#1
Ik zou het houden op 100 mg per dag, vroeg in de middag beginnen en ervan uitgaan dat je minstens 12 uur niet zult slapen. Succes! (:
Dat is inderdaad ook wel een goeie. Bij 100 mg in 1 keer kan het wat onrustig en opgefokt opkomen. Maar dan moet je wel vroeg beginnen wil je 's avonds nog slapen.Petrovic zei:Ik zou de dex iets meer verspreiden. Bijvoorbeeld beginnen met 50 mg, 2 uur later 30 mg, en 2 uur later 20 mg.
Provenzano zei:Zonder tolerantie blijf je met een bommetje dex van 100mg toch zeker wel minimaal 18 uur wakker
Ben je naar iets op zoek dat aan die verwachtingen voldoet dan?Angramar Temenos zei:maar alsnog niet iets wat ik dagelijks of wekelijks zou willen doen
Ik niet.Oom Klaas zei:Is niet iedereen opzoek naar geluk in poedervorm?
ExceptionalInsight zei:Ben je naar iets op zoek dat aan die verwachtingen voldoet dan?Angramar Temenos zei:maar alsnog niet iets wat ik dagelijks of wekelijks zou willen doen
ExceptionalInsight zei:Ben je naar iets op zoek dat aan die verwachtingen voldoet dan?Angramar Temenos zei:maar alsnog niet iets wat ik dagelijks of wekelijks zou willen doen
Heb je het net ontdekt ofzo, dat je het zo graag wilt doen? Dat kan ik me wel voorstellen, dat had ik ook, dus ik deed het ook elke week, dan is de lol er snel af hoor (:Angramar Temenos zei:Dat heb ik al gevonden, LSD :P. Ik doe het niet omdat ik het bijzonder wil houden + het niet goed voor je kan zijn, maar ik zie mezelf best elke week lsd droppen als dat me niet tegen hield.
ExceptionalInsight zei:Heb je het net ontdekt ofzo, dat je het zo graag wilt doen? Dat kan ik me wel voorstellen, dat had ik ook, dus ik deed het ook elke week, dan is de lol er snel af hoor (:Angramar Temenos zei:Dat heb ik al gevonden, LSD :P. Ik doe het niet omdat ik het bijzonder wil houden + het niet goed voor je kan zijn, maar ik zie mezelf best elke week lsd droppen als dat me niet tegen hield.
Immo zei:
Dan zal mijn tolerantie vergeleken bij jou wel toren hoog zijn. Mij lukt het meestal ongeveer 8/10 uur na inname om in slaap te vallen.
peppie zei:Maar dat zal ook nooit lukken (zelfs de helft niet) zoveel te snuiven aangezien het net lijkt of je neus in fik staat.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."