verder: voornamelijk om eens lekker te gaan feesten ...
maar heb ook bijna heel mijn huis verbouwd op de pep ... wat ging dat lekker zeg!
Muziekje op, hamertje in de aanslag en gaaaaaaaaaan !!!!
#5
niet zo vaak meer maar pep en lekker lang ouwehoeren of keihard(wel met viagra hoor) neuken....blijft gewoon de bom(etje)....
#6
Valt me op dat er toch nog redelijk wat bij werk, sociaal hulpmiddel, huishouden en 'voor mezelf...' staan.
#7
In de eerste plaats om te studeren tijdens examens. Daarnaast soms ook op feestjes als ik voel dat ik het einde anders niet ga halen. En ik neem het zelfs af en toe doordeweeks wanneer ik maar 2-4u geslapen heb (ik heb slaapproblemen) en een lange dag voor de boeg heb.
Wel nooit meer dan 50mg
Het is wel iets waarvoor ik moet uitkijken, vooral dat doordeweekse gebruik.
#8
Uitgaan, vind ik voor pep de leukste manier om te gebruiken.
Straks Koninginnedag, dat word na een bijna pep vrij jaar wel weer leuk
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.