Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVlagen van hulpeloosheid tijdens fijne pep-momenten

Vlagen van hulpeloosheid tijdens fijne pep-momenten

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Cooper zei:
Het is niet zo rampzalig als de termen die ik gebruik doen vermoeden, maar het is
een licht gevoel gerelateerd aan eenzaamheid e.d.
Klik om te vergroten...

Gewoon een beetje neerslachtig dus.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch kzit er een kern van waarheid in imo..

Je kan ook een lege huls zeggen als dat beter klinkt :mrgreen:
Maarja drugsforum,dus zeg iets in df-sferen..
Bovendien kunnen capsules in bv. medicijnvormen levensreddend zijn,ik zie er niets verkeerd in.
Maar dit is mijn uitspraak en daar zullen jullie het mee moeten doen ;

S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Casplantje. zei:
Ik heb de dag ná het pepgebruik vaak een beetje een hulpeloos gevoel. Ik ga dan heel erg piekeren over zaken waar ik helemaal niet na wil denken. Besteed ik mijn tijd hier op aarde wel goed? Ik ben 20 jaar en waarschijnlijk zit daarmee al ruim een kwart van mijn leven erop (in een gunstig scenario). Zou ik niet veel meer met mijn leven moeten doen? Verder ben ik een zeer toegeweid atheïst en ben ik er heilig van overtuigd dat als we dood gaan er geen hiernamaals is. En daarom is het idee dat ik mijn tijd hier op aarde niet goed zou besteden extra deprimerend.
Maar tijdens het pepgebruik vol ik me zonder uitzondering echt helemaal geweldig!
Klik om te vergroten...

Is normaal, je moet terug op krachten komen.
Onder invloed loopt het soms wel eens vast in mijn bovenkamer.
Dan wil ik bv schrijven en na 1 zin verscheur ik 't blad en zo gaat dat totdat ik me kapot erger.
En dan stopt het ineens en dan voel ik me super chill en relax xd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."