Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDROMEN? help me asjebliefd er is iets goed mis

DROMEN? help me asjebliefd er is iets goed mis

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
ladyvageblondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijd om te gaan slapen..
even wat eten(bijv. een tosti) of een douche nemen wil ook nog wel eens helpen..
b
bendb4ubreakkLid
01-01-2024, 00:00
#2
074peptrip zei:
ik gebruik 1x in de 2weken speed
ik ben de laatste 3dagen speed gaan gebruiken, intotaal 6gram, ik heb net gehyperfentileert, ik zie het beeld trillen, ik had je grip op de realiteit verloren, en zat extreem te rillen en de klappertanden, gelukkig had ik nog 20mg valium, en een temazepam kunnen regelen. die heb ik in genomen maar ik voel me nog zeer vreemd, en de medicatie helpt niet helemaal tegen de paniek, en het lijkt of ik niet in de werkelijkheid ben, maar het gaat niet goed verdwijnen deze effecten van zelf als de speed ook is uitgewerkt??
ik hoop dat het leesbaar is,
of kan ik het beste doen help me asjeblieft,
Klik om te vergroten...

Voor wat het nog waard is kan ik je zeggen dat de gemiddelde mens maximum 3 dagen zonder slaap kan, hierna stort hij in. Nu dat instorten gedeelte word door speed wel opgevangen maar neemt niet weg dat je je verrot kan voelen, gooi hier dan nog eens veel te weinig eten en andere medicatie bij en het is helemaal een feestje
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
bendb4ubreakk zei:
074peptrip zei:
ik gebruik 1x in de 2weken speed
ik ben de laatste 3dagen speed gaan gebruiken, intotaal 6gram, ik heb net gehyperfentileert, ik zie het beeld trillen, ik had je grip op de realiteit verloren, en zat extreem te rillen en de klappertanden, gelukkig had ik nog 20mg valium, en een temazepam kunnen regelen. die heb ik in genomen maar ik voel me nog zeer vreemd, en de medicatie helpt niet helemaal tegen de paniek, en het lijkt of ik niet in de werkelijkheid ben, maar het gaat niet goed verdwijnen deze effecten van zelf als de speed ook is uitgewerkt??
ik hoop dat het leesbaar is,
of kan ik het beste doen help me asjeblieft,
Klik om te vergroten...

Voor wat het nog waard is kan ik je zeggen dat de gemiddelde mens maximum 3 dagen zonder slaap kan, hierna stort hij in. Nu dat instorten gedeelte word door speed wel opgevangen maar neemt niet weg dat je je verrot kan voelen, gooi hier dan nog eens veel te weinig eten en andere medicatie bij en het is helemaal een feestje
Klik om te vergroten...
Heb je hier een bron bij? The russian sleep experiment ging namelijk wel een stukje verder dan 3 dagen...
d
dudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
074peptrip zei:
gelukkig had ik nog 20mg valium, en een temazepam kunnen regelen. die heb ik in genomen maar ik voel me nog zeer vreemd
Klik om te vergroten...

Schrok al maar je weet precies wat goed voor je is als je de grip op de realiteit verliest en trillende beelden ziet blijkbaar dus not to worry. :confused: Sorry beetje cynisch maar snap 'm ff niet dat je nog benzo's erbij neemt maar heb zelf ook geen ervaring met zulk spul eerlijk gezegd dus...

Anyhow zal ook wat inhoudelijks melden dan, weet niet hoe puur jouw pep is dus hoeveelheid zegt ook niet per se alles. Heb je regelmatig en voldoende gedronken? Andere drugs als GHB erbij gebruikt eventueel? Vage mindfucking en out of control xp als deze lijkt in ieder geval op een behoorlijke OD. Goede pep kan erg verradelijk zijn als je het met de sneeuwschuiver naar binnen schuift zeg maar, je gaat gelukkig normaal gesproken niet de pijp uit als je OD'd met speed/amfetamine maar je voelt je gewoon retevaag, blurry en misschien para maar dat is erg persoonlijk hoe para iemand kan worden.

Heb ook verhalen gelezen, niet hier maar geloof ergens hiero als ik me niet vergis, http://www.erowid.org/chemicals/amphetamines/amphetamines.shtml (interessante site by the way) van personen die na 2 of 3 dagen compleet psychotische zijn geworden, in onderbroek 's nachts door buurt sjouwen, camera's in de stopcontacten zien etc. zulk soort waanzin. Ligt er maar net aan hoeveel erfelijke aanleg iemand heeft om psychotisch te worden. Jouw verhaal klinkt toch wel als een teken dat je voorzichtig aan en niet te gek moet doen met speed, beetje para is iedereen wel 's maar een psychose wil je echt niet mate.

bendb4ubreakk zei:
Voor wat het nog waard is kan ik je zeggen dat de gemiddelde mens maximum 3 dagen zonder slaap kan, hierna stort hij in
Klik om te vergroten...

Heb je er verdere info over, bijvoorbeeld als het gebaseerd is op een onderzoek of iets dergelijks? Gaat me niet om betweterige bedoelingen maar meer interesse.
0
074peptripLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik gebruik 1x in de 2weken speed
ik ben de laatste 3dagen speed gaan gebruiken, intotaal 6gram, ik heb net gehyperfentileert, ik zie het beeld trillen, ik had je grip op de realiteit verloren, en zat extreem te rillen en de klappertanden, gelukkig had ik nog 20mg valium, en een temazepam kunnen regelen. die heb ik in genomen maar ik voel me nog zeer vreemd, en de medicatie helpt niet helemaal tegen de paniek, en het lijkt of ik niet in de werkelijkheid ben, maar het gaat niet goed verdwijnen deze effecten van zelf als de speed ook is uitgewerkt??
ik hoop dat het leesbaar is,
of kan ik het beste doen help me asjeblieft,
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#6
6 gram pep in 3 dagen?! :openmouth: Dan is het niet zo gek dat je je zo vreemd voelt. Ik ben geen expert, maar ik denk dat je het gewoon uit moet zitten en het zien als een les dat je niet zoveel moet nemen in zo'n korte tijd.
C
ChuckieLid
01-01-2024, 00:00
#7
6 gram in 3 dagen is ook wel absurd veel :confused:

Je lichaam is op en laat gewoon zien dat het genoeg is.
Hoe gaat het nu met je? Nog kunnen slapen of draai je verplicht plafonddienst?

Keep us updated hoe het met je gaat, ik denk dat je het gewoon moet uitzitten en neem aan dat het nu al iets beter gaat?
0
074peptripLid
01-01-2024, 00:00
#8
dankjewel wel de reacties ik lees mn eigen gestuurde bericht voor de 1e x trug en het was heel wat minder als ik op had denk iets meer dan de helft dat ik in mn vorige bericht beweerde, achter af was ik denk ik een beetje para geworden, ik ben nog 2dagen doorgegaan voordat ik ben gaan slapen :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik het zo lees mag je wel oppassen met je gebruik.... Niet te vaak en te veel hè! Is niet goed voor je.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."