#1
Is speed gebruiken niet het domste wat je kan doen met jouw slaapproblemen? No offence hoor, maar ik zou er niet eens aan willen denken.
Oom Klaas zei:Je zal dan wel zwaar loom wakker worden
Oom Klaas zei:Dat moet wel lukken met 5.
Ga trouwens eens die troep van sim overal opruimen![]()
tomz0r zei:Is speed gebruiken niet het domste wat je kan doen met jouw slaapproblemen? No offence hoor, maar ik zou er niet eens aan willen denken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."