Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed hele goede pasta vorm??

Speed hele goede pasta vorm??

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
De kans is groot dat de speed dan puur is (73%), al hoeft dat niet. Maar aangezien je zo lang wakker bleef is het een goede mogelijkheid.
f
fritssieLid
01-01-2024, 00:00
#2
He hallo

Kreeg fagelopen weekend van een vriend wat speed om uit te proberen.
Nou dacht ik wat geeft ie nou weer (pasta) maar bleek dus zelf te moeten laten drogen, dat gedaan te hebben ben ik dus gewoon van vrijdag tot maandag morgen wakker gebleven hahaha damn-it.
Dat doe ik dus niet meer als ik moet werken op maandag.

PS is dat normaal?

gr
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is niet abnormaal
f
fritssieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ow ok dus de kwaliteit was dus blijbaar wel goed.

daar ben ik dan wel weer blij mee :)

gr
C
CoopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar als de kwaliteit minder is en je blijft gewoon snuiven dan zul je ook wel het hele weekend wakker blijven ?
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#6
In feite wel, maar verstandig is een beetje minder
f
fritssieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja zoveel had ik niet op en was zaterdag in de vooravond al gestopt en bleef de rest van de nacht,ochtend dag en avond wakker ......Heavy :smilingimp:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
leuk is anders :)
a
addicted23Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De meeste speed die vandaag de dag verkocht wordt is pasta of iig natte zooi HELAAS!!

Eigenlijk wordt je gewoon genaaid want als je je natte (pasta) speed laat drogen zul je zien
dat er een hoop verloren gaat, en al die praatjes van verse pasta speed blablabla allemaal Bshit!

Voorbeeld je haalt 1 gr natte pasta laat hem drogen en je houd uiteindelijk 0,7 over, het kan zelfs zo erg zijn dat je echt maar de helft overhoud...op 1 gr maakt dit nog niet zo heel veel uit maar bij grotere hoeveelheden wordt het toch echt een probleem!

Dan even over dat je zo lang wakker bent geweest van die pasta speed, er zijn hier mensen die zeggen dan zal het wel pure 74% speed zijn geweest...dit maakt niks uit speed is speed en of dat nou 74% of 40% is het zal allebei even lang werken, enigste verschil is dat je van de ene meer nodig zult hebben.

Ook de manier van snuiven verschilt veel, leg je bijv dikke lijnen dan zal een groot gedeelte door de keel gaan en vervolgens in de maag belanden met het gevolg dat het op die manier veel langer werkt!
Oraal (bommetje) werkt veel langer dan door de neus, dit is ook afhankelijk van je toleratie en je maag inhoud, lichaamsgewicht enz enz...

Snuif je kleinere lijntjes en zorg je dat er niks door de keel gaat dan werkt de speed korter maar wel een stuk heftiger, oraal werkt het een stuk langer soms zelfs veel langer maar wel minder heftig, houd hier dus rekening mee.

Dan is er natuurlijk ook nog de kans dat er meth in heeft gezeten want dit spul kom je steeds vaker tegen, niet in grote hoeveelheden maar bijv amphetamine gemixt met een klein beetje meth, er zit eigenlijk maar 1 ding op en dat is naar een testcentrum dan weet je het zeker en kun je dingen uitsluiten.
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met "pastapep" word je niet altijd opgelicht. Hier hadden we voor 10 euro, 4 gram nat, toen het eenmaal gedroogt was, was het nog 2.9. Laten testen, 68% :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."