Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijnlijk gevoel hartstreek na speed gebruik

Pijnlijk gevoel hartstreek na speed gebruik

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad, ik zeg het verkeerd. Ik bedoel dat er dan waarschijnlijk niks mis is met je hart (waar jij je waarschijnlijk druk om maak), maar dat je last had van de spieren eromheen, wat wel eng kan zijn.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Ik heb zondagnacht een bommetje speed van 100 mg (67 % zuiver) genomen.
Ging goed hard, maar toen ik 'smorgens thuiskwam, had ik nogal een pijnlijk gevoel bij het
linkerdeel van mijn borst, niet echt pijnlijk, maar drukkend, dit heb ik nog steeds,
af en toe heb ik ook (zéér) lichte pijnsteken in die buurt, mijn hartslag is sinds dinsdag terug
normaal. Ik vraag mij af of dit normaal is? Misschien is het gewoon inbeelding, maar misschien ook niet, ik heb 2 weken geleden ook speed gebruikt, en toen had ik er niet zo'n last van.
Ben van plan om morgen nog eens een bommetje te nemen, en dan stop ik er mee voor enkele maanden. Of is dit echt wel ernstig en kan ik het beter zo laten? Ik geef nog wel (een beetje :beer: ) om mijn gezondheid.

Grtz
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je speed hebt gebruikt, kan je soms ook een soort "spierpijn" rondom je hartstreek krijgen. Je spieren daar hebben natuurlijk ook strak gestaan. In de meeste gevallen is het dus niet zo ernstig, maar als je klachten aan blijven houden, dan kun je het beste toch even langs de huisarts gaan.

Morgen nog een bommetje zou ik iig niet doen. Je lichaam heeft toch duidelijk wel wat te verduren gehad en moet nu dus weer even kunnen herstellen...

Succes er mee!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk inderdaad dat het je borstspieren waren die na het strak staan weer willen ontspannen. Dat is dan niet je hart.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Winehouse zei:
Ik denk inderdaad dat het je borstspieren waren die na het strak staan weer willen ontspannen. Dat is dan niet je hart.
Klik om te vergroten...
Logisch niet, je kan geen pijn hebben aan je hart. Alleen inderdaad aan de borstspieren.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Winehouse zei:
Inderdaad, ik zeg het verkeerd. Ik bedoel dat er dan waarschijnlijk niks mis is met je hart (waar jij je waarschijnlijk druk om maak), maar dat je last had van de spieren eromheen, wat wel eng kan zijn.
Klik om te vergroten...
Zoiets dacht ik ook, alleen vind ik het raar dat dit aanhoudt, en vooral in die streek, heb ook soms last van spierpijn in mijn armen.. Is toch niet normaal zo lang erna?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb last gehad van pijn in men vingers en overal wel van die kleine vervelende pijntjes.

Persoonlijk was dat gewoon een teken dat ik veel te veel had genomen, maar op MSN zei je ook al dat je niet zoveel had genomen. Gewoon pechgehad en wat krampjes gehad.

Niet al te paranoia over zijn, wat ik eerst wel was niet durven bewegen omdat ik dacht dat ik een hartaanval kreeg haha...

Ik weet niet of het werkt maar het lijkt me vrij logisch, zorg de volgende keer dat je een biertje of twee in huis hebt, dat ontspant je spieren, doe er anders nog een blowtje bij ook :)

Je hart kan wel wat hebben op je 17 hoor dat gaat niet ineens kapotgaan :P
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb toch bommetje genomen, pijn is hetzelfde, + nu nog een enorme speedkater erbij :( :grin:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou toch ff uitkijken hoor.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tripper zei:
Ik zou toch ff uitkijken hoor.
Klik om te vergroten...
Jep, geen speed meer voor mij, hoe leuk het ook was, dit is het niet waard :flushed:
Voorlopig dan toch.. Paar maanden zonder zal goed doen haha :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."