Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZeer rustig

Zeer rustig

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dikkelul50Lid
01-01-2024, 00:00
#1
.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoeft ook niet,, vaak pas als het gaat uitwerken,, ik ben ook altijd lekker rust in mn koppie veel lullen en chillen genieten,, maar je kan wel langer door gaan en hebt meer energy. :wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misch heb je toch wel ADHD? Het kan zijn dat je er fout op bent getest. Of een soortgelijke stoornis?
d
dikkelul50Lid
01-01-2024, 00:00
#4
.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
tis ook niet zo dat als je speed op hebt dat je een marathon wilt rennen ofzo. het ligt vooral aan je eigen karakter.....want in principe ga je niet opeens heel andere dingen doen, je hebt alleen meer energie om de dingen die je wilt doen te doen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
nicolai zei:
tis ook niet zo dat als je speed op hebt dat je een marathon wilt rennen ofzo. /quote]

Nou ik heb er wel eens aan gedacht hoor om even een beetje energy kwijt te raken. :grin:
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik word er ook rustig van hoor, lange wandelingen maken doe ik net zo graag als de hele nacht op mn reet zitten en slap ouwehoeren. Gejaagd word ik er zeker niet van, het is dat het je wakker houdt, anders zou ik er best mee kunnen slapen :þ
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je geen adhd hebt, zal het misschien toch aan je kwaliteit pep kunnen liggen... Maar ja, ieder mens reageert weer anders op drugs, dus ik weet het ook niet zeker.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laat het testen zou ik zeggen, wij kunnen niet magisch kijken wat voor pep je hebt.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Ik word er ook rustig van hoor, lange wandelingen maken doe ik net zo graag als de hele nacht op mn reet zitten en slap ouwehoeren. Gejaagd word ik er zeker niet van, het is dat het je wakker houdt, anders zou ik er best mee kunnen slapen :þ
Klik om te vergroten...

ja juist..

dat gejaagde komt vaak door caffeine, dat is ook het enige middel waar ik egt gejaagt en aggresief word(bij gebruik) bij speed alleen bij de uitwerking
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben over 't algemeen heel druk, maar op speed amuseer ik me met gewoon stil te zijn en zinnige dingen te zeggen ipv maar wat rond te zeveren.
Geen adhd hier.


Heeft gewoon te maken met gewenning en meer genieten vd drug ipv erop te flashen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."