#1
[SF] Safiertje zei:Hoe lang ben je al wakker? Heb je ook alcohol gedronken? De hoeveelste keer in korte tijd is dit dat je speed gebruikt? Van de combi alcohol + speed kun je heel misselijk worden, net als van overmatig speed gebruik. Wat bij mij altijd wel hielp was melk drinken, dat haalde t nare gevoel in mn maag een beetje weg.
Even geheel offtopic, pas heel erg op met speed gebruik op gewone doordeweekse ochtenden/dagen. Ik weet niet hoe lang je al gebruikt en hoe frequent je gebruikt, maar een verslaving zit in een klein hoekje. En op woensdagochtend om 9 uur speed snuiven is alles behalve verstandig..
[SF] Safiertje zei:Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.. En als ex-speed verslaafde ben ik wel wat gewend. Of je hebt een heel klein pasje hehe. Speed an sich werkt ongeveer 8 uur, maar t kan nog een tijdje duren voor je kunt slapen nadat t is uitgewerkt. Als je om 9 uur vanochtend voor t laatst hebt gesnoven moet dat wel lukken. Als je altijd misselijk wordt van je speed en t komt niet doordat je al lang bezig bent of alcohol hebt gedronken, dan kan t zijn dat t is versneden met troep of dat je gewoon een zwakke maag hebt.
[SF] Safiertje zei:Absoluut, dat valt ook onder overmatig. Halveer je lijntjes eens zou ik zeggenHelemaal als je voor ieder neusgat 1 zo'n lijn als op je foto snuift.. De helft van 1 lijn moet meer dan voldoende zijn voor beide neusgaten.
[SF] Safiertje zei:Niet iedereen krijgt snel grote pupillen. Ik kreeg van 1 lijntje al enorme zwarte schoteltjes, terwijl vrienden van mij na een halve gram nog steeds kleine pupillen hadden. En logisch dat je strak stond, met zulke lijnenDat je nu nog tintelingen voelt is ook niet raar met een grote dosis.
Dubz zei:


atbboy zei:Ik heb bijna grammetje op nu heb k nog 1 gram over voor de rest vn de avvond en ancht maar ik ga nog wel ff 2 gram halen want k mag vanmiddag me loong ophlaenBelooft een leuke avond en nahct te worden...
Hoe kun je dat zeggen zonder dat hij het percentage van de speed erbij vermeld?[SF] Safiertje zei:Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.
Petrovic zei:Hoe kun je dat zeggen zonder dat hij het percentage van de speed erbij vermeld?[SF] Safiertje zei:Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."