#1
.

nicolai zei:tis ook niet zo dat als je speed op hebt dat je een marathon wilt rennen ofzo. /quote]
Nou ik heb er wel eens aan gedacht hoor om even een beetje energy kwijt te raken.![]()
ExceptionalInsight zei:Ik word er ook rustig van hoor, lange wandelingen maken doe ik net zo graag als de hele nacht op mn reet zitten en slap ouwehoeren. Gejaagd word ik er zeker niet van, het is dat het je wakker houdt, anders zou ik er best mee kunnen slapen :þ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."