Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedachten slaan op hol & een enorme ergernis

Gedachten slaan op hol & een enorme ergernis

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallotjes,

Ik heb een vraagje ivm een heel gemengd gevoel wat ik niet zo lang geleden kreeg,
Ik zat gewoon achter de computer, msn, muziek, je kent het wel.
En niet zo heel lang geleden (Half uurtje tot een uurtje zoiets) had ik nog een dun lijntje genomen, zelfde dosis als normaal gwn.
En ik was een nummer aan het luisteren maar die stond 2 keer achter elkaar in playlist,
Hij was afgelopen en toen begon die opnieuw, op dat moment voel ik complete ergernis gevolgd door een complete waanzin van gedachten.
Er liepen mensen op de achtergrond in de woonkamer en die waren nogal hard aan 't praten,
Toen kwam weer die ergernis gevolgd door puinhoop van gedachten.
Ik bewoog voor zo'n half uur amper voor zover ik weet en ook had ik echt irritante druk op m'n voorhoofd.
ik merkte ineens dat mn voorhoofd ook bezweet was dus ik meteen water gedronken voor een tijdje, nu is die waanzin weg en ben ik terug rustig in mijn hoofd (een beetje druk nog)

Ik ben 2 nachten wakker nu, zoals ik om de 1 week/2 weken doe (nu was het wel 4 weken geleden)
ik heb niet hoger gedoseerd ofzo, ook heb ik gegeten.
De speed is volgens mij van sterkere kwaliteit want de dealer had betere gehaald. (68 %)
Kan dit alles daardoor komen?

Alvast bedankt!
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#2
chronish speedgebruik?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoelang was je toen al wakker ?
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De laatste 2 maanden heb ik het nachten doorhalen gelaten,
In het weekend door de dag wel af en toe een lijn

En 2 nachten
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarschijnlijk had je gewoon wat last van peppara. :)

Had het liedjes afgezet toen he ! :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#6
Smokey046 zei:
De laatste 2 maanden heb ik het nachten doorhalen gelaten,
In het weekend door de dag wel af en toe een lijn

En 2 nachten
Klik om te vergroten...

Zou het niet vooral aan slaapgebrek liggen? had je gegeten.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#7
seth zei:
Smokey046 zei:
De laatste 2 maanden heb ik het nachten doorhalen gelaten,
In het weekend door de dag wel af en toe een lijn

En 2 nachten
Klik om te vergroten...

Zou het niet vooral aan slaapgebrek liggen? had je gegeten.
Klik om te vergroten...

Ja gewoon middagmaal, fruit tussen door en net voor ik het kreeg had ik nog soep gegeten :tongueout:
Nu heb ik geen last meer ervan alleen die druk op mn voorhoofd nog
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#8
Smokey046 zei:
seth zei:
Smokey046 zei:
De laatste 2 maanden heb ik het nachten doorhalen gelaten,
In het weekend door de dag wel af en toe een lijn

En 2 nachten
Klik om te vergroten...

Zou het niet vooral aan slaapgebrek liggen? had je gegeten.
Klik om te vergroten...

Ja gewoon middagmaal, fruit tussen door en net voor ik het kreeg had ik nog soep gegeten :tongueout:
Klik om te vergroten...

combinatie met andere drugs?
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Waarschijnlijk had je gewoon wat last van peppara. :)

Had het liedjes afgezet toen he ! :grin:
Klik om te vergroten...

Haha ja, maar ik wist dat die dubbel erin stond dat is het gekste :tongueout:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Smokey046 zei:
Sublimo zei:
Waarschijnlijk had je gewoon wat last van peppara. :)

Had het liedjes afgezet toen he ! :grin:
Klik om te vergroten...

Haha ja, maar ik wist dat die dubbel erin stond dat is het gekste :tongueout:
Klik om te vergroten...

En dan nog, klik met je muis gewoon op pauze. :grin:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Smokey046 zei:
Sublimo zei:
Waarschijnlijk had je gewoon wat last van peppara. :)

Had het liedjes afgezet toen he ! :grin:
Klik om te vergroten...

Haha ja, maar ik wist dat die dubbel erin stond dat is het gekste :tongueout:
Klik om te vergroten...

En dan nog, klik met je muis gewoon op pauze. :grin:
Klik om te vergroten...

Haha had ik gedaan, toen waren de mensen op de achtergrond het probleem :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet zo aanstellen wil in zulke gevallen wel helpen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Smokey046 zei:
Haha had ik gedaan, toen waren de mensen op de achtergrond het probleem :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ah, ik had het eerst gelezen alsof jij die mensen hoorden door de peppara. :P

Ze wilde zeker niet stil zijn ? Want ik neem aan dat je dat ook hebt gevraagd dan. :)
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Smokey046 zei:
Haha had ik gedaan, toen waren de mensen op de achtergrond het probleem :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ah, ik had het eerst gelezen alsof jij die mensen hoorden door de peppara. :P

Ze wilde zeker niet stil zijn ? Want ik neem aan dat je dat ook hebt gevraagd dan. :)
Klik om te vergroten...

Nee, maar echt stiller konden ze niet zijn want dan verstonden ze elkaar niet :tongueout: (slechthorig)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Smokey046 zei:
Nee, maar echt stiller konden ze niet zijn want dan verstonden ze elkaar niet :tongueout: (slechthorig)
Klik om te vergroten...

Nou, dat is ook een aangenaam gezelschap dan. :P

Ik denk dat het gewoon peppara was. :)
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Smokey046 zei:
Nee, maar echt stiller konden ze niet zijn want dan verstonden ze elkaar niet :tongueout: (slechthorig)
Klik om te vergroten...

Nou, dat is ook een aangenaam gezelschap dan. :P

Ik denk dat het gewoon peppara was. :)
Klik om te vergroten...

Ik denk 't ook, voorlopig ff andere muziek opgezet :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Smokey046 zei:
Sublimo zei:
Smokey046 zei:
Nee, maar echt stiller konden ze niet zijn want dan verstonden ze elkaar niet :tongueout: (slechthorig)
Klik om te vergroten...

Nou, dat is ook een aangenaam gezelschap dan. :P

Ik denk dat het gewoon peppara was. :)
Klik om te vergroten...

Ik denk 't ook, voorlopig ff andere muziek opgezet :grin:
Klik om te vergroten...

Of misschien gewoon lekker gaan slapen ? :)
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Rond half 10 ga ik in bed liggen, dan ben ik zeker dat ik slaap,
Dalijk nog een eve een peertje eten :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Smokey046 zei:
Rond half 10 ga ik in bed liggen, dan ben ik zeker dat ik slaap,
Dalijk nog een eve een peertje eten :grin:
Klik om te vergroten...

Go, go, go ! You have only 2 minutes left ! :sunglasses:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
Smokey046 zei:
Rond half 10 ga ik in bed liggen, dan ben ik zeker dat ik slaap,
Dalijk nog een eve een peertje eten :grin:
Klik om te vergroten...

Go, go, go ! You have only 2 minutes left ! :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dan is het half 9 :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."