Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'uitschrapen' met water?

'uitschrapen' met water?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dus een klein probleempje, heb hier een plastic zak liggen die zo goed als leeg is..
Grote zak (om voedsel in de vriezer te stoppe) en er zat 25 gram speed in..
Die is nu dus bijna op, ik heb hem al opengescheurd om nog wat te schrapen dacht ik..maar er blijkt nog een beste lading in het plastic te zijn gebrand..normaal heb ik
sealtjes..
Probleem is nu dat het gewoon muurvast zit:P
ik ben al een paar keer door het plastic gegaan met mijn pasje, maar de pep blijft volhouden:angry:

Nu dacht ik eraan om het los te weken? Heeft iemand hier ervaring
mee? In een glas water stoppen en drinken? Of wat else?
Het is trouwens zeker wel meer dan een gram
wat er nog in hangt dus wil dat wel ff consumeren..
Andere oplossingen, waardoor het snuifbaar los te maken is zijn ook welkom
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je zou het in water kunnen op lossen en gewoon drinken, is te doen, alleen zeer slecht voor je tanden enz. Maar voor een keer zal t wel mee vallen. Maar pep lost niet gelijk op als je het in water gooit, dus waarschijnlijk kost het nog wel enige moeite; succes.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Water en opdrinken lijkt me best een mogelijkheid... Je weet alleen niet precies hoeveel je nou binnenkrijgt, maar zo'n doorgewinterde spietfreak zoals jij, kan vast wel wat hebben denk ik. :wink:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus gewoon in een koud glas water proppen en los proberen te weken..
Zal het zo eens gaan proberen..
Ik snij gewoon de zak in 2en en doe het in '2 fases' om te kunnen doseren:wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
en? nog gelukt? :)
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekker aflikken joh

Niet zo gezond maar wel gemakelijk en effectief :tongueout:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zou het zakje gewoon in wat lauwwarm water weken ik heb dat al vaker gedaan zonder problemen misschien goed om er een rennie bij te nemen(betere opname in de maag) voor eventuele maagirritatie maar daar heb ik nooit last van gelukkig

ik weet niet wat jou level van tolerantie is maar misschien dat je de zak in wat kleinere stukken kan knippen voor het inweken...

hou er rekening mee dat pep oraal niet zo goed word opgenomen als met snuiven dus je zou wat hoger moeten doseren dan wat je normaal snuift
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jezus koop dan gewoon een nieuwe lading man.. Het is geen coke ofzo :grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Om er nog maar ff op terug te komen: Het is niet doorgegaan, een maat van me zei dat het doseren wat lastig is en je een hoop verspilt..
Achteraf blij dat ik heb geluisterd, want ik was toen van plan om die hele zak 'op te gaan drinken'..
Na 2 weken er niet meer naar om te hebben gekeken zag ik dat het hier en daar al wat losser ging zitten, even de lamp erbij gepakt voor de laatste beetjes en toen gaf meneer de weegschaal welgeteld 4,2 gram aan:grin:

W.F.L. zei:
Jezus koop dan gewoon een nieuwe lading man.. Het is geen coke ofzo :grin:
Klik om te vergroten...
Tsja normaal laat ik de lastige restjes ook gewoon zitten..maar nu leek het me erg veel en vroeg
me dus af of er hier mensen waren die het zo oplossen..
En die 4,2 gram was toch lekker meegenomen achteraf want is nog goed te doen :hearteyes:

EDIT: 4,2 gram moet 2,2 gram zijn..had ook nog 2 gram op zak vd nieuwe lading die niet in de plastic zak zaten :wave:
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon dat zakje ergens in een lade laten liggen ... je speed zal droger worden, en je zal versteld staan hoeveel er eigenlijk nog tegen die wand aan plakte! Heb hier nu ook nog zo'n zakje (zat 10gr in), maar als ik nu zie wat er eigenlijk allemaal nog aanhing (2 maanden later) ... 1.5gr gewoon! FEEST .... ben ik weer enkele weekendjes zoet mee!
Summerlovin' :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan het ook in een bakje met water weken, en dan het water laten verdampen.
h
hennyLid
01-01-2024, 00:00
#12
gewoon lichtjes met een plantenspuit benevelen, en met een bankpasje eraf wrijven, daarna water later verdampen. Een kind doet de (witte) was :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."