Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbloedneus

bloedneus

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
theslidedLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo

Heb gelijk een 2e topic aangemaakt met een 2e vraag.
Zoals ik al zei ben ik vanplan speed gebruiken de komende 2 weken ivm de examens.

Is er kans op een bloedneus gedurende die periode?
tips?

groetne
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
De kans is er natuurlijk altijd..
Heeft ook te maken met hoeveelheid en persoonlijk..
Ik had periodes dat ik alles kon snuiven zonder ergens last van te krijgen, en soms droop/bloedde mijn neus al na een dagje gebruik!

Spoel je neus na het snuiven anders met (lauw) water door..In je handen doen en achterover in je neus laten glijden

Wel pas als het een en ander is opgenomen in je bloedbaan natuurlijk :rock:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat ligt eraan. Aangezien het om je examens gaat neem ik aan dat je geen absurde hoeveelheden naar binnen zal werken, dus dan is de kans gering. Het heeft er ook mee te maken hoe gevoelig je neusslijmvlies is maar dan nog met kleine hoeveelheden voorzie ik geen problemen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
WTF? Je wil de komende twee weken speed gebruiken ivm examens? Om het kort te houden verdien je dan bij deze al een bloedneus (door een stomp op je domme hoofd)! Doe niet zo dom.

En erop reageren met een serieus advies waarin je niet zegt dat de TS dat beter niet kan doen. Sorry, daar krijg ik spontaan een bloedneus van...
J
JelleSnelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dit kan best vervelend zijn hoor. KAn nu na een dagje gebruiken al merken dat m'n neus verstopt raakt. Nog meer nemen leidt naar een loopneus en die shit is fucked up :rolleyes:
Maar dit verschilt uiteraard per persoon
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou trouwens in het andere topic dat er wel iets gezegd is ten aanzien van de onverstandigheid van dit soort gebruik. Kijkend naar alle berichten van de TS denk ik dat hij of erg dom is of een troll is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."