denk dat een hele nacht stampen op een feest met speed ongezonder is..
#2
hallo,
je vraagt je misschien af wat is die gozer lang geregistreerd maar zonder te posten !
nouja ik las hier vaak op het forum maar nooit echt de behoefte gehad om te gaan posten
Ik heb nu echter wel een vraagje !
kan het kwaad om speed te nemen in een pretpark? Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je retestrak staat en dan in een achtbaan gaat? gaat dit allemaal prima en ga je gewoon hard of is dit slecht voor je hart en is er kans op een hartstilstand of weet ik veel wat?
alvast bedankt
Hugo
#3
Is gewoon prima te doen hoor, zolang je geen hartklachten hebt.
#4
Immo zei:
Is gewoon prima te doen hoor, zolang je geen hartklachten hebt.
Dit dus, ik zou bij 't begin gewoon niet al teveel nemen. Niet gelijk voor de volle bak gaan maar rustig kijken hoe jij je voelt na een ritje in de achtbaan. En als je dan geen lichamelijke klachten hebt kan je wel wat meer nemen .
#5
Ben een keer naar de Efteling geweest met vrienden en allemaal pep op..
Was een schitterende dag, alleen die achtbanen konden maar niet hard genoeg naar onze zin
Voor de rest kan het geen kwaad, tenzij je hartproblemen hebt en doodsangsten hebt voor hoge/snelle attracties..
Want zoals hierboven staat: een avondje flink losgaan op een feest is slechter voor je lichaam dan dat
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.