#1
Luchtdicht, donker en redelijk koel is het prima te doen..
Grotere hoeveelheden deed ik altijd in de vriezer..
Zo een paar losse grammetjes kun je prima een tijdje bewaren zoals jij zelf beschrijft
Grotere hoeveelheden deed ik altijd in de vriezer..
Zo een paar losse grammetjes kun je prima een tijdje bewaren zoals jij zelf beschrijft
