Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hola geachte DF-genoten, Het is een tijdje geleden dat ik iets heb gepost hier (niet dat ik heel veel heb gepost in het verleden, maar ik heb wel veel gelezen). Ik wilde eigenlijk alleen maar melden dat ik op dit moment echt ontzéttend lekker ga op dexamfetamine (die iemand op een zwaar voorschrift van de apotheek krijgt, dus goed puur). Ik ervaar het als een erg heldere, zuivere en vooral compleet energieke high. Het is voor mij een tijd geleden dat ik "normale" racemische pep heb gehad, dus weet niet of de vergelijking erg eerlijk is. Hebben jullie (onlangs) goede ervaringen gehad met dexamfetamine? (Zo ja) wat ervoeren jullie als verschil? Weest gegroet en fijne ochtend/dag nog toegewenst!"
"Volgens mij liet hij ook alleen het bord warm worden om vervolgens de speed daar op te drogen (zonder de ep in de magnetron te doen!). Tenminste, dat was mijn interpretatie."
"Naar mijn idee is het belangrijkste wat je kunt doen om een kater te voorkomen een juiste dosering aanhouden en niet eeuwen blijven doorgaan, hoe verleidelijk dat ook is. Goede en makkelijk verteerbare dingen eten (banaan, drinkyoghurts zoals genoemd). De supplementen zullen vast helpen, maar zoals vermeld, met name een niet te overdreven dosering houden je kater de volgende dag in toom. Althans, dat is mijn ervaring."
"Meestal zo'n 8 uurtjes na de laatste nak wil het wel lukken, maar een erg fijne aangelegenheid is dat slapen dan ook weer niet. Ik vind het prettiger om de nacht door te halen en 's avonds op een normale tijd op bed (als reeds vermeld door mede DF'ers)."
"Ja, ik kan me daar zeker in vinden. Sowieso zeggen mensen over 't algemeen dat je bij speed meer compassie voor je omgeving hebt, terwijl coke meer op het ego is gericht. Zo lang jij je vriendin in haar verlangens kan voorzien, kan het niet al te veel kwaad. Al, zoals je allang weet, ga(an) jij (of jouw hersenen) al gauw de koppeling maken dat je de ep nodig zult hebben om iets te kunnen 'presteren'. Een onbewuste gedachte die je niet in de hand wilt werken."
"SchilDpadDo zei: Rev zei: Volgens mij liet hij ook alleen het bord warm worden om vervolgens de speed daar op te drogen (zonder de ep in de magnetron te doen!). Tenminste, dat was mijn interpretatie. Klik om te vergroten... Damn, je hebt nog gelijk ook ... Klik om te vergroten... Haha sorry, maar ik moest het gevoelsmatig zeggen voordat de TS het daadwerkelijk zo zou gaan uitvoeren!"
"ZERO- zei: Overigens ben ik een zij. Klik om te vergroten... Oeps, sorry! Ben nog niet zo lang around, zal er in't vervolg aan denken!"
"Zonder weegschaaltje en percentages zul je inderdaad niet weten hoeveel je moet nemen (en hoeveel je neemt!) Bovendien zul je, indien je een bommetje neemt, het gevoel later voelen opkomen dan bij snuiven, maar blijft het effect wel langer aan en is het geleidelijker. Voor dezelfde intensiteit zul je zo'n 20% meer moeten nemen, dus als je 250mg nasaal naar binnen zou werken, zul je een bommetje van 300mg moeten nemen. (Deze dosering is willekeurig gekozen) Neem deze (eerste echte) keer niet gelijk teveel; je kunt immers altijd nog bijpakken. Hoop dat het wat helpt en enjoy!"
"Hey fellow DF'ers. Ik zal hetgeen ik onlangs heb ervaren zo kort mogelijk houden. Niet al te lang geleden hadden ik en wat vrienden wat XTC-pillen aangeschaft (bruine DG?) bij een dealer die ons in het verleden meermaals geweldige pillen heeft geleverd. Echter toen we ze namen bleven de gewenste XTC-effecten uit. We bouwen altijd op met halfjes (2 in totaal nu), maar toen na 2 uur het gewenste gevoel nog niet aanwezig was zijn we ook zeker NIET bij gaan nemen. Ik was louter wat duizelig en half dromerig. Tevens was ik neerslachtig noch intens gelukkig; een soort neutraal gevoel. Niks ernstigs in ieder geval - gelukkig. Iemand wellicht ervaring met een vergelijkbare batch? (Ik weet dat kleur en opdruk weinig zeggen over de inhoud, maar wie weet). Zelf zal ik het in ieder geval zo snel mogelijk laten testen en jullie op de hoogte houden. PS. Ik weet dat het dom is om niet te laten testen, maar ik had zeer vaak door hem geleverde waren getest en daarin bevonden zich altijd hoogwaardige aantallen mg MDMA (rode supermans bijvoorbeeld. Echte knallers waren dat). TL;DR Bruine DG pillen gehaald bij (in het verleden) zeer vertrouwde dealer die mijns inziens geen MDMA bevatten. Ik ga ze nog laten testen en ik hou jullie op de hoogte. Effecten: Beetje duizelig / dromerig, geen extra energie en een 'neutraal' gevoel. Mogelijk mCPP ?"
"Goede vraag; dat had ik er eigenlijk bij moeten vermelden. Dat was helaas wel meer dan 3 maanden geleden, dus daar kan het naar mijn weten niet aan liggen - althans, niet tot een dusdanige hoogte dat het zo'n gigantisch verschil in effect oplevert."