#1
Hallo df'ers
Ik heb een vraag.
Als ik de 2de nacht wakker ben dan heb ik als ik loop of gwn actief bezig ben echt dat lekkere speedgevoel (energie, tintelingen, lulkicks etc.)
Maar zodra ik me neerzet en bv even iets ga opzoeken op de pc dan blijf ik altijd vasthangen in mijn ''zoektocht''.![:tongueout:]()
Hiermee bedoel ik dat ik de tijd uit het oog verlies en dan ben ik zo'n 2 uurtjes aan het zoeken, maar zodra ik wegkijk van het scherm, als ik wil stoppen ermee dan voel ik me gigantisch lam en best wel wazig.
Het lijkt ook alsof ik even weg was en dan ineens back to reality (geen blackouts als ik opsta ofzo) maar zodra ik dan opsta en ff rondloop, peuk rook enzo het langzaam weggaat en de energie ook terug komt. ook zodra ik me even neerzet en iets lees ofzo komt dat lamme gevoel.
Ik heb dit op het begin (eerste weken) nooit gehad.
Speed is altijd van dezelfde geweest en is 65% getest, dus lijkt me niet zo slecht![:grin:]()
Als ik beweeg enzo heb ik dus een supergevoel, zodra ik ff neerlig/zit en me echt ff op iets concentreer dan komt het lamme.
Door de dag heb ik geen last hiervan, wat ik best raar vind.
Ik drink genoeg en eet gwn door de dag zoals ik nuchter ook doe![:)]()
Herkent iemand dit of heeft iemand een oplossing/tips hiervoor.
Rondjes lopen is een leuke bezigheid, alleen niet de hele nacht xD
nog even melden dat ik niet 'Outlaw046' ben maar een vriend van hem (met zijn toestemming ofcourse
)
Alvast bedankt![:)]()
Ik heb een vraag.
Als ik de 2de nacht wakker ben dan heb ik als ik loop of gwn actief bezig ben echt dat lekkere speedgevoel (energie, tintelingen, lulkicks etc.)
Maar zodra ik me neerzet en bv even iets ga opzoeken op de pc dan blijf ik altijd vasthangen in mijn ''zoektocht''.
Hiermee bedoel ik dat ik de tijd uit het oog verlies en dan ben ik zo'n 2 uurtjes aan het zoeken, maar zodra ik wegkijk van het scherm, als ik wil stoppen ermee dan voel ik me gigantisch lam en best wel wazig.
Het lijkt ook alsof ik even weg was en dan ineens back to reality (geen blackouts als ik opsta ofzo) maar zodra ik dan opsta en ff rondloop, peuk rook enzo het langzaam weggaat en de energie ook terug komt. ook zodra ik me even neerzet en iets lees ofzo komt dat lamme gevoel.
Ik heb dit op het begin (eerste weken) nooit gehad.
Speed is altijd van dezelfde geweest en is 65% getest, dus lijkt me niet zo slecht
Als ik beweeg enzo heb ik dus een supergevoel, zodra ik ff neerlig/zit en me echt ff op iets concentreer dan komt het lamme.
Door de dag heb ik geen last hiervan, wat ik best raar vind.
Ik drink genoeg en eet gwn door de dag zoals ik nuchter ook doe
Herkent iemand dit of heeft iemand een oplossing/tips hiervoor.
Rondjes lopen is een leuke bezigheid, alleen niet de hele nacht xD
nog even melden dat ik niet 'Outlaw046' ben maar een vriend van hem (met zijn toestemming ofcourse
Alvast bedankt