Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijk

Misselijk

34 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stink je ook nog?


lol
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanmorgen rond 9 uur had ik 2 lijen genomen, niet al te groot. Maar rond een uur of 4/5 werd ik erg misselijk, ik had de heletijd het gevoel dat ik moest over geven nu ben ik nog steeds misselijk. Ik heb al wat gegeten en gengoeg gedronken maar t helpt nog niet echt. Zijn jullie ook altijd misselijk van snelle?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe lang ben je al wakker? Heb je ook alcohol gedronken? De hoeveelste keer in korte tijd is dit dat je speed gebruikt? Van de combi alcohol + speed kun je heel misselijk worden, net als van overmatig speed gebruik. Wat bij mij altijd wel hielp was melk drinken, dat haalde t nare gevoel in mn maag een beetje weg.

Even geheel offtopic, pas heel erg op met speed gebruik op gewone doordeweekse ochtenden/dagen. Ik weet niet hoe lang je al gebruikt en hoe frequent je gebruikt, maar een verslaving zit in een klein hoekje. En op woensdagochtend om 9 uur speed snuiven is alles behalve verstandig..
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://img71.imageshack.us/img71/7419/lijntje.jpg
2 van zulke lijntjes waren het, niet al te groot volgens mij?
En denkken jullie dat ik vannacht kan slapen?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
[SF] Safiertje zei:
Hoe lang ben je al wakker? Heb je ook alcohol gedronken? De hoeveelste keer in korte tijd is dit dat je speed gebruikt? Van de combi alcohol + speed kun je heel misselijk worden, net als van overmatig speed gebruik. Wat bij mij altijd wel hielp was melk drinken, dat haalde t nare gevoel in mn maag een beetje weg.

Even geheel offtopic, pas heel erg op met speed gebruik op gewone doordeweekse ochtenden/dagen. Ik weet niet hoe lang je al gebruikt en hoe frequent je gebruikt, maar een verslaving zit in een klein hoekje. En op woensdagochtend om 9 uur speed snuiven is alles behalve verstandig..
Klik om te vergroten...

Ik heb nog vakantie, en ik heb al meer dan 3 weken geen speed gebruikt. En nee ik heb geen alchol gedronken. Maar ik wordt altijd wel misselijk van speed...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.. En als ex-speed verslaafde ben ik wel wat gewend. Of je hebt een heel klein pasje hehe. Speed an sich werkt ongeveer 8 uur, maar t kan nog een tijdje duren voor je kunt slapen nadat t is uitgewerkt. Als je om 9 uur vanochtend voor t laatst hebt gesnoven moet dat wel lukken. Als je altijd misselijk wordt van je speed en t komt niet doordat je al lang bezig bent of alcohol hebt gedronken, dan kan t zijn dat t is versneden met troep of dat je gewoon een zwakke maag hebt.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
[SF] Safiertje zei:
Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.. En als ex-speed verslaafde ben ik wel wat gewend. Of je hebt een heel klein pasje hehe. Speed an sich werkt ongeveer 8 uur, maar t kan nog een tijdje duren voor je kunt slapen nadat t is uitgewerkt. Als je om 9 uur vanochtend voor t laatst hebt gesnoven moet dat wel lukken. Als je altijd misselijk wordt van je speed en t komt niet doordat je al lang bezig bent of alcohol hebt gedronken, dan kan t zijn dat t is versneden met troep of dat je gewoon een zwakke maag hebt.
Klik om te vergroten...

Kan het ook komen omdat het te veel is?
Dat pasje is net zo groot al een id-kaart.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Absoluut, dat valt ook onder overmatig. Halveer je lijntjes eens zou ik zeggen :) Helemaal als je voor ieder neusgat 1 zo'n lijn als op je foto snuift.. De helft van 1 lijn moet meer dan voldoende zijn voor beide neusgaten.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
[SF] Safiertje zei:
Absoluut, dat valt ook onder overmatig. Halveer je lijntjes eens zou ik zeggen :) Helemaal als je voor ieder neusgat 1 zo'n lijn als op je foto snuift.. De helft van 1 lijn moet meer dan voldoende zijn voor beide neusgaten.
Klik om te vergroten...

Maar ik voelde me wel strak staan, maar als ik in de spiegel keek had ik niet veel grotere pupillen.
En ik voel nog steeds van die tintelingen.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet iedereen krijgt snel grote pupillen. Ik kreeg van 1 lijntje al enorme zwarte schoteltjes, terwijl vrienden van mij na een halve gram nog steeds kleine pupillen hadden. En logisch dat je strak stond, met zulke lijnen :wink: Dat je nu nog tintelingen voelt is ook niet raar met een grote dosis.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
[SF] Safiertje zei:
Niet iedereen krijgt snel grote pupillen. Ik kreeg van 1 lijntje al enorme zwarte schoteltjes, terwijl vrienden van mij na een halve gram nog steeds kleine pupillen hadden. En logisch dat je strak stond, met zulke lijnen :wink: Dat je nu nog tintelingen voelt is ook niet raar met een grote dosis.
Klik om te vergroten...

0, (hoeveel) denk je dat die lijn van mijn was?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is niet in te schatten aan de hand van een foto. Hoeveel van zulke lijnen kun je leggen uit je gram? Mijn advies; maak de volgende keer veel kleinere lijnen en ga je eerst eens goed inlezen over speed. Ik krijg t idee dat je niet goed weet waar je mee bezig bent.

http://unity.nl/speed.php
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dubz zei:
Stink je ook nog?


lol
Klik om te vergroten...

Ja ik zweet nog steeds heel erg!, en ik hoop dat ik me zweet nog lang kan voelen!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben dinsdaggnacht ook misselijk geworden ik kon me niet eens omdraaien of ik had een kots gevoel.Me maag voelde ook ontzettend leeg aan na een paar uur gebruik al en het voelde ook alsof het daardoor kwam.

Uiteindelijk de truc van martin van nu toegepast.
Hoop brinta,lekker warm dat je het zo kan opdrinken.
Dat voelde behoorlijk zwaar aan op de maag maar wel goed uiteindelijk,heel goed..
Uiteindelijk naar de vitaminshop gegaan en echt zieke multivitamines meegekregen die ik amper door me keel krijg.
2 van genomen icm flesje AA en veel drinken.
Toen werd het langzaam aan beter en na een anderhalfuur voelde ik me echt zwaar beter.
Zat alleen nog met de para van slaapgebrek en moeheid.

Maar eigenlijk werd ik vroeger nooit echt misselijk van pep alleen als ik niet ging eten en het eten ging uitstellen en pas later probeerde te eten.Als ik dan iets wou eten leek het net alsof me maag niet wou.
Dus sindsdien probeer ik eigenlijk wat voedsel in me maag te hebben onder invloed.
Dat is dus wat voor mij werkt tegen de misselijkheid :wave:

En over het slapen meestal slaap ik sowieso wel na 12 uurtjes speed/dex.
Met speed meestal wel wat eerder.
Heb je niet die ervaring dan nog met pep dat je dat een beetje in kan schatten hoe het bij je zit ?

Of ben je pas net begonnen :rock:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ Carlitos

Ik heb nu nog steeeds die tintelingen over me lichaam. Maar ik weet meestal niet hoeveel ik neem (ik weeg het niet ofzo.) Ik ben ook wel eens 48 uur wakker geweest van een halve gram!
En ook al is het uitgewerkt ik wordt altijd para als ik in bed lig, bang dat m`n hart het begeef enz en ook als ik nog wakker ben chek ik best vaak of m`n hart nog wel werkt.
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dubz zei:
Stink je ook nog?


lol
Klik om te vergroten...

hahaha :tearsofjoy:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Laten we t even ontopic houden. Praten over zweten onder invloed van speed mag in dat topic.

Oh en over dat topic gesproken, ik lees daar net deze post van jou:

atbboy zei:
Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaen :grin: Belooft een leuke avond en nahct te worden...
Klik om te vergroten...

Enne.. Als je daadwerkelijk zoveel hebt gesnoven als dat je in die post beweerd, dan weet je dus direct hoe t komt dat je misselijk bent. Kun je trouwens vanaf nu gewoon in correct ABN typen? Dit is heel erg storend..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
[SF] Safiertje zei:
Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.
Klik om te vergroten...
Hoe kun je dat zeggen zonder dat hij het percentage van de speed erbij vermeld? :rolleyes:

Maar voor mij helpt regelmatig eten voor misselijkheid, tenminste ik ben alleen maar misselijk als ik een lange tijd niet gegeten hebt. En anders kan je altijd zo'n rennie tabletje nemen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste kerel jij bent zeer onverstandig bezig!
Misselijkheid is de (terechte) wraak van je lichaam op je ongezonde en onverantwoorde snuif gedrag
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Petrovic zei:
[SF] Safiertje zei:
Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.
Klik om te vergroten...
Hoe kun je dat zeggen zonder dat hij het percentage van de speed erbij vermeld? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Zelfs voor bagger kwaliteit speed vind ik dat een enorme lijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."