#1
Hallo mede pepsnuivers!
Ik weet niet of deze vraag al eerder is beantwoord op DF, de zoekfunctie leverde me in elk geval niks op, maar mijn vraag is als volgt:
Wanneer je pasta pep in een snowseal of ponypack doet en dit droogt uit, kan het dan zo zijn dat het vocht in de ponypack gaat zitten?
Met andere woorden, wanneer iemand een grammetje pep in een seal doet, en dit droogt, zal het zakje later dan nog een grammetje aangeven, of zou het dan lichter moeten zijn? Ik weet zowiezo niet in hoeverre het vochtverlies invloed heeft op het gewicht van de pep.
Punt is dat ik een paar grammetjes pep heb gekocht, in een snowseal en de weegschaal geeft 1 gram aan. Een lege seal geeft 0,7 gram aan.
Kan dit kloppen of ben ik keihard in mijn reet genaaid zonder gezoend te zijn?
Graag antwoorden gebaseerd op kennis en niet op speculaties![:)]()
Ik weet niet of deze vraag al eerder is beantwoord op DF, de zoekfunctie leverde me in elk geval niks op, maar mijn vraag is als volgt:
Wanneer je pasta pep in een snowseal of ponypack doet en dit droogt uit, kan het dan zo zijn dat het vocht in de ponypack gaat zitten?
Met andere woorden, wanneer iemand een grammetje pep in een seal doet, en dit droogt, zal het zakje later dan nog een grammetje aangeven, of zou het dan lichter moeten zijn? Ik weet zowiezo niet in hoeverre het vochtverlies invloed heeft op het gewicht van de pep.
Punt is dat ik een paar grammetjes pep heb gekocht, in een snowseal en de weegschaal geeft 1 gram aan. Een lege seal geeft 0,7 gram aan.
Kan dit kloppen of ben ik keihard in mijn reet genaaid zonder gezoend te zijn?
Graag antwoorden gebaseerd op kennis en niet op speculaties
