Re: Pas toch op!!! Speed maakt meer kapot dan je lief is!!!!
Ik zal nu toch maar eens toegeven dat ik de persoon ben waar dit topic over gaat
Gelukkig kan ik zeggen dat ik sinds 17 juli geen speed meer heb gehad en dit ook absoluut niet meer zal gaan doen! Ik ben hier zelf heel blij mee!!! God wat ben ik dom geweest afgelopen jaar en wat veranderde de speed mij (niet dat ik hiermee de speed de schuld geef, ik heb het mijn neus in gedouwd....)
Ik heb altijd heel hard geroepen"hoe kun je nou in godsnaam verslaafd raken?" Nou ik heb gezien dat het snel kan gebeuren als je zelf geen duidelijke regels op legt voor jezelf.
Ik ben een meid die altijd hard heeft geleerd en gewerkt om het leven dat ik nu heb te leven. 2 hbo- opleidingen, altijd mijn best doen, goede baan, leuk huis, veel vrienden om me heen, schat van een vriend en nog weet ik in no time er een zooitje van te maken. Ben altijd vrij "beschermd" opgevoed, geen drugs in mijn jeugd of wat dan ook. Pas op mijn 21ste voor het eerst een pilletje gehad........voor de rest geheel onbekend.
Gelukkig heeft mijn werk er niet onder geleden en heb ik het voor mijn familie en "de buitenwereld" weten te verbergen. Waar ik de meeste spijt van heb is dat ik mijn vriend veel ellende en verdriet heb aangedaan. Tevens is het een flinke aanslag geweest op mijn zelfvertrouwen en het vertrouwen van hem uit naar mij!!!!
Na veel praten en een vriend die me gelukkig niet zo op wilde geven zijn we er tot nu toe goed doorheen gekomen! Ok, het vertrouwen heeft een flinke deuk opgelopen,maar hoop echt dat dit terug komt. We hebben gewoon super 6 jaren gehad en een geweldige basis.
Gelukkig heb ik het zelf "op tijd" in kunnen zien en heb ik steun van mijn vriend gehad en niet alleen boosheid. Ik vind het ook heel naar (maar begrijp het volledig) dat hij vaker het idee heeft gehad dat ik toch "had gehad". Maar ik weet zelf dat dat niet zo is, en krijg het idee dat hij me weer "leert" te vertrouwen. We willen gelukkig beide ervoor gaan! We hebben het altijd super gehad en drugs is nooit iets geweest waar we ons zorgen over moest maken. Ok ik zeg eerlijk dat ik na mijn 1ste keer XTC toch vaker wilde hebben, maar hij me altijd aan de 3 maanden hield om problemen te voorkomen. Dit lukt bijna altijd, maar speed....nee dat was toch behoorlijk anders voor mij.
In november 2009 leren kennen, toen was het al 1 keer per maand, vanaf januari al 2-3 keer per maand, maart elke week. Toen kreeg ik van mijn vriend te horen dat hij speed niet in ons leven vond passen en liever had dat ik of voor hem koos of voor speed. (hij heeft in t verleden veel problemen zelf en om zich heen gehad ermee) Ipv slim te zijn, ging ik het dus maar stiekem doen. Ik ben blij dat de schade nog "beperkt" is gebleven en ik nu het licht toch heb gezien.......
Dus bij deze, ook van mij uit, "Pas toch op, speed maakt meer kapot dan je lief is
Trouwens, bedankt voor de geïnteresseerde reacties en de "steun" naar mijn vriend toe
![:wink:]()
En ik ben de slechtste nog niet, maar speed maakte mij een heel ander persoon. Ben zo blij weer mezelf te zijn, niet stiekem te hoeven zijn, geen leugens, ontwijken van vrienden en familie.....