Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pff...wil je 't echt weten...eerst 1 gr en tikkels..jaren geleden..maar daar werd ikaltijd zo emotioneel van... toen mdmakristallen geprobeerd, maar daar ben ik van de2x 2xnockgegaan. Nix dus... nu zit ikal veeeel te lang op min. 2 gr. per weekend. Als ik 4 haal gaat 'ttook op want ik kan het gewoon niet weggooien of uit me kop krijgen. Ben nu 30 en woon samen.. met een kleine..... diewordt begint't nu door te krijgen.... ik wil echt stoppu... shitzooi..begin r niet aan man... 'tis echt mijnverotte zwakke plek.... 't wordt toch alleen maar gekker joh... jebentgewoon niet meer dezelfde...Gr.MisSkiTTen"
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep Altijdmin.2 nachtenieder weekend, langste zal rond4 zijn...dan wordt je echt gek!! Ben nogop de fietsnaardeshop geweest toenenboodschappen gedaan...wachten tot'mfataleorganen d'r mee op houden...."
"hela pepkoppen! Ken je dat gevoel, dat als je strak dat het lijkt alsof iedereen aan je zit te trekken... of in de gaten houdt..? Wil weten met wie je gebeld heb en als je ff een boodschapje moet halen in de stad, dat ze dan PersEE mee moeten.. Je heb niet gewoon ff de tijd om op te gaan in je eigen twEAk.. Daar ken ik zo chagerijnig van Wo9rden.. ken je dat? Met de feestffabriek: Alles komt goe Klik om te vergroten... XXX"