Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het lamme gevoel krijg je doordat je lichaam geen rust heeft gehad ,de speed bevat een stof die je bewustzijn (je gevoel en de bijbehorende emtoies onder controle heeft)als je niet slaapt en blijft bewegen blijft je bloed nog sneller stromen waardoor je niet moe bent en je helder in je kop blijft,zodra je gaat zitten en naar een scherm gaat staren word je onder nuchtere toestanden ook moe en slaperig het verschil is dat als je nuchter bent en je inkakt je dat ook wat langer blijft en dat het niet van eht een op andere moment verdwijnt,bij speed verdwijnt dit wel naarmate je je bloed weer sneller laat stromen en de stoffen die in speed zitten weer langs je hersenen komen emt het bloed waardoor je weer actief word eht ingedotte gevoel komt gewoon omdat je lichaam onder nuchtere toestanden allang was ingestort en met speed is dat misschien gewoon het moment dat je moet besluiten te gaan slapen"