Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe kater pas 5 dagen later?

De kater pas 5 dagen later?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej jongens, hebben jullie ook niet 2 dagen daarna maar pas 5 dagen later een katergevoel? Ik heb nu met oud en nieuw gebruikt. En ben vandaag echt depri..nergens zin in...voel me kut...

Of is het gewoon een dag dat ik me minder voel los van de pep?
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Of is het gewoon een dag dat ik me minder voel los van de pep?
Klik om te vergroten...

dat denk ik.. maar wie weet is het wel mogelijk.. heb zelf nooit zo'n last van "downs" of een "pepkater" (alleen lichamelijk dan..)
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hej jongens, hebben jullie ook niet 2 dagen daarna maar pas 5 dagen later een katergevoel? Ik heb nu met oud en nieuw gebruikt. En ben vandaag echt depri..nergens zin in...voel me kut...

Of is het gewoon een dag dat ik me minder voel los van de pep?
Klik om te vergroten...
Pep is na 3 dagen volledig uit je lichaam ( bloed, urine) het is dus onwaarschijnlijk om een kater te hebben 5 dagen na je gebruik.
:wave:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pwn3D zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hej jongens, hebben jullie ook niet 2 dagen daarna maar pas 5 dagen later een katergevoel? Ik heb nu met oud en nieuw gebruikt. En ben vandaag echt depri..nergens zin in...voel me kut...

Of is het gewoon een dag dat ik me minder voel los van de pep?
Klik om te vergroten...
Pep is na 3 dagen volledig uit je lichaam ( bloed, urine) het is dus onwaarschijnlijk om een kater te hebben 5 dagen na je gebruik.
:wave:
Klik om te vergroten...

Nou ik heb op 1 januari nog 1 bommetje genomen om 2 uur s middags, 5 januari de kater. Dus je kan geen kater krijgen als de pep volledig uit je lichaam is?
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk niet dat het puur en alleen door de pep komt, sowieso niet trouwens denk ik mja..
Als de roes weg is (dus na 1-2 dagen, als je weer geslapen hebt) voel je meestal iets van een kater..De vermoeidheid en lusteloosheid die je daarvan krijgt kan daarentegen wel een dagje of 2 blijven, maar niet na een dag of 5 pas ontstaan
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
@taat: ja ik dacht zelf dus ook als ik een kater zou moeten hebben gehad van de pep dan had ik die zaterdag of zondag al moeten hebben toch? Misschien denk ik teveel na....
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
hooguit je dopaminesysteem dat nog herstellende is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."