Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed & Lorazepam

Speed & Lorazepam

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is speed gebruiken niet het domste wat je kan doen met jouw slaapproblemen? No offence hoor, maar ik zou er niet eens aan willen denken.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
5 mg zou dan wel moeten voldoen als je laatste pep dosering niet later is dan de vroege ochtend.
Je zal dan wel zwaar loom wakker worden
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
5 benzo-tolerantie. :(

Ik ga het tussen de 5mg-7.5mg proberen, hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel op dat moment.
Bedankt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is de gebruikelijke hoeveelheid in milligrammen dat men neemt na pep om te kunnen slapen?

Speedplanning; 1 nacht door, laatste dosis in de nacht/ochtend. Tolerantie ; 0,0

Ben een erg slechte slaper. :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
2,5 mg
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaeh 2,5 mg is voor sommige normale slapers al moeilijk,andere als een roosje.
Zou zelf er 5 mg van maken maar neem aan dat je zuinig wilt doen weet niet wanneer je laatse dosis was en maaltijd want lege maag werken benzo's ff tikkie harder.
Hoe slaap je normaal op 2,5 ?
Makkkelijk of moeilijk anders doe je 1 van 2,5mg en een halfje als je zuinig aan doet.

Ik had wel beter geweten :hearteyes: hhee
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik nog hyperactief ben van mijzelf heb ik soms al 2.5mg nodig op een 'normale' dag.
Ik wil inderdaad zo zuinig mogelijk aan doen. Mijn laatste dosis zal ergens in de nacht/avond daarvoor zijn denk ik, dat ligt er aan hoe ik me voel.

Ik denk dat ik voor de 5mg ga dan. Het lijkt me ook niets om in mijn bed te liggen op 1.5 pil om vervolgens niet te kunnen slapen en bij te moeten doseren. Liever alles in 1x pakken.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Je zal dan wel zwaar loom wakker worden
Klik om te vergroten...

Dat maakt me niet uit echt uit, zolang ik maar neer ga. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat moet wel lukken met 5.

Ga trouwens eens die troep van sim overal opruimen :openmouth:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Dat moet wel lukken met 5.

Ga trouwens eens die troep van sim overal opruimen :openmouth:
Klik om te vergroten...

Moet ik heel ff laten staan voor andere modjes

Excuses.

tomz0r zei:
Is speed gebruiken niet het domste wat je kan doen met jouw slaapproblemen? No offence hoor, maar ik zou er niet eens aan willen denken.
Klik om te vergroten...

Nee.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
7.5 mg?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zou erg veel zijn ... weet niet welke benzo tolerantie je hebt?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lijkt me inderdaad het best, na die 5 merk je wel of het gaat lukken of niet.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad starten met 5 dan, en dan kun je altijd nog ophogen na verloop van tijd
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met je benzo tolerantie zou ik toch wat meer nemen als gewoonlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."