Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaniek aanvallen

Paniek aanvallen

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je huisarts heeft wèl gelijk, het ijn waarschijnlijk paniekaanvallen, getriggerd door de speed... Probeer uit die angstpatronen te komen, lukt je dat niet zelfstandig in een paar weken, bel nog eens de huisarts, evt voor medicijnen en psychische hulp. Succes
r
ronald1991Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

In het weekend heb ik speed gesnoven, het was me 2e x heb ongeveer 0,7 gram gesnoven, ging lekker nergens last van, dag erna helemaal zweten trillen koude handen dan weer warm ik werd helemaal gek. 2e dag precies hetzelfde hard begon sneller te kloppen kreeg het weer benauwd trillen etc. vandaag ben ik naar de dokter geweest want ik kon het gewoon niet meer omdat ik dit gevoel niet ken, de dokter heeft me dus vertelt dat het niet de speed is want die is al lang uit me bloed maar te maken heeft met paniek aanvallen.. ik ben altijd wel een beetje onzeker geweest in het leven als ik bijv ergens pijn heb dat dik denk van ojee is iets ergs, maar nooit extreem paniek gehad. ze vertelde me ook dat als ik bijv voor een tijger zou staan dat mn lichaam dan wil weg vluchten, terwijl er helemaal geen tijger is..
Ik heb nog nooit ervaring gehad met speed dus kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe ik hier van af kom want ik begin langzaam een beetje bang te worden dat het zo zal blijven, heletijd dat slappe gevoel trillen ik weet niet wat ik moet doen.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,
sorry da'k het zeg maar wat heb jij een kloote huisarts.
Bel nog een keer op en vraag om een ander.

Die speed is gwon blijven hangen en ze moeten je wat kalmerends voorschrijven
dit kan niet langer doorgaan.
r
ronald1991Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mn ouders geloven me niet dat is nog het ergste ik wil gvd niet dood aan die shit, wat moet ik doen, kom ik nog ooit door die angstpatronen heen ?
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zie mijn PM... en dat is ook lastig.....eerst even rustig nu,, bedenk maar niet te veel, probeer even niet te veel te voelen.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
wachten wachten wachten, beetje bij beetje moet het beter gaan en anders kan je altijd nog naar de huisarts
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Typisch een aanval van hyperventilatie, kan idd aangewakkerd worden door de speed. Soms blijft het iets eenmaligs, maar het kan ook weer terugkomen. Zeker als je van nature al een lichte hypochonder bent. Het ontstaan van een paniekaanval, komt tussen de oren vandaan. Je maakt jezelf over iets ongerust en daar kan je dus (onbewust) zulke paniekreacties van krijgen.

Ik heb er zelf in het verleden ook een tijdje last van gehad. Ik zat in die tijd ook helemaal niet lekker in mijn vel en daarbij gebruikte ik dus regelmatig pep. Bij mij zijn de paniekaanvallen vanzelf opgehouden, toen het langzaam - op geestelijk vlak - steeds beter met mij ging. Tegenwoordig heb ik er gelukkig dus geen last meer van.

Probeer voor jezelf eens uit te zoeken waar je angsten/onzekerheden liggen. Dat is namelijk waar je in eerste instantie aan moet gaan werken, als je van die paniekaanvallen af wilt. Oja, en even van de speed afblijven, wil ook nog wel eens werken! :wink:

Succes!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
En als de dokter moeilijk doet heb ik nog wel stripje lorazepam 10 stuks 2 mg.
Kan je ook niet overdoseren of verslaafd raken met 1 strippie en werkte enorm goed tegen angst bij me.

Alleen klinkt altijd meteen zo fout om maar een benzo´tje er tegenaan te gooien.

:wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Carlitos zei:
Alleen klinkt altijd meteen zo fout om maar een benzo´tje er tegenaan te gooien.

:wave:
Klik om te vergroten...

Dat is het zeker! Waarom het risico lopen om verslaafd te raken aan zo'n benzo, als je die paniekaanvallen ook gewoon zelf onder controle kan leren houden? Benzo's zijn in dit geval wel een laatste "redmiddel", voor je het weet heb je een verslaving te pakken! Van 1 strippie raak je misschien niet verslaafd, maar wat doe je als ze op zijn? Gewoon weer verder op de oude tour met die aanvallen, of weer een strip aanbreken?? :rolleyes:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi Ronald, beter lees je je de volgende keer in voordat je meteen alles wegnakt dat je in je zakje hebt zitten. Niet janken als je als een stofzuiger tekeer gaat en je daarna niet zo lekker voelt :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
snuif jezelf een paar x goed door de parra heen of gooi wat meer moed en inzet in de strijd, chill m gewoon dood ga je niet zomaar ik denk dat je eerder dood gaat aan een haartaanval door je paniek om niks dan dat nje dood gaat aan dat beetje pep dat je hebt gesnoven, 18 jaar nu tog dan kun je tog wel je zonnenbril opzetten?!
r
ronald1991Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hee thanks allemaa lvoor jullie reacties, ik wil niet eigenwijs doen maar denk toch dat het wel paniek aanvallen zijn geweest omdat ik gwn erg geschrokken ben van de bij reactie van speed, ben erg klein en dun heb het nog nooit gedaan en snoof in 3 uur gelijk hele gra naar binne dus, ik ben niet snel bang voor iets en zkr niet onzeker, want voel me nustuk beter geen last meer van zweten of slap voele, denk toch dat het gwn een impact heeft gehad op me lichaam en gwn langer herstel nodig heeft gehad, en dat lichte gevoel in me hoofd kan ook nog over vermoeid zijn heb dat namelijk af en toe ook als ik uit ben geweest, kan het kloppen wat ik nu vertel :grin:?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ronald Dyson

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."