Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo/hoe hallucineer/slaap je op speed!

Zo/hoe hallucineer/slaap je op speed!

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
speedjunky69 zei:
wat zou kunnen helpen:atypische anti-psychotica
Klik om te vergroten...
Of slaap?
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben zaterdag naar een feestje geweest, twas echt zeer goeie speed, kheb 1 gram gepakt.. & heleboel bier

Maar ondertussen is het nu maandagochtnd, en ik kan ng steeds niet slapen, me laatste lijn was zaterdagnacht rond 6u... Das al meer dan 24u bezig?

Sinds vrijdag had ik ook 2 zakken wiet, daarvan is er 1 in beslag genomen door die stomme buitensmijters van e dancing! kwas gewoon vergeten die wiet uit me tabak te halen lol.

Wat ik dus de voorbije nacht al gerpbeerd heb, die hele zak wiet opgerookt. En ja hoor, ik kan nog steeds niet slapen!!

Wat is dan als laatste middel zag, waren gewoon slaappilln, ik heb van die Halcion 3 pille gepakt

Wat verwacht je dan? Dat je gaat slapen? Thah, nu niet nee, want sinds ik die slaappillln genomen heb, begin ik plots heel erg te hallucineren!!!
ik zit nu in mijn kamer, en ookal is er hier niemand, ik heb constant t gevoel en die shaduwen dat naast mij en rondom de kamer allemaal mensen staan...en vanaf ik kijk, zijn ze plots weg!
Daarnet zat er links van me laptop precies e secretaesse dinge te doen????
En op me bureau staat het vol met blikken en flessen, en als ik dan naar die fllessenzie/voel ik gewoon dat er naast me 2 mensen staan,, en dak bijna in al die glazn allerlei gezichten zie!!! en alzk kijk, zie ik natuurlijk niks LOL

HAHHA ik vind het best wel cool dat ik nu kan trippen :tongueout: maar ikwou gewoon slapen, en nee, al de wiet is op!

Nieuwste ontdekking, naast me bureau staat er een kast, en toen ik bezig was e sigaretj en pc aant doen, zie in die kast precies ne heel autotje, staan met precies 2 buitensmijters die zitten te ropen en veel lawaai te maken, maar khoor niet LOL

Spijtig dat ik zo'n moment lik nu niet op camera of film kan opleggen? Alleen uw junkie-zombie gezicht vanjezelf en je vrienden, maarja wa zijde daarmee? :grin:

eeft er iemand tips aub?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan ghb/ gbl gebruiken, daar val je binnen no time in "slaap" voor een paar uurtjes. Ik neem aan dat je dit niet hebt, dus moet je het gewoon uitzitten. :wink:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
Je kan ghb/ gbl gebruiken, daar val je binnen no time in "slaap" voor een paar uurtjes. Ik neem aan dat je dit niet hebt, dus moet je het gewoon uitzitten. :wink:
Klik om te vergroten...

als ik nu anders nog eens slaappillen pak?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ken de slaappillen niet. Wanneer heb je die voor het laatste genomen?
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb een soortgelijke ervaring: ook slaapgebrek meerdere grammen goeie pep en een 30-40 mg temazepam gepakt...

begon verschrikkelijk te hallucineren en levensecht er stonden naast mn bed 2 ''personen van ongeveer 1 meter 50 met een soort monnikspei met capuchon hun gezicht kon ik niet zien en er kwam een groene gloed vanaf.....man wat was ik bang ik dacht de dood op me stond te wachten.....
wat zou kunnen helpen:atypische anti-psychotica in lager dosis denk aan zyprexa 5-10 mg
of seroquel beginnen met zon 50-75mg verder dipiperon(geen atypische) 20 mg
die dosering heel voorzichtig opbouwen als t niet genoeg is

bij mij helpt seroquel heel goed en daar kan ik de speed letterlijk mee blokkeren met een dosis van 150 mg maar als je geen ervaring mee hebt met een LAGE dosis beginnen want die middelen hebben hun eigen bijwerkingen.....

succes maat en anders ja....tijd....
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Ik ken de slaappillen niet. Wanneer heb je die voor het laatste genomen?
Klik om te vergroten...

Het zijn Halcion 0,25 slaappillen, ik ben deze morgen toch in slaap gevallen rond 11u :tongueout: twas echt zot die hallucinaties!!!
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ja slaap ook ja maar dat je dan wel kunnen...
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#9
riflexz zei:
Petrovic zei:
Ik ken de slaappillen niet. Wanneer heb je die voor het laatste genomen?
Klik om te vergroten...

Het zijn Halcion 0,25 slaappillen, ik ben deze morgen toch in slaap gevallen rond 11u :tongueout: twas echt zot die hallucinaties!!!
Klik om te vergroten...

omg ik heb te vroeg gejuichd.. dus maandagmorgen rond 11u ben ik in slaap gevallen met die slaappillen, maar al om 15u werd ik wakker en kon ik niet meer slapen.. ookal had ik maar 4u geslapen ik voelde mij 'een beetje normaal".

Nu wou ik maandagnacht (vanacht) gaan slapen rond 1u... lukt niet. wat later probeer ik het weer, lukt niet..ondertussen is het 12u, en ik heb nog steeds niet kunnen slapen... pfft, ik heb geen slaappillen meer, en ik heb denk ik al een liter thee gedronken, maar niks helpt.. ik word gewoon gek van het feit dat ik niet kan slapen!!! en ik ben er echt zoals een zombie uit te zien.

Hoe komt dit pfft?? Ik moet er wel bij zeggen, dat ik 3 maand geen speed heb gepakt, en zaterdagnacht in amper 5uur 1 gram (te) goeie speed heb gesnoven...

ik heb dit nog nooit meegemaakt!!! normaal viel ik vroeger altijd de zondag in slaap... maar tis nu al dinsdag :confused:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
even langs de dokter? maar daar zou ik goed over nadenken want als ie weet dat je gebruikt kan je niks meer lospeuteren waarschijnlijk in de toekomst....
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zonder tollerantie 1 gram goede speed binnen 5 uur opsnuiven..

Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Petrovic zei:
Zonder tollerantie 1 gram goede speed binnen 5 uur opsnuiven..

Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten.
Klik om te vergroten...

Als de speed van erg hoge kwaliteit is en je zulke hoeveelheden naar binnen werkt in die tijd kan je beter gelijk een ambulance bellen. :rolleyes:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je moet het gewoon van je afzetten en jezelf niet willen dwingen tot slapen..
Daar word je alleen maar gek van, als het niet lukt moet je het ook niet proberen te forceren..
Kom tot rust, ga iets ontspannends doen en je word vanzelf moe..
Die speed gaat een keer uit je lichaam en dan word je vanzelf een keer moe en val je in slaap
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
METH!, Junkie erbij!
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Probeer eens te mediteren.. werkt bij mij altijd. Bewust bezig zijn met ontspanningsoefeningen is iig een stuk beter dan verveeld de slaap afwachten. Geeft ook een machteloos gevoel.. dat "de kat uit de boom kijken tot je door slaap bevangen wordt". Dat is tenslotte een behoorlijk frustrerende toestand.. en tja frustratie, irritatie en wie weet op een bepaalt moment wanhoop zijn ook helaas niet heel nachtrustbevorderend. :beer:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Bovenstaand antwoord is ook geniaal. Bij mij werkt het vaak als ik zeg: fuck it dan slaap ik maar niet! en dan zal je zien dat je t kan loslaten. dan slaap je vaak onverwacht toch in....
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Argh :flushed: duddbelpost ziekte :kots:

Mea Culpa!
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
speedjunky69 zei:
wat zou kunnen helpen:atypische anti-psychotica
Klik om te vergroten...
Of slaap?
Klik om te vergroten...

Of gewoon met je tamme harses geen gram pep naar binnen werken :')
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Slaap je al?
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was dat diazepam dat je hebt geslikt. Heb namelijk ook eens met me vage kop 4 van die pillen gepakt nou niet geslapen maar goed geamuseerd waren wel andere halicinaties tappeit dat bewoog er kwamen slierten uit e.d mede door het rusteffect van die pillen vond ik het allemaal grappig.

Dat wat jij had lijkt meer op te lang wakker teveel speed en weinig food.

Je bent toch al ongezond bezig volgende keer haal wat drank rook dan die joints en ga na bed (wel ff snel wat water bijtanke) enjah als dat niet helpt pak je 1 slaappil nog erbij :P
Het is niet gezond maar je overleeft het makkelijk.
Enjah ghb zou ik niet doen vooral niet om te slapen en dat zul je toch niet lang of je moet weer ff droppen en keep on going :beer:

Grtz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."