#1
Zover ik het weet zijn het je zenuwen en kleine spiertjes die overgeprikkeld zijn geraakt...
Klinkt logisch, maar waarom komt dit dan pas opzetten bij de uitwerking van de speed.Immo zei:Klinkt alsof je doorbloeding niet optimaal is, als je been bijvoorbeeld begint te tintelen is dat omdat je verkeerd zit bijvoorbeeld en daardoor je bloed niet goed doorstroomt. Misschien gebeurd bij jou hetzelfde als je speed gebruikt. Aangezien speed je bloedvaten wat vernauwt.
Ketaboy zei:ik heb een theorie dat je bij het niet voldoende drinken van water die speldenprik regen krijgt als gevolg van uitgedroogde huid. Ik heb ook daadwerkelijk het idee dat het veel sneller afneemt als je je vervolgens insmeert met iets als bodymilk.
kunlan zei:Ketaboy zei:ik heb een theorie dat je bij het niet voldoende drinken van water die speldenprik regen krijgt als gevolg van uitgedroogde huid. Ik heb ook daadwerkelijk het idee dat het veel sneller afneemt als je je vervolgens insmeert met iets als bodymilk.
Ah damn, heb ik al mijn supplementen en voedingsschema's gevolgd maar ben ik toch zeker niet vergeten te drinken tijdens gebruik ...![]()
Volgende keer probeer ik andere dosis, minder en meer spreiding. We zullen dan wel zien![]()
Een kennis van me heeft ook bijna altijd last van een erg opgeblazen maag van Speed, het lijkt ook net alsof er een opgeblazen ballon in zit... Iemand een oplossing of simpel medicijntje?
(Maakt niet uit of hij bombed, capped of snuift ... opgeblazen maag)
MetaalKonijn zei:Misschien een vitamine tekort?
Het gevoel dat je beschrijft doet mij er alleszins aan denken dat je je op dat moment zeer verrot voelt, en daar wil een een multivitamine-bom vaak wel wat aan helpen. : )
MetaalKonijn zei:Nee, dat denk ik dan ook niet, als je 't al zo aanpakt. ^^
Misschien maak je van 'n mug een olifant, come-down blijft gewoon naar.
Maar verder zou ik 't ook niet weten.
Oom Klaas zei:Over hoelang neem je die 200-500 mg?
Als je 500mg 73 in 1x neemt kan ik het wel voor je verklaren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."