Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpontaan in slaap gevallen na lijntje Levo!

Spontaan in slaap gevallen na lijntje Levo!

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha dit is echt bizar. Ik neem af en toe dex, bevalt prima, wordt er lekker scherp van.

Dacht eens een sleutelpuntje levo te nemen, is getest als 73%, gewoon goeie shit dus. Ik was al redelijk moe dus kon wel wat gebruiken. Ik neem een bommetje, wacht een uur en voel me hart beetje meer te keer gaan. Dus ga even chillen op de bank, filmpje aan, voel me langzaam wegzeilen, wordt ik 8 uur later gewoon pas weer wakker hahaha :tearsofjoy:

meer mensen zoiets meegemaakt? :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ken Levo niet als bijnaam voor speed tot nu :) Maar heb je dat vaker met stimulerende middelen? ADD of ADHD kan ook iets zijn, misschien erg licht wat een verklaring ervoor zou kunnen geven eventueel. Maar kan ook zijn dat het verkeerd/anders viel, heb vrienden die een bommetje nemen en gewoon in slaap zie sukkelen na een uur of 2-3 soms vreemd genoeg, maar bij hun werkt het ook oppepend op andere momenten, denk dat het veel afhangt hoe je je voelt, mindset. Met circa 300mg MDMA heb ik vroeger ook als een blok van kunnen slapen en de meest bijzondere gesprekken gehad met een ex toen :hearteyes:
Peace!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ken Levo niet als bijnaam voor speed tot nu
Klik om te vergroten...

Dat is het ook niet. Racemische speed ("straatspeed") is een combinatie van Levo (L-amfetamine) met Dexamfetamine (D-amfetamine).
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mmmmm ja sommigev mensen met adhd is wel van bekend dat ze beter reageren op behandeling met levo(adderal) maar daar zit voor 3 kwart dex in

levo is over het algemeen verantwoordelijk voor de lichamelijke adrenalineeffecten snelle hartslag verkrampte spieren enzo de scherpe kantjes zeg maar
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#5
bij nader inzien was het misschien toch dex waar ik zo slaperig van werd.. :grin:

ik had twee zakjes van 3 gram, 1 met levo, 1 met dex

kon alleen op de zakjes niet meer zien wat wat was...

de ene word ik heel duf, slaperig van, nergens zin in, hoofd erg leeg en chill, handen voelen wat gevoelloos, niet echt een kater

de ander word ik heel actief van, hartslag wat omhoog, geen eetlust, praterig, sociaal, zin om dingen te ondernemen, als het uitgewerkt is een enorme nare afterburn, dit zal de levo wel zijn?
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#6
is bij mij niet verteld nee
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#7
en bij welk testcentrum word u verteld dat het Levo of Dextro zou zijn ?

:confused:
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wordt volgens mij niet verteld
S
Scrubs.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dex werkt meer op dopamine en levo meer op noradrenaline/adrenaline. Dex is meer een mentale high, en levo meer lichamelijk. Dex is wel potenter dan levo. Je hebt veel minder dex nodig dan gewone pep.
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn ervarig is dat je van levamfetamine (=levo) in lage doseringen idd rustiger kunt worden en op in slaap kunt vallen, maar in hogere doseringen er heel vaag van wordt, met daarbij een lichamelijke high. Van hogere doseringen pure levo wordt ik meestal erg agressief, kan dat dus niet aanraden.

Ook van dexamfetamine kun je in hele lage doseringen rustiger worden, maar dan zal je meestal al wel een effect op je concentratievermogen en alertheid merken. In wat hogere doseringen is het meestal duidelijk stimulerend, al verschild de daarvoor benodigde dosis van persoon tot persoon.

Persoonlijk vindt ik de beste pep nog altijd een racemisch mengsel van 70% dexamfetaminesulfaat met 30% levamfetaminesulfaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."