Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed vochtverlies in ponypack/snowseal

Speed vochtverlies in ponypack/snowseal

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede pepsnuivers!

Ik weet niet of deze vraag al eerder is beantwoord op DF, de zoekfunctie leverde me in elk geval niks op, maar mijn vraag is als volgt:

Wanneer je pasta pep in een snowseal of ponypack doet en dit droogt uit, kan het dan zo zijn dat het vocht in de ponypack gaat zitten?
Met andere woorden, wanneer iemand een grammetje pep in een seal doet, en dit droogt, zal het zakje later dan nog een grammetje aangeven, of zou het dan lichter moeten zijn? Ik weet zowiezo niet in hoeverre het vochtverlies invloed heeft op het gewicht van de pep.

Punt is dat ik een paar grammetjes pep heb gekocht, in een snowseal en de weegschaal geeft 1 gram aan. Een lege seal geeft 0,7 gram aan.

Kan dit kloppen of ben ik keihard in mijn reet genaaid zonder gezoend te zijn?

Graag antwoorden gebaseerd op kennis en niet op speculaties :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aalpoepert zei:
Hallo mede pepsnuivers!

Ik weet niet of deze vraag al eerder is beantwoord op DF, de zoekfunctie leverde me in elk geval niks op, maar mijn vraag is als volgt:

Wanneer je pasta pep in een snowseal of ponypack doet en dit droogt uit, kan het dan zo zijn dat het vocht in de ponypack gaat zitten?
Met andere woorden, wanneer iemand een grammetje pep in een seal doet, en dit droogt, zal het zakje later dan nog een grammetje aangeven, of zou het dan lichter moeten zijn? Ik weet zowiezo niet in hoeverre het vochtverlies invloed heeft op het gewicht van de pep.

Punt is dat ik een paar grammetjes pep heb gekocht, in een snowseal en de weegschaal geeft 1 gram aan. Een lege seal geeft 0,7 gram aan.

Kan dit kloppen of ben ik keihard in mijn reet genaaid zonder gezoend te zijn?

Graag antwoorden gebaseerd op kennis en niet op speculaties :)
Klik om te vergroten...

0,3's pep als grammen kopen komt wel neer op het bovenstaande ja.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn seals zijn 650 mg.

Ik word genaaid, ik betaal voor 750 mg seal :angry:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
een lege snowseal weegt iig 0,7 dus dat klopt wel
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Mijn seals zijn 650 mg.

Ik word genaaid, ik betaal voor 750 mg seal :angry:
Klik om te vergroten...
zit sowieso verschil in he tussen seals...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
het was ook een grap :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
aha, ja tis langzaamaandag dus ben niet zo snel van begrip :P :rolleyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
aha, ja tis langzaamaandag dus ben niet zo snel van begrip :P :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Over een paar dagen weer sneldag?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
mwoah voorlopig ff niet
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is mogelijk dat het vocht van de pep in je sealtje trekt, maar het zal denk ik ook vrij snel weer verdampen. Je bent inderdaad loeihard in je reet geneukt.

De dealers van tegenwoordig zijn niet meer te vertrouwen. :(

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
"Van tegenwoordig".. Net of ze vroeger wel te vertrouwen waren.. Het hangt er maar net aan wie je aan je been hebt he.

Wanneer je pasta pep in een snowseal of ponypack doet en dit droogt uit, kan het dan zo zijn dat het vocht in de ponypack gaat zitten?
Klik om te vergroten...

Het kan, maar het is niet waarschijnlijk als je goeie pasta hebt in een ponypack. Heb het nog redelijk lang nat weten blijven in een ponypack. Maar ja ik weet niet precies waaruit jouw pasta bestaat dus het kan. Met papier trekt het er meestal wel snel in ja. Maar met een ponypack is het niet waarschijnlijk. Aceton bvb mocht dat nog in je pep zitten (dat vervliegt heel snel) zou misschien een ponypack kunnen aanvreten. Misschien he. Ik heb het al een plastieken tafellaken weten aanvreten maar ja. Maar dan nog denk ik dat je genaaid bent, het is te toevallig dat het gewicht net 1 gram is.

Met andere woorden, wanneer iemand een grammetje pep in een seal doet, en dit droogt, zal het zakje later dan nog een grammetje aangeven, of zou het dan lichter moeten zijn? Ik weet zowiezo niet in hoeverre het vochtverlies invloed heeft op het gewicht van de pep.
Klik om te vergroten...

Vochtverlies heeft zeker een invloed op het gewicht van pep. Het kan varieren van 10% gewichtsverlies tot 1/3 tot zelfs 1/2. (Laatst 22 gram gaan halen, gedroogd en ik had nog 11 over). Alleen worden grammetjes pep niet in sealtjes gedroogd. Die gast zou eigenlijk een gram kleddernatte pep in een sealtje moeten doen, en mocht het in je sealtje trekken een varierend gewicht aangeven (zowiezo minder dan een gram droge pep.) Ik vind het te toevallig dat het gewicht droog 1 gram is. Dat zou niet het geval zijn mocht de pasta in je sealtje getrokken zijn, en als je maar 300mg pasta per seal gekregen hebt ben je zeker afgeript. Altijd controleren als je grote hoeveelheden haalt.

Edit: Dus ja, je bent afgeript. Te toevallig dat het gewicht (droog?) incl. seal 1 gram aangeeft.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dank jullie voor de reacties!

Het is jammer dat iemand dit dan zo doet inderdaad, misschien makkelijk omdat niemand op feestjes controleert omdat ze het gelijk op het feestje opsnuiven.

Ik vind het in elk geval niet netjes en de volgende keer dat ik diegene zeg zal ik het in elk geval reclameren (ik heb eerder andere drugs gehaald bij diegene en dat klopte namelijk wél in gewicht, zoals ketamine).

Ik zal nu ook eerder geneigd zijn om mijn weegschaaltje mee te nemen als ik meer dan een paar gram wil afnemen bij iemand.

Jammer. Ik vind dat je op de normale markt al genoeg in je reet genaaid wordt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Het best pak je inderdaad je weegschaal mee. Beter vraag je ook om x aantal gram gewoon in een ziplockje te krijgen, dan heb je ook minder kans om afgeript te worden. Mijn dealer schept het gewoon van op de weegschaal in mijn ziplock, dat is nog altijd het beste. :grin: Jammer dat er veel gewichtsverlies was met de pasta en dat de kwaliteit ook niet om over naar huis te schrijven was, maar ik word in elk geval niet afgeript met het gewicht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."