slecht is opgenomen...

wat vinden jullie nu goede pep wat moet bij jullie het effect zijn ????

oww en een overig vraagje ... de term appeltjes pep viel vaak vroeger ...dit was HET SPUL volgens de die hard junkies wat houd het in ....

greetzzz gtje
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
hmm,, jaa goede pep,.. ik vind het wel makkelijk te herkennen, zoizo heeft het als het vers is altijd een zeker ruikbaar sterke lucht en bij mij is het zo,.. als ik na 1 goed nakkie ( 10/15 cm lang niet al te dik) ong 100/200 mg (zulke neem ik alleen als me 1ste of 1ste 2 nakkies, de rest is af en toe een kleintje tot het op is) als ik dan na die 100 mg zoiets heb van.. jaa wakker ben ik nu wel ja.. en 2 min later lul ik de oren van je kop af en ik kan over alles doorlullen dan kan het nog matige pep zijn.. maar vaak ist dan wel raak, en dan ja, mooi wit.. nat/vers moet ik het zoizo hebben.. werder heb ik bij onovermatiggebruik zin in alles, heb miljoene ideeen die ik normaal mis,, ceatieviteit , fantasyrijk, veel lullen , gellukzaliggevoel(bij sporadisch gebruik :P ) alles is leuk en chill.. en gezellig,, hehehe :tearsofjoy: :rock:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het moet dan echt wel een behoorlijke rush geven. Ik weet 't, dat is heel erg stom. Maar als je vraagt waar GOEDE pep aan moet voldoen dan is dat toch echt mijn antwoord.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind dat er zo min mogelijk cafeine in moet zitten, ik prefereer een zuiverheid van 60% tot 73%. Voor de rest maken de kleur en geur mij dan niet zoveel uit...
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
tsjaa goede pep haal ik vaak alleen uit het geurtje ... en het moet nattig zijn ... want speed/pep word slechter en slechter na mate het verder droogt ... het vervliegt!!!

maar veel verstand heb ik er nooit van gehad me maten hebben er verstand van en die testte het graag ... al had ik op het laast gewoon constante pep ...

hoeveel procent amfetamine moet goede pep hebben .... ik snap 100 % zou kick ass zijn maar niet erg realistisch .... maar met bijv 70% zit je tog wel goed ... en wat is er mis als het verder met caffeine versneden is ?? das tog ook een upper ??? waardoor je nog harder gaat ??

greetzzz gtje
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
100% amfetamine is vloeibaar,, (olie achtig)
het sterkste in poedervorm(amfetaminesulfaat) is 78 % amfetamine
70 is idd een mooi pepje,,
caffeine maakt je opgefokter en laat een ergere kater achter, de meeste mensen die hebben al een erge kater van de amfetamine,, laat staan als je je ook nog eens volpropt met caffeine,, nog erger voor je bloeddruk,, mensen die versnijden zijn gay,, maarja,, kan nou eenmaal niet anders :( jammer genoeg denken dealers alleen aan geld, gelukkig versnijd mijn dealer niet :) en waar hij het van heeft ook niet, dan heeft hij een probleem,, maarja,, het word vaak bij de 1e man al versneden :(

voorde versnijder: het is al troep,, geef dan gewoon goeie troep, mischien klein beetje minder winst maar wel tevrede klanten die krijgen wat ze kopen :rock:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goede speed is niet droog, maar ook geen water.
Goede speed stinkt, maar is geen rotte vis.
Goede speed prikt, maar niet zoals wasmiddel.

Dit weekend had ik speed dat was zo droog dat als je de brokjes platdrukte er zelfs een beetje onder m'n kaart uitsprong. Dus 't was ook al een tijdje oud.
Toen ik dat in m'n neus duwde en 't zo goed als niet prikte (was ook al wat verdoofd), dacht ik echt dat 't rotzooi was.
Maar na een 15/30min merkte ik echt wel dat 't goed spul was, alleen een beetje oud.

Diezelfde dag had ik ook nog andere speed, die kerel zei dat ik maar een klein lijntje moest pakken, want 't zou keigoed zijn.
Eerst moesten we 't een kwartier onder een lamp zetten om te drogen.
Je zag gewoon water liggen, wat ik eerlijk gezegd gewoon vies vind.
't Prikte wel, maar werkte totaal niet.

Of wasmiddel, ben ik ook al tegengekomen, stomme fransen :tongueout: :confused:.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
zorg dat je binnen 10/15 min een heerlijke rush hebt en met iedereen over van alles ratelt, en dat je lekkere euforie hebt :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."