Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaavoor gebruiken jullie pep?

Waavoor gebruiken jullie pep?

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
om te neuken ....
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb bijna alles aangevinkt.
Pep, het meest veelzijdige stukje drugs, pep! :P
Klik om te vergroten...
+1. :grin:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dacht ook eerst..alles toch..?
Maar heb toen maar "praten met zin" en "sociaal hulpmiddel" uitgevinkt..betrap er mezelf op dat dat net moeilijker gaat met de tijd..maar dat simpel worden vind ik dan weer lollig op één of andere manier..
Mensen die alleen "uitgaan" hebben aangevinkt (en ook ongetwijfeld beter bezig zijn als ik..nuja) denken vast: wat een zielige kutredenering om van te :kots: .. achja
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
om te neuken ....
Klik om te vergroten...

Fo'sure!!!! :)

verder: voornamelijk om eens lekker te gaan feesten ...

maar heb ook bijna heel mijn huis verbouwd op de pep ... wat ging dat lekker zeg!
Muziekje op, hamertje in de aanslag en gaaaaaaaaaan !!!!
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet zo vaak meer maar pep en lekker lang ouwehoeren of keihard(wel met viagra hoor) neuken....blijft gewoon de bom(etje).... :mrgreen:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Valt me op dat er toch nog redelijk wat bij werk, sociaal hulpmiddel, huishouden en 'voor mezelf...' staan.
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
In de eerste plaats om te studeren tijdens examens. Daarnaast soms ook op feestjes als ik voel dat ik het einde anders niet ga halen. En ik neem het zelfs af en toe doordeweeks wanneer ik maar 2-4u geslapen heb (ik heb slaapproblemen) en een lange dag voor de boeg heb.

Wel nooit meer dan 50mg

Het is wel iets waarvoor ik moet uitkijken, vooral dat doordeweekse gebruik.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uitgaan, vind ik voor pep de leukste manier om te gebruiken.
Straks Koninginnedag, dat word na een bijna pep vrij jaar wel weer leuk :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."