Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijk

Misselijk

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
misschien heeft die wel pep van 5% ofzo :grin:.
Klik om te vergroten...

Van 5% krijg je geen tintelingen...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ATB .... laten we hopen dat je heel snel helemaal stopt met de speed.
Je bent een zeer slecht voorbeeld of juist een zeer goed voorbeeld hoe het absoluut niet moet.

:tearsofjoy:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik leef nog!
Maar ik heb geen oog dicht gedaan omdat me hart heel onregelmatig enz klopte.
Ook als ik op 1 kant ging liggen voelde ik ineens me hart niet meer kloppen?!
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
atbboy zei:
En ook al is het uitgewerkt ik wordt altijd para als ik in bed lig, bang dat m`n hart het begeef enz en ook als ik nog wakker ben chek ik best vaak of m`n hart nog wel werkt.
Klik om te vergroten...

Dat zijn gedachten, waarmee je je al zo gek kunt maken. Zieke gedachten hoe moeilijk het ook klinkt echt (proberen) uit je hoofd te zetten. Ik heb hier heel veel ervaring mee. Hyperventilatiegevoelig. En het is moeilijk als je in je bed ligt en niet in slaap kan komen, dan ga je malen.
Hoofdpijn heb ik wel vaker gehad, maar dan kon het ook liggen, aan dat ik te lang achter mijn laptop heb gezeten. In dat bovenkamertje draait het ook allemaal op volle toeren.
Drink goed, probeer (gezond) te eten, zodat je wel wat binnenkrijgt. En ik bekeek net je foto van die lijnhoeveelheid en dat is wel een joekel van een lijn en dat op een gewone woensdagmorgen! Pas goed op jezelf!

Je schreef:

Ook als ik op 1 kant ging liggen voelde ik ineens me hart niet meer kloppen?!

Zolang je dat besef nog hebt, ben je nog zo levend als een vis!
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
misselijkheid , niet kunnen slapen of andere vervelende bijwerkingen doe je niet veel aan. probeer te eten en te blijven drinken en voor de rest is het gewoon wachten wachten wachten
w
wa-maaaaakeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hallo iedereen kheb effe julie hulp nodig of toch van degene dat er iets van kennen ik heb laatst(3a2 weken geleden) mijn speed terug vergeten in de koelkast te leggen ,, deze speed lag dus 2 a 3 weke op een cd hoesje n blote lucht op dekamer
grtzz j
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
wa-maaaaake zei:
hallo iedereen kheb effe julie hulp nodig of toch van degene dat er iets van kennen ik heb laatst(3a2 weken geleden) mijn speed terug vergeten in de koelkast te leggen ,, deze speed lag dus 2 a 3 weke op een cd hoesje n blote lucht op dekamer
grtzz j
Klik om te vergroten...
Oké, maar wat wil je nu zeggen? Dat sinds je speed in de blote lucht hebt in plaats van de koelkast dat je misselijk bent als je die pep neemt? Of wil je weten of je die speed in dat cd-hoesje nog kan gebruiken? :rolleyes:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
wa-maaaaake zei:
hallo iedereen kheb effe julie hulp nodig of toch van degene dat er iets van kennen ik heb laatst(3a2 weken geleden) mijn speed terug vergeten in de koelkast te leggen ,, deze speed lag dus 2 a 3 weke op een cd hoesje n blote lucht op dekamer
grtzz j
Klik om te vergroten...

Je kan 3 dingen doen ;
- zoeken op vorige topics
- een nieuw topic starten dat niet de titel "misselijk" heeft
- een lijntje snuiven van het doosje en zelf ondervinden wat je er nog aan hebt (het is niet alsof je speed plots veranderd is in een smerige witte rotzooi :rolleyes: ooh dat was het al, klopt...)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
atbboy zei:
http://img71.imageshack.us/img71/7419/lijntje.jpg
2 van zulke lijntjes waren het, niet al te groot volgens mij?
En denkken jullie dat ik vannacht kan slapen?
Klik om te vergroten...

Ben ik dan de enige die dat er best wel lekker uit vind zien? Ik kan hem al bijna ruiken als ik ernaar kijk en ik krijg ook al bijna aandrang om te poepen :grin:

Maar de laatste keer dat ik een flinke (eigenlijk te grote) lijn had genomen werd ik ook een beetje misselijk, ik had wat drinkontbijt op. Uiteindelijk heb ik de boel maar uitgekotst en toen ging het wel wat beter :)

Dus misschien moet je gewoon niet zulke grote lijnen nemen, en als je misselijk bent moet je gewoon even kotsen :kots:

Dat zal wel helpen :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stighar zei:
atbboy zei:
http://img71.imageshack.us/img71/7419/lijntje.jpg
2 van zulke lijntjes waren het, niet al te groot volgens mij?
En denkken jullie dat ik vannacht kan slapen?
Klik om te vergroten...

Ben ik dan de enige die dat er best wel lekker uit vind zien? Ik kan hem al bijna ruiken als ik ernaar kijk en ik krijg ook al bijna aandrang om te poepen :grin:

Maar de laatste keer dat ik een flinke (eigenlijk te grote) lijn had genomen werd ik ook een beetje misselijk, ik had wat drinkontbijt op. Uiteindelijk heb ik de boel maar uitgekotst en toen ging het wel wat beter :)
Overigens was mijn lijntje toen nog niet eens half zo groot als de jouwe op deze foto :rolleyes:

Dus misschien moet je gewoon niet zulke grote lijnen nemen, en als je misselijk bent moet je gewoon even kotsen :kots:

Dat zal wel helpen :)
Klik om te vergroten...
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stink je ook nog?


lol
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vanmorgen rond 9 uur had ik 2 lijen genomen, niet al te groot. Maar rond een uur of 4/5 werd ik erg misselijk, ik had de heletijd het gevoel dat ik moest over geven nu ben ik nog steeds misselijk. Ik heb al wat gegeten en gengoeg gedronken maar t helpt nog niet echt. Zijn jullie ook altijd misselijk van snelle?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe lang ben je al wakker? Heb je ook alcohol gedronken? De hoeveelste keer in korte tijd is dit dat je speed gebruikt? Van de combi alcohol + speed kun je heel misselijk worden, net als van overmatig speed gebruik. Wat bij mij altijd wel hielp was melk drinken, dat haalde t nare gevoel in mn maag een beetje weg.

Even geheel offtopic, pas heel erg op met speed gebruik op gewone doordeweekse ochtenden/dagen. Ik weet niet hoe lang je al gebruikt en hoe frequent je gebruikt, maar een verslaving zit in een klein hoekje. En op woensdagochtend om 9 uur speed snuiven is alles behalve verstandig..
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
http://img71.imageshack.us/img71/7419/lijntje.jpg
2 van zulke lijntjes waren het, niet al te groot volgens mij?
En denkken jullie dat ik vannacht kan slapen?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
[SF] Safiertje zei:
Hoe lang ben je al wakker? Heb je ook alcohol gedronken? De hoeveelste keer in korte tijd is dit dat je speed gebruikt? Van de combi alcohol + speed kun je heel misselijk worden, net als van overmatig speed gebruik. Wat bij mij altijd wel hielp was melk drinken, dat haalde t nare gevoel in mn maag een beetje weg.

Even geheel offtopic, pas heel erg op met speed gebruik op gewone doordeweekse ochtenden/dagen. Ik weet niet hoe lang je al gebruikt en hoe frequent je gebruikt, maar een verslaving zit in een klein hoekje. En op woensdagochtend om 9 uur speed snuiven is alles behalve verstandig..
Klik om te vergroten...

Ik heb nog vakantie, en ik heb al meer dan 3 weken geen speed gebruikt. En nee ik heb geen alchol gedronken. Maar ik wordt altijd wel misselijk van speed...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.. En als ex-speed verslaafde ben ik wel wat gewend. Of je hebt een heel klein pasje hehe. Speed an sich werkt ongeveer 8 uur, maar t kan nog een tijdje duren voor je kunt slapen nadat t is uitgewerkt. Als je om 9 uur vanochtend voor t laatst hebt gesnoven moet dat wel lukken. Als je altijd misselijk wordt van je speed en t komt niet doordat je al lang bezig bent of alcohol hebt gedronken, dan kan t zijn dat t is versneden met troep of dat je gewoon een zwakke maag hebt.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
[SF] Safiertje zei:
Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.. En als ex-speed verslaafde ben ik wel wat gewend. Of je hebt een heel klein pasje hehe. Speed an sich werkt ongeveer 8 uur, maar t kan nog een tijdje duren voor je kunt slapen nadat t is uitgewerkt. Als je om 9 uur vanochtend voor t laatst hebt gesnoven moet dat wel lukken. Als je altijd misselijk wordt van je speed en t komt niet doordat je al lang bezig bent of alcohol hebt gedronken, dan kan t zijn dat t is versneden met troep of dat je gewoon een zwakke maag hebt.
Klik om te vergroten...

Kan het ook komen omdat het te veel is?
Dat pasje is net zo groot al een id-kaart.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Absoluut, dat valt ook onder overmatig. Halveer je lijntjes eens zou ik zeggen :) Helemaal als je voor ieder neusgat 1 zo'n lijn als op je foto snuift.. De helft van 1 lijn moet meer dan voldoende zijn voor beide neusgaten.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
[SF] Safiertje zei:
Absoluut, dat valt ook onder overmatig. Halveer je lijntjes eens zou ik zeggen :) Helemaal als je voor ieder neusgat 1 zo'n lijn als op je foto snuift.. De helft van 1 lijn moet meer dan voldoende zijn voor beide neusgaten.
Klik om te vergroten...

Maar ik voelde me wel strak staan, maar als ik in de spiegel keek had ik niet veel grotere pupillen.
En ik voel nog steeds van die tintelingen.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet iedereen krijgt snel grote pupillen. Ik kreeg van 1 lijntje al enorme zwarte schoteltjes, terwijl vrienden van mij na een halve gram nog steeds kleine pupillen hadden. En logisch dat je strak stond, met zulke lijnen :wink: Dat je nu nog tintelingen voelt is ook niet raar met een grote dosis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."