#1
Volgens mij is hier een groter probleem gaande dan het feit dat jij kleine blauwe plekjes krijgt. Waarom spuit je ingodsnaam ritalin? Dat is een medicijn gemaakt om te slikken. Het lijkt me echt heel onverstandig om dit te gaan spuiten, mede om de antwoorden die ik toch nog maar op je onderstaande vragen heb gegeven. Als ik jou was zou ik nog eens goed gaan nadenken waarom je ritalin spuit en ook nog eens amfetamine wilt gaan spuiten.
Toch nog de antwoorden op je vragen, voor zover ik kan beredeneren:
![:wink:]()
- is het waar dat injecteren het best gebeurt met gedeminiraliseerd water?
[/quote]
Toch nog de antwoorden op je vragen, voor zover ik kan beredeneren:
Waarom injecteer je dagelijks ritalin? Als je het als medicijn krijgt zou ik het gewoon nemen op de normale manier. Hoe extraheer je de methylfenidaat uit de pillen en doe je dit wel hygiënisch?supahgrass zei:hallo
ik zit met enkele vragen:
- ik injecteer al een tijdje dagelijks relatine, maar ik ben er blijkbaar niet zo goed in,
met als gevolg wondjes, blauwe/bruine plekken van verkeerd te penetreren.
De organen worden nog steeds beschadigd met spuiten, ze komen nog steeds langs de organen die de stoffen moeten afbreken en ook de metabolieten komen vrolijk weer in je lichaam. Ik denk juist dat spuiten schadelijker is omdat je waarschijnlijk ook bindstoffen meespuit en waarschijnlijk niet volledig steriel aan het werk bent.- injecteren is de "gezondste" (jammer genoeg ook meest verslavende) manier van gebruiken i.v.m. slikken/snuiven/rectaal gebruik omdat er geen organen beschadigd worden, geld dit ook voor amfetamine? (ik gebruik de aceton-techniek en kuis daarna nog es met water, niemand wil aceton in zijn bloed)
Spuiten zal een stuk sneller werken dan slikken. Snuiven en rectaal gebruik ligt hier waarschijnlijk ergens tussenin.- wat is het verschil in tijd van het effect bij injectie/snuiven/slikken/rectaal?
Niet, aders worden op een begeven moment onspuitbaar en lelijk, dan zul je andere plekken moeten zoeken om te spuiten- kan iemand (met ervaring) mij uitlegen hoe je degelijk DAGELIJKS intraveneus injecteert
ZONDER al te veel "sporen" na te laten?
Span je arm eens aan, dan zie je je aders al zitten- hoe diep zit een ader onder de huid?
- is het waar dat injecteren het best gebeurt met gedeminiraliseerd water?
[/quote]