#1
Inderdaad, ik zeg het verkeerd. Ik bedoel dat er dan waarschijnlijk niks mis is met je hart (waar jij je waarschijnlijk druk om maak), maar dat je last had van de spieren eromheen, wat wel eng kan zijn.
) om mijn gezondheid.Logisch niet, je kan geen pijn hebben aan je hart. Alleen inderdaad aan de borstspieren.Winehouse zei:Ik denk inderdaad dat het je borstspieren waren die na het strak staan weer willen ontspannen. Dat is dan niet je hart.
Zoiets dacht ik ook, alleen vind ik het raar dat dit aanhoudt, en vooral in die streek, heb ook soms last van spierpijn in mijn armen.. Is toch niet normaal zo lang erna?Winehouse zei:Inderdaad, ik zeg het verkeerd. Ik bedoel dat er dan waarschijnlijk niks mis is met je hart (waar jij je waarschijnlijk druk om maak), maar dat je last had van de spieren eromheen, wat wel eng kan zijn.
Jep, geen speed meer voor mij, hoe leuk het ook was, dit is het niet waardTripper zei:Ik zou toch ff uitkijken hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."