#1
Angramar Temenos zei:misschien heeft die wel pep van 5% ofzo.
Van 5% krijg je geen tintelingen...
Angramar Temenos zei:misschien heeft die wel pep van 5% ofzo.
atbboy zei:En ook al is het uitgewerkt ik wordt altijd para als ik in bed lig, bang dat m`n hart het begeef enz en ook als ik nog wakker ben chek ik best vaak of m`n hart nog wel werkt.
Oké, maar wat wil je nu zeggen? Dat sinds je speed in de blote lucht hebt in plaats van de koelkast dat je misselijk bent als je die pep neemt? Of wil je weten of je die speed in dat cd-hoesje nog kan gebruiken?wa-maaaaake zei:hallo iedereen kheb effe julie hulp nodig of toch van degene dat er iets van kennen ik heb laatst(3a2 weken geleden) mijn speed terug vergeten in de koelkast te leggen ,, deze speed lag dus 2 a 3 weke op een cd hoesje n blote lucht op dekamer
grtzz j

wa-maaaaake zei:hallo iedereen kheb effe julie hulp nodig of toch van degene dat er iets van kennen ik heb laatst(3a2 weken geleden) mijn speed terug vergeten in de koelkast te leggen ,, deze speed lag dus 2 a 3 weke op een cd hoesje n blote lucht op dekamer
grtzz j
ooh dat was het al, klopt...)atbboy zei:http://img71.imageshack.us/img71/7419/lijntje.jpg
2 van zulke lijntjes waren het, niet al te groot volgens mij?
En denkken jullie dat ik vannacht kan slapen?
Stighar zei:atbboy zei:http://img71.imageshack.us/img71/7419/lijntje.jpg
2 van zulke lijntjes waren het, niet al te groot volgens mij?
En denkken jullie dat ik vannacht kan slapen?
Ben ik dan de enige die dat er best wel lekker uit vind zien? Ik kan hem al bijna ruiken als ik ernaar kijk en ik krijg ook al bijna aandrang om te poepen
Maar de laatste keer dat ik een flinke (eigenlijk te grote) lijn had genomen werd ik ook een beetje misselijk, ik had wat drinkontbijt op. Uiteindelijk heb ik de boel maar uitgekotst en toen ging het wel wat beter
Overigens was mijn lijntje toen nog niet eens half zo groot als de jouwe op deze foto![]()
Dus misschien moet je gewoon niet zulke grote lijnen nemen, en als je misselijk bent moet je gewoon even kotsen![]()
Dat zal wel helpen![]()
[SF] Safiertje zei:Hoe lang ben je al wakker? Heb je ook alcohol gedronken? De hoeveelste keer in korte tijd is dit dat je speed gebruikt? Van de combi alcohol + speed kun je heel misselijk worden, net als van overmatig speed gebruik. Wat bij mij altijd wel hielp was melk drinken, dat haalde t nare gevoel in mn maag een beetje weg.
Even geheel offtopic, pas heel erg op met speed gebruik op gewone doordeweekse ochtenden/dagen. Ik weet niet hoe lang je al gebruikt en hoe frequent je gebruikt, maar een verslaving zit in een klein hoekje. En op woensdagochtend om 9 uur speed snuiven is alles behalve verstandig..
[SF] Safiertje zei:Dat noem ik geen klein lijntje, eerder een flinke.. En als ex-speed verslaafde ben ik wel wat gewend. Of je hebt een heel klein pasje hehe. Speed an sich werkt ongeveer 8 uur, maar t kan nog een tijdje duren voor je kunt slapen nadat t is uitgewerkt. Als je om 9 uur vanochtend voor t laatst hebt gesnoven moet dat wel lukken. Als je altijd misselijk wordt van je speed en t komt niet doordat je al lang bezig bent of alcohol hebt gedronken, dan kan t zijn dat t is versneden met troep of dat je gewoon een zwakke maag hebt.
[SF] Safiertje zei:Absoluut, dat valt ook onder overmatig. Halveer je lijntjes eens zou ik zeggenHelemaal als je voor ieder neusgat 1 zo'n lijn als op je foto snuift.. De helft van 1 lijn moet meer dan voldoende zijn voor beide neusgaten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."