Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDex. Hoeveel te nemen.

Dex. Hoeveel te nemen.

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou het houden op 100 mg per dag, vroeg in de middag beginnen en ervan uitgaan dat je minstens 12 uur niet zult slapen. Succes! (:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
thanks! :rockband:

Nog andere suggesties?
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zonder tolerantie blijf je met een bommetje dex van 100mg toch zeker wel minimaal 18 uur wakker, is mijn ervaring (man, 24 jr, 1.85 m, 77 kg). Met de zuiverheid die jij hebt zou ik persoonlijk met 50 mg beginnen, dat voel je ook al prima! :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
Ik zou de dex iets meer verspreiden. Bijvoorbeeld beginnen met 50 mg, 2 uur later 30 mg, en 2 uur later 20 mg.
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad ook wel een goeie. Bij 100 mg in 1 keer kan het wat onrustig en opgefokt opkomen. Maar dan moet je wel vroeg beginnen wil je 's avonds nog slapen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou de dex iets meer verspreiden. Bijvoorbeeld beginnen met 50 mg, 2 uur later 30 mg, en 2 uur later 20 mg. Dan ben je tenminste heel de dag opgepept. Ik zou wel s'avonds wat bier en of wiet nemen zodat je in slaap komt.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
oke, ik kom dan wel nog gewoon in slaap enzo, zelfs na 't bijnemen?

Kzou dan zeggen dat ik rond 1 uur smiddags begin met 50 mg, en dan na 2 uur nog 'n keer die hoeveelheid dr bij gooi ... dan ben ik hopelijk tegen 3/4 uur wel in staat om te slapen met n dikke joint erbij?!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hangt er natuurlijk ook een beetje af hoeveel tollerantie je hebt he. Wiet doe ik bijna nooit dus dat weet ik niet. Maar alcohol helpt zeker bij mij om goed in slaap te vallen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zelf vind ik GHB ideaal om in slaap te komen en dan niet eens een overdreven hoeveelheid dat meteen het licht uit gaat. Maar genoeg om die rusteloze slapeloosheid weg te nemen. Ik zou trouwens nog vroeger beginnen als je de doses gaat verspreiden.

Let ook op met eten, met dex vind ik dat wel makkelijker dan met gewone pep, maar het blijft irritant.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Provenzano zei:
Zonder tolerantie blijf je met een bommetje dex van 100mg toch zeker wel minimaal 18 uur wakker
Klik om te vergroten...

:openmouth:
Dan zal mijn tolerantie vergeleken bij jou wel toren hoog zijn. Mij lukt het meestal ongeveer 8/10 uur na inname om in slaap te vallen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb nu 70 mg dex op, en het werkt best goed. Is m'n eerste keer dex (en 'k heb sowieso niet veel ervaring met pep). Het is opzich wel leuk, de scherpe/agressieve randjes van pep zijn eraf, maar alsnog niet iets wat ik dagelijks of wekelijks zou willen doen. Vriend van me met ADD kwam toevallig langs en ik wou het wel eens proberen :grin:.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
maar alsnog niet iets wat ik dagelijks of wekelijks zou willen doen
Klik om te vergroten...
Ben je naar iets op zoek dat aan die verwachtingen voldoet dan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Is niet iedereen opzoek naar geluk in poedervorm?
Klik om te vergroten...
Ik niet.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
maar alsnog niet iets wat ik dagelijks of wekelijks zou willen doen
Klik om te vergroten...
Ben je naar iets op zoek dat aan die verwachtingen voldoet dan?
Klik om te vergroten...

Is niet iedereen opzoek naar geluk in poedervorm?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
maar alsnog niet iets wat ik dagelijks of wekelijks zou willen doen
Klik om te vergroten...
Ben je naar iets op zoek dat aan die verwachtingen voldoet dan?
Klik om te vergroten...

Dat heb ik al gevonden, LSD :P. Ik doe het niet omdat ik het bijzonder wil houden + het niet goed voor je kan zijn, maar ik zie mezelf best elke week lsd droppen als dat me niet tegen hield.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Dat heb ik al gevonden, LSD :P. Ik doe het niet omdat ik het bijzonder wil houden + het niet goed voor je kan zijn, maar ik zie mezelf best elke week lsd droppen als dat me niet tegen hield.
Klik om te vergroten...
Heb je het net ontdekt ofzo, dat je het zo graag wilt doen? Dat kan ik me wel voorstellen, dat had ik ook, dus ik deed het ook elke week, dan is de lol er snel af hoor (:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Angramar Temenos zei:
Dat heb ik al gevonden, LSD :P. Ik doe het niet omdat ik het bijzonder wil houden + het niet goed voor je kan zijn, maar ik zie mezelf best elke week lsd droppen als dat me niet tegen hield.
Klik om te vergroten...
Heb je het net ontdekt ofzo, dat je het zo graag wilt doen? Dat kan ik me wel voorstellen, dat had ik ook, dus ik deed het ook elke week, dan is de lol er snel af hoor (:
Klik om te vergroten...

Ken het al een jaar~. Alles is beter met LSD :P. En ook nog eens geen kater.. :hearteyes: lsd.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Immo zei:
:openmouth:
Dan zal mijn tolerantie vergeleken bij jou wel toren hoog zijn. Mij lukt het meestal ongeveer 8/10 uur na inname om in slaap te vallen.
Klik om te vergroten...

Van dex kan ik geen tolerantie hebben, aangezien het voor mij ook de 1e x is.
Maar van 2 bommetjes van 50 mg kan ik twee uur later gewoon slapen :)
Als ik diezelfde hoeveelheid via m'n neus naar binnen werken, dan kan ik wel vergeten.

Maar dat zal ook nooit lukken (zelfs de helft niet) zoveel te snuiven aangezien het net lijkt of je neus in fik staat. :wink:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#18
peppie zei:
Maar dat zal ook nooit lukken (zelfs de helft niet) zoveel te snuiven aangezien het net lijkt of je neus in fik staat. :wink:
Klik om te vergroten...

Even een vraagje; snuif je dan niet teveel vooraan in je neus? Je snuifbuis moet ver genoeg in je neus zitten, zodat het poeder echt in je neusholte terecht komt. Als ik dat niet doe, brand het vaak ook verschrikkelijk in mijn neus....
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat een enorm hoge doseringen worden er geadviseerd... ik ga behoorlijk snel van 30 mg (6x5mg)..... en dan toch wel 6 uur....
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmm, nooit bij nagedacht eigenlijk.
Zal er de volgende keer eens op letten :)

Maar bij pep had ik er nooit zo erg last van als bij dit.
4-FMP dat was ook zo of misschien wel erger, maar dat spul hoef ik toch niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."