Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn max is 4 dagen en dat zal ik nietmeer herhalen, je voelt je zo bagger en ligt week in bed nadien. Domme halucinaties lijkt dan wel of je TV vol met slierten zit."
"Hej ik zit mer probleem, ik gebruik af en toe speed. en gisteren beetje genomen en ik kreeg last met ademhalen ik was vrij moe dus ik dacht dat het daar aan lag ik ben gewoon gaan slapen. Nu vandaag neem ik weer beetje en nog geen 5 minute later krijg ik dat gevoel weer het is niet echt een probleem met ademhalen maar ik krijg dat gevoel dat ik elke keer zoon heel grote hap lucht moet pakken je kent dat wel als je opgelucht ofzo bent.Als dat dan lukt voelt dat echt super goed maar het is echt wel vervelend en ik heb dit nog nooit gehad... en nog een vraagje, is er een manier om die helse spier pijn in schouders en borst te verminderen?"
"bier zei: Geen speed gebruiken. Klik om te vergroten... even voor de duidelijk heid ik stell een vraag waar ik graag een nuttig antwoord op heb. Speed is mijn ontspanning. een mens werkt al hard genoeg"
"bier zei: Midios zei: bier zei: Geen speed gebruiken. Klik om te vergroten... even voor de duidelijk heid ik stell een vraag waar ik graag een nuttig antwoord op heb. Speed is mijn ontspanning. een mens werkt al hard genoeg Klik om te vergroten... Ontspanning van speed? Nee weet ik veel volgens mij komt dat gewoon door de spanning op je borst en je hoge hartslag dat je moeilijk adem kunt halen... Klik om te vergroten... Ja ik vind dat echt leip lijntje en dan Online FPS sta je altijd direct eerste"
"Marla Singer zei: beginnende hyperventilatie? Klik om te vergroten... best irritant eerste x dat ik dit heb"
"Flameon zei: Magnesium tegen krampen. Naar lucht happen ... speed getest of zit er troep in? Kan komen door dat je luchtspieren ook verkrampen Klik om te vergroten... ja het zal dat zijn ik zit hier al 2 dagen met die krampen"
"it'sme zei: Dat is het ook. Is niet zo dat je longen het probleem zijn op dat moment. Puur dat je ademhalingsspieren, net als al je andere spieren, compleet gepannen staan. Hierdoor kost het je wat meer moeite met ademhalen. Ik ben toen gewoon rustig gaan zitten, rustige muziek op....... Rustig concentreren op je ademhaling, zo ging het weer wat beter. Dag erna had ik ook flinke spierpijn overal.....dus volgende keer iets minder Klik om te vergroten..."
"it'sme zei: Dat is het ook. Is niet zo dat je longen het probleem zijn op dat moment. Puur dat je ademhalingsspieren, net als al je andere spieren, compleet gepannen staan. Hierdoor kost het je wat meer moeite met ademhalen. Ik ben toen gewoon rustig gaan zitten, rustige muziek op....... Rustig concentreren op je ademhaling, zo ging het weer wat beter. Dag erna had ik ook flinke spierpijn overal.....dus volgende keer iets minder Klik om te vergroten... Ik heb wat genomen voor de longen en de pijn is al een beetje verminderd (Drukkende pijn op men borst en rug (aan de kant van men hart). Moet wel nog om de anderhalve minuut naar adem snakken. vandemorgen heb ik dan nog lijntje genomen met de hoop dat het dan zo over zou gaan maar er kwam niks van effect alleen de pijn is verergert.. Eergisteren werkte het prima ik was actief en blij. Ik gebruik al 2 jaar om de 2-3 Maand is een keer dit is me nog nooit overkomen dat het maar rap overgaat want dit is echt afzien"
"kijk ik ben een ervaren gebruiker 2 jaar geleden snoof ik het 5 dubbele dan de dag van vandaag ik had geen afkick, geen spier pijn mss max een hoge hartslag ik voelde ook duidelijk het effect... nu heb ik paar dagen geleden terug pep gekocht achter 6 maand. De eerste keer werkte dit super goed echt een super gevoel. En de 2de keer werkte het gwn nietmeer vandaag ook ik ben er allerter door en ben langer wakker maar die kick die ik normaal krijg van pep is er nietmeer. Snuif ik 3 lijnen heb ik het terug zitten moeilijk ademhalen. ja ik rook maar mss 3 cigaretten op een dag dus dat zal het al niet zijn. Dus ofwell is het de pep of mss iets met een te hoge bloeddruk? wat me zou verbasen op mijn leeftijd..."
"cobhc zei: grappig dat je zo denkt, zal je nog ver'basen' wat een aanslag het op je lichaam is met de gevolgen van dien Klik om te vergroten... waarom zit iedereen nu zo te lullen en proberen de meesten nu zo slim overtekomen jullie zijn lid van een drug forum maar sommige hier hebben niks beters te doen dan andere aftebreken. Als ik drugs wil nemen is dat toch men eigen keuze ik kom hier alleen hulp vragen ergens mee stoppen is een uitweg die iedereen kent. ik zou gwn willen weten waarom mijn speed plotseling niet meer werkt achter dat ik 6 maand niks meer heb aangeraakt dat is toch vreemd..."