Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiektes die je dacht opgelopen te hebben door speed

Ziektes die je dacht opgelopen te hebben door speed

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Veelvrager zei:
Vooral in de comedown, als de negatieve bijverschijnselen opsteken, ben ik een meester in mezelf ziektes aanpraten. Zeker nu internet een grote medische bibliotheek is geworden, vind je eindeloze informatie, waarbij het bijna onmogelijk te beoordelen is wat waar is en wat niet. Ook ga je heel makkelijk symptomen aan een ziekte koppelen, terwijl die symptomen duizenden dingen kunnen betekenen. Hier een paar van mijn favorieten.

Acuut nierfalen: Na 15 uur een spelletje gespeeld te hebben op de pc, raakte de speed uitgewerkt en bleek ik krom gezeten te hebben, waardoor een rugpijn op stak. Ik was echter volledig overtuigd van acuut nierfalen, immers pijn in de onderrug, hoge bloeddruk, opgezwollen voeten.

Herseninfarct/bloeding in de hersenen: Combinatie van wat speed en een paar bier. Resultaat: hoofdpijn. Gelijk gedacht aan een hersenbloeding.

Allergie voor speed: Opgezwollen tong. Waarschijnlijk door te weinig water en bijten op tong. Ik dacht echter aan een allergische reactie.

Hartaanval: Spieren ontspanden in de borst, dus ik kreeg pijn in de borst. Was volledig overtuigd dat ik een hartaanval ging krijgen.

Speedpsychose/beestjes zien: Ik dacht een beestje te zien op de vloer en dacht hallucinaties te hebben en speedpsychose. Bleek daadwerkelijk een beestje te zijn, die dingen die je in de badkamer ziet als het te vochtig is.
Klik om te vergroten...
die hersenbloeding haha herkenbaar. ik heb dat ook laatst :tongueout: waanideeën he :)

edit: oeps had niet door dat dit al zon oud topic was, weet niet of dat uitmaakt op dit forum?
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dacht afgelopen weekend dat ik een bloedneus had.......
....... dit was helaas ook zo......

nu weet ik waarom je 2 neusgaten heb.
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Altijd een week na dat ik speed heb gebruik voel k me een beetje grieperig. Verkoudheid is ook een grote maar als k er dan een nak in gooi is dat weer over. Bloedneus vrijwel elke avond na een nacht flink snuiven als ik dan me neus snuit.
l
larinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmmmz ik lees hier allemaal zeer gevaarlijke aandoeningen, tuurlijk heb je wellis een keer dat je denkt dat je te veel hebt genomen. Had gisternacht nog....koud, duizelig, koppijn, rare hartslag. Ik ben heerlijk rustig op mn bedje gaan liggen...1 paracetamol opgelost in water en opgedronken...raampjes open gezet...lampjes uit...en de telefoon als afleiding. Lekker ff dit forum doorgespit. Na een uurtje ging het beter....maar toch is raar, omdat ik ook geen alcohol erbij drink. Maar goed, dat was dat. Een paar jaar geleden heb ik wel, door regelmatig speed gebruik...netelroos gekregen op mijn beide benen, ff een paar weekjes niks gedaan toen was het weg. En een paar maanden daarop had ik roscea in mn GEZICHT bah dat was niet innodde....nu allemaal weg getrokken...GELUKKIG!
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
d1g1tal1s zei:
Ik dacht afgelopen weekend dat ik een bloedneus had.......
....... dit was helaas ook zo......

nu weet ik waarom je 2 neusgaten heb.
Klik om te vergroten...

Hahaha Ik lig krom om deze opmerking! :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."