Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscorrect dagelijks intraveneus injecteren

correct dagelijks intraveneus injecteren

21 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij is hier een groter probleem gaande dan het feit dat jij kleine blauwe plekjes krijgt. Waarom spuit je ingodsnaam ritalin? Dat is een medicijn gemaakt om te slikken. Het lijkt me echt heel onverstandig om dit te gaan spuiten, mede om de antwoorden die ik toch nog maar op je onderstaande vragen heb gegeven. Als ik jou was zou ik nog eens goed gaan nadenken waarom je ritalin spuit en ook nog eens amfetamine wilt gaan spuiten.

Toch nog de antwoorden op je vragen, voor zover ik kan beredeneren:
supahgrass zei:
hallo

ik zit met enkele vragen:

- ik injecteer al een tijdje dagelijks relatine, maar ik ben er blijkbaar niet zo goed in,
met als gevolg wondjes, blauwe/bruine plekken van verkeerd te penetreren.
Klik om te vergroten...
Waarom injecteer je dagelijks ritalin? Als je het als medicijn krijgt zou ik het gewoon nemen op de normale manier. Hoe extraheer je de methylfenidaat uit de pillen en doe je dit wel hygiënisch?

- injecteren is de "gezondste" (jammer genoeg ook meest verslavende) manier van gebruiken i.v.m. slikken/snuiven/rectaal gebruik omdat er geen organen beschadigd worden, geld dit ook voor amfetamine? (ik gebruik de aceton-techniek en kuis daarna nog es met water, niemand wil aceton in zijn bloed)
Klik om te vergroten...
De organen worden nog steeds beschadigd met spuiten, ze komen nog steeds langs de organen die de stoffen moeten afbreken en ook de metabolieten komen vrolijk weer in je lichaam. Ik denk juist dat spuiten schadelijker is omdat je waarschijnlijk ook bindstoffen meespuit en waarschijnlijk niet volledig steriel aan het werk bent.

- wat is het verschil in tijd van het effect bij injectie/snuiven/slikken/rectaal?
Klik om te vergroten...
Spuiten zal een stuk sneller werken dan slikken. Snuiven en rectaal gebruik ligt hier waarschijnlijk ergens tussenin.

- kan iemand (met ervaring) mij uitlegen hoe je degelijk DAGELIJKS intraveneus injecteert
ZONDER al te veel "sporen" na te laten?
Klik om te vergroten...
Niet, aders worden op een begeven moment onspuitbaar en lelijk, dan zul je andere plekken moeten zoeken om te spuiten

- hoe diep zit een ader onder de huid?
Klik om te vergroten...
Span je arm eens aan, dan zie je je aders al zitten :wink:
- is het waar dat injecteren het best gebeurt met gedeminiraliseerd water?
[/quote]
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#2
supahgrass zei:
- ik injecteer al een tijdje dagelijks relatine, maar ik ben er blijkbaar niet zo goed in,
met als gevolg wondjes, blauwe/bruine plekken van verkeerd te penetreren.
Klik om te vergroten...
Wat Fool zegt. Op deze manier ben je een beetje op weg voor een nominatie voor een Darwin Award.

- injecteren is de "gezondste" (jammer genoeg ook meest verslavende) manier van gebruiken i.v.m. slikken/snuiven/rectaal gebruik omdat er geen organen beschadigd worden, geld dit ook voor amfetamine? (ik gebruik de aceton-techniek en kuis daarna nog es met water, niemand wil aceton in zijn bloed)
Klik om te vergroten...
Volgens mij is het innemen van spul op een manier waarop de barrières in je lichaam, die troep en parasieten tegenhouden, omzeild worden niet bepaald de gezondste manier van gebruiken. Weet je wel wat vervuild bloed met je organen doet? Je neus kun je na een sessie schoonmaken, je bloed niet.

- wat is het verschil in tijd van het effect bij injectie/snuiven/slikken/rectaal?
Klik om te vergroten...
Wat Fool zegt. Verder is het zo wat sneller inwerkt ook heviger is en sneller uitwerkt.

- kan iemand (met ervaring) mij uitlegen hoe je degelijk DAGELIJKS intraveneus injecteert
ZONDER al te veel "sporen" na te laten?
Klik om te vergroten...
Dan moet je een infuuskraantje in je arm (laten) zetten. Lekker makkelijk, een rechtstreekse toegang tot je ader.
Eventjes een steriel gaasje tegen de spuitplek gedrukt houden werkt, dat gebeurt ook altijd als je in een ziekenhuis of iets dergelijks geprikt wordt. Maar uiteindelijk zal het zeker sporen achter laten, het lichaam is nou eenmaal niet gebouwd om als speldenkussen te dienen.

Ik mag hopen dat je snel zult inzien dat je nogal onverstandig bezig bent. Relatine / ritalin is bedoeld om te slikken.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#3
beste mede-gebruikers

Alvast zeer bedankt voor de meningingen maar ik wil vooral objectiveit.

ik gebruik ALTIJD 1 verse naald PER shot die ik eerst met ontsmettingsalcohol reinig. Daarna plet ik de relatine en meng dit met water en mix dit in een klein potje. Daarna zet ik een zeer fijn filter op de top van de naald (top van de naald zit midden i.d. filter) zodat het bindingsmiddel en andere onzuiverheden achterwege blijven in de filter.

na de shot kuis ik het "wondje" met ontsmettingsalcohol.

waarom relatine shotten? omdat ik denk dat het "gezonder" is dan speed shotten (speed is niet altijd poeder trouwens, werd vroeger vaak in pillen verkocht, dan vooral pervetine/captagon,...) . en je direct effect hebt en het veel sterker/intenser is. En zo goed als zuiver product binnen (als je goed kan "kuisen"). coke snuiven doe ik nooit. is pure geld verspilling en versnijdingsspul in je lichaam. kuis es 1x zeer goede 1 coke... dan zal je wel beseffen dat coke snuiven weggesmeten geld is met vooral veel brol in, tenzij je van die 1%'ers bent dat zuid-amerikaanse connecties heeft. ik wacht nog liever een week voor het te shotten dan direct een lijn afval te snuiven.

Mensen maar altijd maar boffen over hoe zuiver hun spul is. tot je het es grondig kuist of test.

Mvg

Supahgrass

P.S.: weet er echt niemand of het beter is om gedeminiraliseerd water te gebruiken ipv gewoon water om te shotten?
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#4
supahgrass zei:
beste mede-gebruikers

Alvast zeer bedankt voor de meningingen maar ik wil vooral objectiveit.

ik gebruik ALTIJD 1 verse naald PER shot die ik eerst met ontsmettingsalcohol reinig. Daarna plet ik de relatine en meng dit met water en mix dit in een klein potje. Daarna zet ik een zeer fijn filter op de top van de naald (top van de naald zit midden i.d. filter) zodat het bindingsmiddel en andere onzuiverheden achterwege blijven in de filter.

na de shot kuis ik het "wondje" met ontsmettingsalcohol.

waarom relatine shotten? omdat ik denk dat het "gezonder" is dan speed shotten (speed is niet altijd poeder trouwens, werd vroeger vaak in pillen verkocht, dan vooral pervetine/captagon,...) . en je direct effect hebt en het veel sterker/intenser is. En zo goed als zuiver product binnen (als je goed kan "kuisen"). coke snuiven doe ik nooit. is pure geld verspilling en versnijdingsspul in je lichaam. kuis es 1x zeer goede 1 coke... dan zal je wel beseffen dat coke snuiven weggesmeten geld is met vooral veel brol in, tenzij je van die 1%'ers bent dat zuid-amerikaanse connecties heeft. ik wacht nog liever een week voor het te shotten dan direct een lijn afval te snuiven.

Mensen maar altijd maar boffen over hoe zuiver hun spul is. tot je het es grondig kuist of test.

Mvg

Supahgrass

P.S.: weet er echt niemand of het beter is om gedeminiraliseerd water te gebruiken ipv gewoon water om te shotten?
Klik om te vergroten...
Sorry, maar ik denk dat de meeste mensen wel van mening zijn dat je niet zo verstandig bezig bent.

Dat relatine / ritalin spuiten verstandiger is dan speed spuiten zal (bijna) niemand met je oneens zijn, middelen van de apotheek zijn nou eenmaal zuiverder en hebben een hogere kwaliteit dan middelen uit een provisorisch lab. Maar daar ging het niet om. :wink:

Ik heb geen verstand van shotten, maar het lijkt mij dat demi water beter is dan gewoon water, omdat er geen bacteriën in zitten. Verder moet je gewoon even geduld hebben, het kan even duren voordat iemand reageert. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je moet niet spuiten met demiwater, noch met gewoon water. Deze hebben niet de juiste osmotische waarde waardoor je problemen krijgt. Spuit altijd met een steriele 0.9% NaCl-oplossing die eventueel een oplosmiddel voor je drug bevat.

Hoe weet je trouwens dat je bindmiddelen niet ook (deels) oplossing in water, dan zou je deze namelijk gewoon meespuiten. Heb je opgezocht welke bindmiddelen allemaal hierin zitten en wat de oplosbaarheid hiervan in water is?

Je kunt ook blauwe inwendige bloedingen/bloeduitstortingen krijgen als je de naald te ver doordrukt en je ader ook aan de andere kant kapot maakt, pas hier ook voor op!

Mag ik vragen wat voor onderzoek je ondertussen al allemaal hebt gedaan en of je je beseft dat als je hier lang mee doorgaat, dat je dan best wel afhankelijkheid kan opwekken en het later lastiger wordt om een goede ader te vinden om in te spuiten?

Daarbij geloof ik best dat je liever ritalin dan amfetamine wilt spuiten, maar de onderliggende vraag van mij uit is wáárom je dit dagelijks zou willen doen. Je zegt dat je een veel intenser effect hebt, daaruit leid ik af dat je dit puur recreatief gebruikt. Als je elke dag een drug recreatief gebruikt, dan zou je best wel een verslaving op kunnen bouwen!
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik hoor hier en daar meningen mensen van dat ik verslaving enz. zou opbouwen, en ik apprecieer jullie bezorgdheid.

Maar ik zou het liever objectief houden dan subjectief, bij de feiten blijven!
Hoe bezorgd jullie ook over me zijn :wink:

alvast bedankt voor de vele reacties!

Mvg

Supahgrass
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#7
catootje zei:
Volgens mij is het innemen van spul op een manier waarop de barrières in je lichaam, die troep en parasieten tegenhouden, omzeild worden niet bepaald de gezondste manier van gebruiken. Weet je wel wat vervuild bloed met je organen doet? Je neus kun je na een sessie schoonmaken, je bloed n]
Klik om te vergroten...



Spuiten is de gezondste manier om drugs te gebruiken dat is algemeen bekend.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
catootje zei:
Spuiten is de gezondste manier om drugs te gebruiken dat is algemeen bekend.
Klik om te vergroten...
Mooie rotzooi van berichten, maar heb je hier ook maar iets van onderbouwing voor?

supahgrass zei:
ik hoor hier en daar meningen mensen van dat ik verslaving enz. zou opbouwen, en ik apprecieer jullie bezorgdheid.

Maar ik zou het liever objectief houden dan subjectief, bij de feiten blijven!
Hoe bezorgd jullie ook over me zijn :wink:

alvast bedankt voor de vele reacties!

Mvg

Supahgrass
Klik om te vergroten...
Ik probeer ook genoeg objectieve reacties in mijn berichten te houden, heb je daar dan nog reacties/vragen op?
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
catootje zei:
Spuiten is de gezondste manier om drugs te gebruiken dat is algemeen bekend.
Klik om te vergroten...
Mooie rotzooi van berichten, maar heb je hier ook maar iets van onderbouwing voor?spuiten is het gezondst er treedt geen schade aan je longen,neusslijmvlies of maag op; je moet wel oppassen dat je geen hulpstoffen binnenkrijgt.

supahgrass zei:
ik hoor hier en daar meningen mensen van dat ik verslaving enz. zou opbouwen, en ik apprecieer jullie bezorgdheid.

Maar ik zou het liever objectief houden dan subjectief, bij de feiten blijven!
Hoe bezorgd jullie ook over me zijn :wink:

alvast bedankt voor de vele reacties!

Mvg

Supahgrass
Klik om te vergroten...
Ik probeer ook genoeg objectieve reacties in mijn berichten te houden, heb je daar dan nog reacties/vragen op?
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klopt, maar je hebt wel veel meer kans op infecties en dergelijke. Ook kun je in plaats van schade aan je longen/neusslijmvlies/maag eerder schade aan je aderen krijgen.
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#11
niet als je weet wat je doet!
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#12
waarom zou slikken slechter voor je zijn dan injecteren? enige wat je veroorzaakt is een snellere werking maar ook een grotere kans op verslaving...
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja Fool, ik had nog wat vragen...

"steriele 0.9% NaCl-oplossing" maak je dit of kan je dit kopen?

en ik gebruik zo van die filtertips voor in roltabak, per shot zeker 4 tips nodig omdat ze verstopt geraken van het bindingsmiddel enz.
ik ga er van uit dat er toch veel bindingsmiddel gefilterd wordt dan want als ik die filterstjes uitknijk komt daar vieze witte brei uit...

en neen ik wil niet dagelijks shotten, maar het effect is totaal anders dan slikken of rectaal.
en als ik iets doe wil ik het CORRECT doen.

een bodybuilder heeft mij ooit es gezegd dat het slechtste wat je kan doen is steroiden slikken omdat uw organen beschadigd wordt en bij injectie ontwijk je dit... heb ik mij laten wijsmaken...:tongueout:

Mvg

Supahgrass
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#14
r0mmelp0t zei:
waarom zou slikken slechter voor je zijn dan injecteren? enige wat je veroorzaakt is een snellere werking maar ook een grotere kans op verslaving...
Klik om te vergroten...

Zoals ik al zei de stoffen moeten eerst door je maag en dan kunnen ze pas in je bloed worden opgenomen; als je ze spuit komen ze direct in je bloedbaan. Ik heb wel eens morfine-injecties gehad het was het heerlijkste wat ik heb meegemaakt.Toch heb ik nooit de neiging gehad om heroine te spuiten.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
supahgrass zei:
"steriele 0.9% NaCl-oplossing" maak je dit of kan je dit kopen?
Klik om te vergroten...
Dat heet een steriele fysiologische zoutoplossing. Volgens mij kun je deze gewoon bij de apotheek halen, hier heb ik verder geen ervaring mee, of online bestellen. Zoek maar eens naar "Daro fysiologische zoutoplosing".

en ik gebruik zo van die filtertips voor in roltabak, per shot zeker 4 tips nodig omdat ze verstopt geraken van het bindingsmiddel enz.
ik ga er van uit dat er toch veel bindingsmiddel gefilterd wordt dan want als ik die filterstjes uitknijk komt daar vieze witte brei uit...
Klik om te vergroten...
Het kan ook zijn dat de pil meerdere stoffen bevat, waarvan één wel oplost en de rest niet. Dan zul je deze stof alsnog binnen krijgen. De enige manier om hierachter te komen is door alle stoffen op te zoeken en hun oplosbaarheid in het water te bekijken.

en neen ik wil niet dagelijks shotten, maar het effect is totaal anders dan slikken of rectaal.
en als ik iets doe wil ik het CORRECT doen.

een bodybuilder heeft mij ooit es gezegd dat het slechtste wat je kan doen is steroiden slikken omdat uw organen beschadigd wordt en bij injectie ontwijk je dit... heb ik mij laten wijsmaken...:tongueout:
Klik om te vergroten...
Maar in dit geval gaat het over steroiden en niet over methylfenidaat. Daarbij baseer je ook je oordeel op het feit 'wat een bodybuilder een keer heeft gezegd'. Dat zou bet waar kunnen zijn, maar klinkt niet echt als een solide bron.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#16
in ieder geval bedankt voor de objectieve info Fool (jammer dat ik je zo moet noemen, klinkt nogal beledigend toch?).

het gaat hier niet om hoe verslavend of hoe gezond het is om een geneesmiddel/drug te gebruiken.
daarvoor bestaan er genoeg instellingen en instanties voor, en zelfs therapeuten en dokters. Dit is een site over informatie over drugs en hoe die zo veilig als mogelijk te consumeren. En wat de voordelen of ervan nadelen zijn, een puur informatieve site dus.

Als ik wil praten over een verslavingsprobleem dan zou ik naar een sociaal assistent gaan en niet naar drugsforum.nl want bij die assistent stel je zo'n vragen niet :wink:

trouwens Fool, een steriele zoutoplossing ("steriele 0.9% NaCl-oplossing") is dit wel beter voor het lichaam dan gedeminiraliseerd water? Want zoutwater injecteren klinkt op zich niet echt gezond toch?

grtz
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#17
jongens,

ik ben 29 jaar en rook en snuif en slik al vanalles vanaf mij 14 tot mij 28e.
en ja, ben zelfs een paar jaar zwaar heroine verslaafd geweest met een paar O.D.'s als gevolg
maar daar draait het hem allemaal niet om.

ik weet niet wie er ooit al es speed/coke/heroine gespoten heeft?
welja ik kan u vertellen die shotteuzen van die middelen zijn vast niet mooier of beter te kuisen
dan valium, rilatine, ... Integendeel .

En gezond? ik beweer nergens dat wat ik doe gezond is of verslavend is. wie kan dit hier wel zeggen? veel mensen hier denk ik beseffen zelf niet dat ze stillaan een verslaving opbouwen door als 18 a 20 jarige wekelijks nr de club te gaan en lekker wat pilletjes te slippen of lekker wat te snuiven. maar zitten er hier dan ook forumleden "te zagen" over hoe ongezond dit is?
NEEN! jullie willlen gewoon informatie over correct gebruik, en ik ook.

GEEN ENKELE DRUG IS ZOWIEZO GEZOND EN ALS JE DIT WIL BESPREKEN DAN ZIT JE OP EEN TOTAAL VERKEERD FORUM! Bel dan naar uw lokale verslavingsarts, AA-club, sociaal assisstente of wat dan ook maar op deze site zit je totaal verkeerd in dat geval .

Ik vroeg me gewoon a.u.b. simpelwel af hoe je correct een shot zet want ik ben nogal een beginnenling en vaak lukt het mij pas na 1uur om een ader te raken, dus daar had ik mss wat info over willen gekregen van mensen met ervaring.

En aub stop met dat gezever van shotten is niet gezond en bla bla bla. Denkt u nu echt dat ganse dagen zware joints roken (waar kankerverwekkend), alcohol zuipen (zéér slecht voor hart, lever, nieren en hersenen), speed snuiven (puur vergif voor het licham, maakt nieren totaal kapot) en pillen eten zovel gezonder zijn?

NEEN! en daar draait dit ook niet om. we zijn allemaal al dan niet recreatieve gebruikers (sommigen niet, anders hadden jullie geen heroine subforum, toch gaje toch ook niet zagen tegen die mannen, die willen gewoon ook CORRECTE info) over hoe je CORRECT een substantie in een ander spuit.

zoek je een lokale legale harddrugdealer? ga dan gewoon naar de lokale pub jongens. alcohol verwoest nog het meest van al. maar achja als enige legale harddrug ter wereld onderschatten mensen dit, en verdient de overheid er lekker goed op met accijnzen.

Ik kan jullie garanderen dat een zware alcoholicus op zijn minst even erg is als een lichte heroinegebruiker. Verschil? Bij het eerste slaap je i h lokale politiekantoor uw roes uit, sta je op , krijg je een kop koffie en een droge koffiekoek en mag je nr huis. En een lichte heroinegebruiker? die zal het wat harder hebben, zeker dan qua justitie .

En geloof mij als beiden echt verslaafd zijn aan hun product (ONDERSCHAT NOOIT HOEVEEL VERDOKEN ALCOLICI ER RONDLOPEN!) staat deze zowiezo als een lichte heroine junk iedere ochtend op met dezelfde ontwenningsverschijnselen.

En neen ik lul niet uit mijn bek. Al mijn kennis komt door zelfmeegemaakte of geziene situaties.

Dus kan iemand gewoon aub antwoorden hoe ik gemakkelijk een goeie ader vind zonder een uur te sukkelen?

thx & mvg
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fool zei:
Klopt, maar je hebt wel veel meer kans op infecties en dergelijke. Ook kun je in plaats van schade aan je longen/neusslijmvlies/maag eerder schade aan je aderen krijgen.
Klik om te vergroten...
Je moet natuurlijk wel schone naalden gebruiken dat is genoegzaam bekend.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
supahgrass zei:
in ieder geval bedankt voor de objectieve info Fool (jammer dat ik je zo moet noemen, klinkt nogal beledigend toch?).
Klik om te vergroten...
Haha nee hoor, anders had ik die naam niet zo gekozen :wink:

het gaat hier niet om hoe verslavend of hoe gezond het is om een geneesmiddel/drug te gebruiken.
daarvoor bestaan er genoeg instellingen en instanties voor, en zelfs therapeuten en dokters. Dit is een site over informatie over drugs en hoe die zo veilig als mogelijk te consumeren. En wat de voordelen of ervan nadelen zijn, een puur informatieve site dus.

Als ik wil praten over een verslavingsprobleem dan zou ik naar een sociaal assistent gaan en niet naar drugsforum.nl want bij die assistent stel je zo'n vragen niet :wink:
Klik om te vergroten...
Dat is waar, maar op dit forum worden bepaalde mensen wel gewezen op mogelijke gevaren waar ze misschien zelf niet aan gedacht hebben of zelf niet (goed) inzien. Het is lastig te bepalen of iemand de gevaren serieus snapt of niet. Ik ben bijvoorbeeld ook niet van plan om een 13-jarige uit te leggen hoeveel hij zijn spuiten moet prepareren, ookal is dit puur een informatief forum.[/quote]

trouwens Fool, een steriele zoutoplossing ("steriele 0.9% NaCl-oplossing") is dit wel beter voor het lichaam dan gedeminiraliseerd water? Want zoutwater injecteren klinkt op zich niet echt gezond toch?
Klik om te vergroten...
Juist wel. Bloed heeft een osmotische waarde van 0.9%, dat betekend dat er 0.9% zout in je bloed zit. Als je demiwater injecteert (0.0% zout), dan zal het demiwater proberen om een gelijke verdeling van zout in je bloedbaan te krijgen. Oftewel, dat demiwater zal zich (onder andere) in rode bloedcellen zuigen waardoor deze zichzelf op kunnen blazen.


marcko zei:
Je moet natuurlijk wel schone naalden gebruiken dat is genoegzaam bekend.
Klik om te vergroten...
Dat is dan ook lang niet alles :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zal maar niet op de gehele bovenstaande tirade ingaan en eventjes proberen verder te vragen, gebruik je een (geïmproviseerde) garot? Zoja, heb je geprobeerd om deze iets strakker te doen en/of een vuist te maken (niet je armspieren aan gaan spannen)?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."