#1
een dikke lijn valt bij veel mensen beter dan een kleintje, ik raad aan om wel in 1x een goeie speedrush te ervaren.. een beetje is de eerste x zoizo niks 


geniet ervan!! te veel pak je egt niet snel.. 

psychopsychedelic zei:snuif gewoon een dikke lijn
Immo zei:psychopsychedelic zei:snuif gewoon een dikke lijn
Ik raad aan met een beetje te beginnen zodat je even kan wennen aan het effect. Mischien vind je het helemaal niets, dan ben je blij dat je een kleine dosis hebt genomen.![]()
Javaanse Jongen. zei:en als je wilt slapen een dikke joint roken dan lukt het wel. ff snel wegsucke en op bed gaan liggen![]()


cronos zei:voor de eerste keer,hoeveel? een halve gram zou ik zeggen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."