#1
goeie speed is zeer verslavend .....
dat staat ook in je bijsluiter ....
![:hearteyes:]()
dat staat ook in je bijsluiter ....
lysergine25 zei:goeie speed is zeer verslavend .....
dat staat ook in je bijsluiter ....
![]()
lysergine25 zei:goeie speed is zeer verslavend .....
dat staat ook in je bijsluiter ....
![]()
). Zo lang je dit nog gewoon vind is het geen probleem en zal je zelf niet erkennen / inzien dat dit een gewoonte / verslaving is geworden. Pas als je zelf door hebt wat je eigenlijk doet, en dat je het toch wel gemakkelijk altijd op deze manier opknapt, begin je van jezelf je eigen verslaving te erkennen. kok0 zei:nou hier spreekt een ervaringsdeskundige!!(of wel 15jaar speedverslaafd) nu zo n 2,5j clean.
je bent verslaafd op het moment dat je niet zonder kunt en daar kom je achter om nu te zeggen dat je laten we zeggen vanaf nu: 5weken niks gebruiken !!!! is dat een probleem? ben je verslaafd!!
Wat een onzin. Bij een verslaving denk ik aan iets dat dagelijks gevoed moet worden, iets dat vroeg of laat problemen op gaat leveren. Als ik vorige week heb gebruikt en dat over 2 weken weer wil doen ben ik nog niet verslaafd.kok0 zei:nou hier spreekt een ervaringsdeskundige!!(of wel 15jaar speedverslaafd) nu zo n 2,5j clean.
je bent verslaafd op het moment dat je niet zonder kunt en daar kom je achter om nu te zeggen dat je laten we zeggen vanaf nu: 5weken niks gebruiken !!!! is dat een probleem? ben je verslaafd!!
kok0 zei:nou hier spreekt een ervaringsdeskundige!!(of wel 15jaar speedverslaafd) nu zo n 2,5j clean.
je bent verslaafd op het moment dat je niet zonder kunt en daar kom je achter om nu te zeggen dat je laten we zeggen vanaf nu: 5weken niks gebruiken !!!! is dat een probleem? ben je verslaafd!!
kok0 zei:nou hier spreekt een ervaringsdeskundige!!(of wel 15jaar speedverslaafd) nu zo n 2,5j clean.
je bent verslaafd op het moment dat je niet zonder kunt en daar kom je achter om nu te zeggen dat je laten we zeggen vanaf nu: 5weken niks gebruiken !!!! is dat een probleem? ben je verslaafd!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."