#1
Midios zei:bier zei:Geen speed gebruiken.
even voor de duidelijk heid ik stell een vraag waar ik graag een nuttig antwoord op heb.
Speed is mijn ontspanning. een mens werkt al hard genoeg![]()
Ontspanning van speed? Nee weet ik veel volgens mij komt dat gewoon door de spanning op je borst en je hoge hartslag dat je moeilijk adem kunt halen...
sta je altijd direct eerste