Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed slikken

Speed slikken

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze had gewoon troep. Na 300mg wat dus tegen een halve gram aan zit dan moet je toch echt iets voelen.
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heu!
Een vriendin van me heeft wat speed gehad gisteravond (ongeveer 300mg), maar merkte er geen fluit van. Ze had het gewoon geslikt, en die kerels bij haar zeiden dat ze het moest gaan snuiven maar dat wilde ze niet doen (gaat 'r een beetje te ver), terwijl ze had gelezen en gehoord dat je het ook gewoon kon gaan slikken.
Nu heeft ze er dus geen ene bal van gemerkt, nu mijn vraag dus..
Was dit gewoon slechte speed, of moet je het écht snuiven voor fatsoenlijk effect, of moet je gewoon een grote lading extra nemen?

BVD!
f
foxyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Normaal zou ze die 300mg toch gevoeld moeten hebben hoor! Zeker als het haar eerste keer was.
Ik vrees dus dat de kwaliteit niet goed was.
Als ze ervoor nog gegeten heeft, kan het wel even duren voor ze de speed begint te voelen. Ook is het effect wat milder als je slikt. Ik snoof het eerst altijd, maar de laatste tijd neem ik vaker een bommetje omdat m'n neus anders zo geïrriteerd raakt. Als ik m'n eerste bommetje maak (en dan heb ik een paar uur van tevoren gegeten) duurt het ruim 45min voor het begint te werken. Na een dag (en dus niets eten) is het effect er al na 10 min. Ik neem ongeveer de hoeveelheid van 2 flinke lijnen en dat is volgens mij minder dan 300mg..
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#4
een bom met 70% 300 mg pep is geen bommetje maar een atoombom
300 mg zorgt voor een 12 uur nonstop snoeihard gaan ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."