Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnergiek gevoel/Lam en wazig gevoel

Energiek gevoel/Lam en wazig gevoel

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo df'ers

Ik heb een vraag.
Als ik de 2de nacht wakker ben dan heb ik als ik loop of gwn actief bezig ben echt dat lekkere speedgevoel (energie, tintelingen, lulkicks etc.)
Maar zodra ik me neerzet en bv even iets ga opzoeken op de pc dan blijf ik altijd vasthangen in mijn ''zoektocht''. :tongueout:
Hiermee bedoel ik dat ik de tijd uit het oog verlies en dan ben ik zo'n 2 uurtjes aan het zoeken, maar zodra ik wegkijk van het scherm, als ik wil stoppen ermee dan voel ik me gigantisch lam en best wel wazig.
Het lijkt ook alsof ik even weg was en dan ineens back to reality (geen blackouts als ik opsta ofzo) maar zodra ik dan opsta en ff rondloop, peuk rook enzo het langzaam weggaat en de energie ook terug komt. ook zodra ik me even neerzet en iets lees ofzo komt dat lamme gevoel.
Ik heb dit op het begin (eerste weken) nooit gehad.
Speed is altijd van dezelfde geweest en is 65% getest, dus lijkt me niet zo slecht :grin:
Als ik beweeg enzo heb ik dus een supergevoel, zodra ik ff neerlig/zit en me echt ff op iets concentreer dan komt het lamme.
Door de dag heb ik geen last hiervan, wat ik best raar vind.
Ik drink genoeg en eet gwn door de dag zoals ik nuchter ook doe :)
Herkent iemand dit of heeft iemand een oplossing/tips hiervoor.
Rondjes lopen is een leuke bezigheid, alleen niet de hele nacht xD


nog even melden dat ik niet 'Outlaw046' ben maar een vriend van hem (met zijn toestemming ofcourse :grin:)

Alvast bedankt :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me vrij normaal hoor. :grin:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Lijkt me vrij normaal hoor. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik had dit eerst nooit (wel dat tijd voorbij vliegt enzo) maar niet dat lamme als ik ineens wegkijk.
Echt superwazig, dan zit ik vast op youtube gwn constant filmpjes aanklikken en ik bekijk geen xD
achteraf is dit wel vet maar op het moment zelf is het best wel heftig, soms heb ik het ook ineens.
In mijn hoofd ben ik superlam dan, spieren staan gwn gespannen enzo.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Smokey046 zei:
Sublimo zei:
Lijkt me vrij normaal hoor. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik had dit eerst nooit (wel dat tijd voorbij vliegt enzo) maar niet dat lamme als ik ineens wegkijk.
Echt superwazig, dan zit ik vast op youtube gwn constant filmpjes aanklikken en ik bekijk geen xD
achteraf is dit wel vet maar op het moment zelf is het best wel heftig, soms heb ik het ook ineens.
In mijn hoofd ben ik superlam dan, spieren staan gwn gespannen enzo.
Klik om te vergroten...

Lees je eigen tekst eens. :)

Als ik de 2de nacht wakker ben
Klik om te vergroten...

Is vrij normaal denk ik als je twee nachten doorgaat. :)
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
Smokey046 zei:
Sublimo zei:
Lijkt me vrij normaal hoor. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik had dit eerst nooit (wel dat tijd voorbij vliegt enzo) maar niet dat lamme als ik ineens wegkijk.
Echt superwazig, dan zit ik vast op youtube gwn constant filmpjes aanklikken en ik bekijk geen xD
achteraf is dit wel vet maar op het moment zelf is het best wel heftig, soms heb ik het ook ineens.
In mijn hoofd ben ik superlam dan, spieren staan gwn gespannen enzo.
Klik om te vergroten...

Lees je eigen tekst eens. :)

Als ik de 2de nacht wakker ben
Klik om te vergroten...

Is vrij normaal denk ik als je twee nachten doorgaat. :)
Klik om te vergroten...

Ik ben bekend met wat de effecten zijn na 2 nachten wakker, ik gebruik 1,5 jaar ongeveer in het weekend (soms 2 weken niets)
Maar hoe ik het ervaar is het niet zoals het gewoon wazig gevoel als je 2 nachten wakker bent.
Meer een soort trip van zodra ik iets begin op te zoeken.
Komt mss door het feit dat het scherm redelijk veel licht geeft en ik niet wegkijk en zo al vermoeid ben qua mijn hersenen.
Door de dag heb ik dit niet, maar dan schrijf ik vooral teksten enzo.
Ik zit ook in een niet goed verlichte ruimte 's nachts.
Ik ga mijn 2de nacht in nu, ik ga eens het groot licht aandoen en ipv zoeken gwn schrijven ofzo.
En desnoods zet ik de wekker op de pc op een half uur xD
ik pleur ook ineens wat beats op de mp3 schrijft lekkerder lijkt me en houd me toch wat wakkerder ^^
Genoeg te doen dus :tongueout: jij slaapt wss vannacht dus slaap zacht en gaap hard!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Smokey046 zei:
jij slaapt wss vannacht dus slaap zacht en gaap hard!
Klik om te vergroten...

Dat denk jij. :sunglasses:
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van speed kun je supergeconcentreerd bezig zijn en met de computer is een bekend voorval.Daarom zijn er ook binnen no time 2 uur voorbij en waarschijnlijk je ogen constant op het scherm gefocust.Als je dan stopt is dat lam en wazig gevoel helemaal niet uitzonderlijk
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat gevoel is speed
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
dendaz zei:
Van speed kun je supergeconcentreerd bezig zijn en met de computer is een bekend voorval.Daarom zijn er ook binnen no time 2 uur voorbij en waarschijnlijk je ogen constant op het scherm gefocust.Als je dan stopt is dat lam en wazig gevoel helemaal niet uitzonderlijk
Klik om te vergroten...

Dat is het leuke aan speed :grin:
P
PaBloWLid
01-01-2024, 00:00
#10
het lamme gevoel krijg je doordat je lichaam geen rust heeft gehad ,de speed bevat een stof die je bewustzijn (je gevoel en de bijbehorende emtoies onder controle heeft)als je niet slaapt en blijft bewegen blijft je bloed nog sneller stromen waardoor je niet moe bent en je helder in je kop blijft,zodra je gaat zitten en naar een scherm gaat staren word je onder nuchtere toestanden ook moe en slaperig het verschil is dat als je nuchter bent en je inkakt je dat ook wat langer blijft en dat het niet van eht een op andere moment verdwijnt,bij speed verdwijnt dit wel naarmate je je bloed weer sneller laat stromen en de stoffen die in speed zitten weer langs je hersenen komen emt het bloed waardoor je weer actief word eht ingedotte gevoel komt gewoon omdat je lichaam onder nuchtere toestanden allang was ingestort en met speed is dat misschien gewoon het moment dat je moet besluiten te gaan slapen
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik snap niet wrm die vriend dit erop heeft gezet xd
Ik zei ookal het is gewoon normaal haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."