#1
Cooper zei:Het is niet zo rampzalig als de termen die ik gebruik doen vermoeden, maar het is
een licht gevoel gerelateerd aan eenzaamheid e.d.
Gewoon een beetje neerslachtig dus.
Cooper zei:Het is niet zo rampzalig als de termen die ik gebruik doen vermoeden, maar het is
een licht gevoel gerelateerd aan eenzaamheid e.d.
Casplantje. zei:Ik heb de dag ná het pepgebruik vaak een beetje een hulpeloos gevoel. Ik ga dan heel erg piekeren over zaken waar ik helemaal niet na wil denken. Besteed ik mijn tijd hier op aarde wel goed? Ik ben 20 jaar en waarschijnlijk zit daarmee al ruim een kwart van mijn leven erop (in een gunstig scenario). Zou ik niet veel meer met mijn leven moeten doen? Verder ben ik een zeer toegeweid atheïst en ben ik er heilig van overtuigd dat als we dood gaan er geen hiernamaals is. En daarom is het idee dat ik mijn tijd hier op aarde niet goed zou besteden extra deprimerend.
Maar tijdens het pepgebruik vol ik me zonder uitzondering echt helemaal geweldig!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."